چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک لومالند

Lomaland 101

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک لومالند یکی از پر فروش ترین و زیبا ترین چادر های مسافرتی کمپانی Lomaland می باشد که علاوه بر ظاهری زیبا و شیک دارای استحکام و کیفیت بالایی است . این چادر مسافرتی دارای ساختار اتوماتیک می باشد و به سادگی قابلیت راه اندازی دارد ، در داخل تصاویر ، مراحل و طریقه نصب و راه اندازی چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک لومالند آورده شده است که می توانید از آن استفاده کنید . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای سفید رنگ است که از ساختار دو پوش برخوردار می باشد ، جنس استفاده شده در ساخت محصول فوق از پارچه شمعی پلی استر ساخته شده است که بدنه اصلی آن از پلی استر قابل تنفس و پوشش دوم آن ضد اب می باشد تا در هر شرایطی بتوانید از چادر مسافرتی استفاده کنید . ساختار دوپوش چادر مسافرتی فوق باعث شده است تا بدنه چادر در آب و هوای گرم و شرجی و همچنین هوای سرد عرق نکند . جنس سازه یا همان فریم چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک لومالند نیز از فایبرگلاس می باشد . فایبرگلاس بسیار مستحکم و مقاوم است و از نظر وزنی نیز بسیار سبک می باشد . شما می توانید چادر مسافرتی 6 نفره فوق را از فروشگاه اینتکس با قیمت مناسب خریداری کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول جدول زیر و بخش نقد و بررسی را مطالعه فرمایید .

نوع مسافرتی ، اتوماتیک
 طول 215 سانتی متر
 عرض 195 سانتی متر
 ارتفاع 120 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره در حالت نشسته
 جنس بدنه پلی استر 190T
 جنس پایه ها فایبرگلاس 8.5 mm
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر نشسته و 3 نفر دراز کش
 ابعاد بسته بندی: 80 در 18 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک لومالند

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک لومالند یکی از بهترین انواع چادر مسافتری بوده که توسط این شرکت معتبر برای استفاده در انواع سفر ها و کمپینگ ها به تازگی طراحی و روانه بازار شده اشت. این چادر مسافرتی در برابر وزش باد شدید و بارش باران و برف کاملا مقاوم مانده و قرار گرفتن طولانی مدت محصول در برابر تابش مستقیم نور خورشید مشکلی ایجاد نخواهد کرد. این چادر مسافرتی دو پوش بوده که یکی از ویژگی های منحصر به فرد محصول به شمار می رود. در ادانه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل ساختار محصول به معرفی کامل ان پرداخته و شما را برای خرید چادر مسافرتی مناسب راهنمایی کنیم. پس برای کسب تجربه یک خرید مطمئن و اسان توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین نکته مهم در بررسی هر محصول توجه به ظاهر ان می باشد. زیرا افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی با طراحی بدنه نواورانه هستند. ارگونومی ساخت بدنه این چادر مسافرتی نیز مستطیل شکل بوده که ستون های ان انحنای استانداردی دارد. طراحی بدنه محصول به گونه ای بوده که فضای داخلی چادر بازی از نور کافی برخوردار بوده و گردش هوا به راحتی در این قسمت صورت می پذیرد. این چادر مسافرتی یک ساک حمل داشته تا مصرف کنندگان بتوانند در زمان سفر و کمپینگ به راحتی محصول را به همراه ببرند. در داخل بسته بندی چادر مسافرتی تجهیزات جانبی استانداری از جمله طناب و میخ وجود داشته تا نیاز شما را برای خرید مجدد در زمان استفاده از محصول برطرف سازد. این چادر مسافرتی دارای دو عدد پنجره بوده و یک درب استاندارد در بخش ابتدایی دارد. این محصول از پشه بند نیز برخوردار بوده تا از ورود حشرات به فضای داخلی جلوگیری شود. در بخش بالایی چادر مسافرتی یک دریچه به عنوان هواکش تعبیه شده است. از این قسمت به راحتی می توانید به تماشای اسمان بپردازید. این هواکش از یک پوشش دوم نیز برخوردار بوده که در زمان بارندگی می توانید ان را نصب کنید.

جنس بدنه

برای تولید روکش بدنه این چادر مسافرتی از مرغوب ترین نوع پلی استر همراه با روکش پلی اورتان استفاده شده که کیفیتی و دوام بسیار بالایی دارد. این نوع روکش بدنه در برابر فشار و ضربه مقاوم باقی می ماند. لازم به ذکر بوده روکش پلی استر چادر مسافرتی کاملا ضداب و ضداشعه است. برای تولید کف چادر مسافرتی از پارچه دولایه استفاده می شود. زیرا موجب نرمی کف چادر و افزایش استحکام ان می شود. این نوع جنس کف از نفوذ اب به داخل چادر مسافرتی در زمان بارندگی جلوگیری خواهد کرد. ستون های استفاده شده در طراحی چادر بازی از نوع فایبرگلاس بوده که دوام و نرمی بالایی دارد. این سازه ها با استحکام بالای خود می توانند موقعیت چادر مسافرتی را بر روی سطح زمین در زمان وزش باد شدید حفظ کنند.

ابعاد و وزن

این چادر مسافرتی ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل با طولی برابر 215 سانتی متر با عرضی معادل 195 سانتی متر داشته که ارتفاع تمام قد ان بالغ بر 120 سانتی متر می باشد. ظرفیت داخلی محصول برای نشستن 6 نفر همزمان و 3 نفر به صورت نشسته مناسب می باشد. وزن بدنه چادر مسافرتی تنها 4 کیلوگرم بوده که به راحتی حمل خواهد شد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این چادر مسافرتی دارای سازه های اتوماتیک بوده به همین دلیل راه اندازی ان در کمتر از 3 دقیقه ممکن می شود. برای استفاده از محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط صاف باز کنید. سپس سازه های محصول را کاملا از هم بگشایید. سازه های اتوماتیک مانند چتر به راحتی باز خواهند شد. در نهایت روکش بدنه را بر روی سازه ها نصب کرده و به راحتی از محصول استفاده کنید. برای مراقبت از محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. این روکش بدنه قابل اشتعال بوده پس ان را از حرارت بالا و اتش دور نگه دارید. در نهایت از زدن ضربه به سازه های چادر مسافرتی بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از طرف نمایندگی مرکزی اینتکس این چادر مسافرتی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 6 نفره اتوماتیک لومالند محصولی زیبا با رنگ بدنه سفید و ابعاد داخلی استاندارد بوده که می توانید در کمترین زمان ممکن ان را راه اندازی شده و در شرایط اب و هوایی مختلف قابل استفاده است. اگر قصد خرید این چادر مسافرتی را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...