چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک

Fast Assemble_009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_009 از سری چادر های مسافرتی با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و در همان ابتدای ورود به بازار به توجه به ظاهر زیبایی که دارد توانسته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . این چادر مسافرتی دارای ستون هایی از جنس فایبرگلاس می باشد که از استحکام فوق العاده ای برخوردار است و یکی از قابلیت های ایده آن ، مقاومت در برابر بادهای شدید و طوفان است . همچنین پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که درزهای آن به صورت کامل توسط نوارهای مخصوص دوخت شده است تا از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری به عمل آورد . لازم به ذکر است که به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل ، 4 عدد تیرک برای نصب و 12 عدد زانویی برای نگهداری ستون ها در بدنه چادر مسافرتی وجود دارد که شما را از سر خرید لاولزم جانبی برای چادر مسافرتی راحت می کند . همچنین دو عدد پنجره و همچنین درب در بدنه این چادر مسافرتی تعبیه شده است که مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوا از ورود حیوانات موذی به داخل چادر جلوگیری به عمل می آورد . چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_009 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر میتوانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 320 سانتی متر
 عرض 320 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 الی 6 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره مدل Fast Assemble_009

اگر به فکر سفر با دوستان خود هستید چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_009 می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد . این چادر مسافرتی ظرفیتی بالغ بر 10 نفر را شامل می شود که ظرفیتی کاملا ایده آل برای کمپینگ ها می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل این چادر مسافرتی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار بدنه این چادر مسافرتی به صورت دو رنگ می باشد که از جلوه ویژه ای برخوردار است . این چادر مسافرتی توسط 4 ستون فایبرگلاس و همچنین میخ های نصب به زمین متصل شده است . لازم به ذکر است که این ستون ها توسط 12 عدد زانویی ، بدنه چادر مسافرتی را در بر میگیرند و به صورت مستحکم نگه می دارند تا در برابر بادهای شدید و طوفان عملکرد ایده آلی را از خود به نمایش بگذارند . یک عدد درب و دو عدد پنجره در طرفین این چادر مسافرتی قرار دارد که مجهز به توری می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حیوانات موذی به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد . به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز برای شما ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل محصول حتی در مسافت های طولانی نمایید .

جنس بدنه :

جنس پارچه تشکیل دهنده بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که کاملا ضد آب بوده و مناسب برای استفاده در شرایط بارانی و برف است که در همین راستای ضد آب کردن محصول ، درزهای آن توسط نوارهای مخصوص دوخت شده است تا خیال شما را به طور کلی از این بابت راحت نماید . ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از فایبرگلاس می باشد که استحکام فوق العاده ای در برابر وزش بادهای نه چندان شدید دارد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

ابعاد چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک به مشخصات ( طول : 320 سانتی متر ، عرض : 320 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد که فضای بسیار ایده آلی را برای استفاده 10 نفر به صورت نشسته و 5 الی 6 نفر به صورت خوابیده فراهم می آورد . همچنین وزن این محصول 4 کیلو گرم می باشد که به وسیله ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی مناسب برای کمپینگ ها و کوهنوردی می باشد که دارای رویه ای مقاوم در برابر نفوذ آب می باشد . همچنین ستون های این محصول از جنس فایبرگلاس با قطر 20 کیلی متر است که استحکام فوق العاده ای دارد . چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده ودر کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...