چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک

Fast Assemble_004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک حرفه ای مدل Fast Assemble_004 یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در یک آخر هفته شاد به همراه خانواده می باشد که ظرفیت آن 8 نفر به صورت نشسته و 4 نفر به صورت خوابیده می باشد . ین چادر مسافرتی مناسب برای استفاده در کوهنوردی ، صخره نوردی و کمپینگ در شرایط نامساعد جوی می باشد . پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین یکی از مهمترین ویژگی های این چادر مسافرتی ضد آب بودن آن می باشد که در همین راستا درزهای آن به خوبی آب بندی شده است . همچنین ستون های این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس 20 میلی متری است که استحکام فوق العاده ای دارد . لازم به ذکر است که این چادر مسافرتی کاملا مقاوم در برابر برف ، باران و طوفان می باشد . همچنین وزن این محصول 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو مناسب برای استفاده در سفرهایی می باشد که نیاز به حمل چادر در مسافت های طولانی می باشد . چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا اقدام به سفارش آن نمایید .

 نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 290 سانتی متر
 عرض 290 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 الی 5 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ نصب

چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک حرفه ای خارجی مدل Fast Assemble_004 از سری چادرهای مسافرتی زیبا و مجهز می باشد که مناسب برای استفاده در کمپینگ ها و کوهنوردی ها می باشد . این چادر مسافرتی در ظرفیت ها و رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که تمامی این رنگ ها در فروشگاه اینتکس موجود می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_004 همراه ما باشید .

چادر مسافرتی 8 نفره

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل ساختار ظاهری این محصول نماییم . رنبگندی استفده شده در ساخت رویه این چادر مسافرتی به صورت ترکیبی از رنگ های بنفش و سبز می باشد که ظاهری زیبا را به این محصول داده است . در بدنه این چادر مسافرتی دو عدد درب برای ورود و خروج و عدد پنجره نیز تعبیه شده است که مجهز به توری می باشد . همچنین ستون های تعبیه شده برای نگهداری این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس 20 میلی متری می باشد که توسط 12 عدد زانویی بدنه چادر مسافرتی را به صورت مشتحکم نگهداری می کند . لازم به ذکر است که تعدادی میخ و طناب نصب نیز به همراه این چادر مسافرتی وجود دارد که برای شما ارسال می شود تا چادری مستحکم را در اختیار داشته باشید . این طراحی مهندسی شده باعث شده است تا چادر مسافرتی اتوماتیک مدل Fast Assemble_004 از معدود چادرهای مسافرتی مقاوم در برابر بادهای شدید و طوفان باشد . یک عدد ساک حمل نیز برای این چادر مسافرتی تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید .

جنس بدنه :

جنس پارچه تشکیل دهنده بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و یکی از محبوب ترین جنس های استفاده شده در ساخت چادرهای مسافرتی است . پلی استر به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و ضربه به محبوبیت بالایی در میان هواداران چادر های مسافرتی و همچنین تولیدکنندگان رسیده است . همان طور که در بخش های بالا ذکر شدن ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از جنس فایبرگلاس با قطر 20 میلی متر می باشد که استحکامی فوق العاده را به این محصول داده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت :

همان طور که از اسم این چادر مسافرتی مشخص است ظرفیت آن به صورت نشسته 8 نفر و به صورت خوابیده چهار الی پنج نفر می باشد که فضای ایده آلی را برای شما فراهم می آورد و مناسب برای یک سفر آخر هفته شاد به همراه خانواده است . ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 290 سانتی متر ، عرض : 290 سانتی متر و ارتفاع : 180 سانتی متر ) می باشد . همچنین وزن این محصول 4 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابل جا به جایی حتی در مسافت های طولانی نیز می باشد .

جمع بندی :

این چادر مسافرتی از سری چادر مسافرتی اتوماتیک مناسب برای کمپینگ و کوهنوردی می باشد که ساختار آن به گونه ای است که در برابر بادهای شدید و طوفان آسیب پذیر نمی باشد و خیال شما را در شرایط کمپینگ از این لحاظ به طور کلی راحت می کند . چادر مسافرتی 8 نفره اتوماتیک مدل Fast Assemble_004 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...