چادر مسافرتی kit

KIT 8

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی kit اتوماتیک در نوع تک پوش یکی دیگر از چادر های طراحی شده توسط این شرکت در رنگ بندی متفاوت بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش برزنتی می باشد. این محصول دارای فریم های آلومینیومی ضد زنگ بوده که می توان توسط آن ها این چادر را در عرض مدت زمان بسیار کمی راه اندازی نمود. ظرفیت این چادر 8 نفره بوده و تا 4 نفر می توانند به صورت دراز کش از آن استفاده نمایند.

چادر مسافرتی kit, اتوماتیک محصول ایران ، فوق العاده با کیفیت ، با نصب سریع کمتز از 20 ثانیه ، کاملا ضد آب، دو پوش و تک پوش با ابعاد مناسب برای نشستن 8 نفر و خوابیدن چهار نفر، محصولی بسیار عالی و با ترکیب رنگ کاملا زیبا ، مناسب استفاده در مسافرت و گردش های تفریحی ، لایه کاملا ضخیم. این چادر مسافرتی kit با کشیدن پایه ها از یکدیگر به صورت آنتنی شروع به نصب میکند و نیازی به آموزش نصب ندارد ، این چادر مسافرتی KIT یکی از بهترین چادر های مسافرتی اتوماتیک در ایران میباشد و طرح چادر کلمن امریکا است و تمامی طرح و قطعات آن برگرفته از آن محصول است ، به طوری که شاید بتوان آنرا در ایران جزو برترین چادر مسافرتی اتوماتیک بر شمرد ، در مقایسه با چادر اصلی میتوان به جرات گفت که این کالا با اصلی آن از نظر کیفیت و قطعات کاملا" برابر است و شاید تشخیص اصل بودن آن کار بسیار دشواری باشد ، این محصول به مدت یکسال شامل گارانتی میباشد که در هنگام خرید از این فروشگاه اینترنتی کارت ضمانت به خریدار ارائه میگردد. این چادر مسافرتی کاملا" ضد آب میباشد و به صورت تک پوش و دو پوش به فروش میرسد ، پوش دوم آن هزینه جدا دارد که برای استفاده بالای چادر و مقاومت در برابر تابش آفتاب و یا باران کاربرد دارد ، روی درب ورودی یک زیپ عمودی وجود دارد با باز کردن زیپ چادر توری را مشاهده خواهید کرد که میتواند در برابر ورود حشرات مانع شود و از سوی دیگر در هنگام گرما هوا به داخل چادر جریان پیدا کند .

نوع اتوماتیک
 طول 240 سانتی متر
 عرض 240 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کیت
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی kit

چادر مسافرتی کیت kit (کیت) در نوع 8 نفره یکی دیگر از چادر های مسافرتی تولید شده توسط این شرکت ایرانی بوده که در میان بهترین نوع چادر های مسافرتی ایرانی قرار می گیرد. محصولی با طراحی و رنگبندی مناسب و همچنین وجود قابلیت هایی مانند راه اندازی اتوماتیک و بدنه با کیفیت که سبب شده تا از طرفداران زیادی برخوردار باشد. اما این چادر سفری که از جدید ترین نوع چادر های مسافرتی ساخت ایران به حساب می آید خود الگو گرفته از نمونه های خارجی بوده و به همین دلیل از طراحی و ارگونومی بسیار مناسبی بهره مند شده است. چادری که به راحتی توانسته در برابر انواع چادر های سفری فنری و یا عصایی قد علم کرده و جایگزینی بسیار خوب و مطمئن برای آنها باشد. چادر های کیت با توجه به داشتن ویژگی های بسیار خوب در خود و همچنین داشتن قیمت های فوق العاده مناسب به نسبت کیفیت و کارایی حال در میان پر فروش ترین چادر های مسافرتی قرار گرفته اند. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی به بیشتر از مدل از چادر های کیت بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ای که برای این کالا در نظر گرفته شده از بهترین نوع طراحی بوده که به سایر چادر های مسافرتی ایرانی در نوع فنری و یا عصایی ترجیح داده شده است. بدنه ای که به صورت بسیار شیک و استاندارد ساخته شده تا جای زیادی را نیز در داخل بدنه برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. ارگونومی ساخت آن چه از داخل و چه از بیرون همانند بسیاری از چادر های مسافرتی بوده که قسمت پایینی آنها بزرگ بوده و هر چقدر به بالا پیش می روید از طول و عرض کم می شود. اما حالت بیرونی آن توسط پایه ها و یا همان فریم های آلومینیومی پیاده سازی شده که وظیفه اصلی آنها راه اندازی و نگهداری بدنه اصلی می باشد. این پایه ها به گونه ای در بدنه تعبیه شده اند تا مقاومت آن را در برابر باد افزایش دهد. اما قابلیت بسیار مهم دیگر این چادر نحوه راه اندازی آن بوده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت...

جنس بدنه

جنس بدنه این چادر مسافرتی یکی از مهم ترین بحث هایی بوده که نه تنها راجب این چادر بلکه در رابط تمام محصولات سفری و تفریحی دیگر در نظر گرفته می شود و مورد توجه زیادی قرار می گیرد. از آنجایی که مستحضرید این چادر مسافرتی نیز همانند بسیاری از هم نوعان خود ساخته شده از جنس پارچه شمعی یک دست در دو الی سه رنگ در یک بدنه بوده که به زیبایی آن افزوده است. بدنه ای که لایه برزنتی آن را پوشش داده و این چادر را در برابر آب بارا ن و دمای سر و یا گرم تا حدود زیادی حفظ خواهد کرد. بدنه ای که قسمت های سقف و کف آن نیز از جنس بخش های کناری ساخته شده است. از ویژگی های این بدنه می توان به مقاومت آن در برابر باد نیز اشاره کرد. گرچه وظیفه اصلی این عمل به عهده فریم های بدنه بوده ولی جنس بدنه نیز بی تاثیر نخواهد بود. گفتنی است که به جز پارچه شمعی و برزنتی جنس دیگری از نوع تور نیز برای درب و پنجره ها به صورت سرخود استفاده شده است. اما جنس پایه های نگهدارنده این چادر نیز از نوع آلومینیومی ضد زنگ و مقاوم بوده که خود نیز در برابر شرایط جوی مختلف بخصوص برخورد آب مقاوم و ضد زنگ خواهد بود. کیفیتی که در بدنه این چادر وجود داشته می تواند امکان استفاده از این محصول را در هر سفری به مصرف کننده بدهد.

ابعاد و ظرفیت

هر چادر مسافرتی برای خود ظرفیت مشخصی دارد اما ابعاد گاهی اوقات دچار تفاوت هایی به دلیل نوع طراحی و ارگونومی بدنه می شوند. برای مثال برخی از چادر های مسافرتی عصایی 8 نفره وجود داشته که امکان دارند ابعادشان با این چادر کیت که 8 نفره بوده یکسان نباشد و این مورد به دلیل نوع طراحی و روش راه اندازی آنها می باشد. این چادر کیت نیز با داشتن ظرفیت 8 نفر از ابعادی معادل (طول: 240 سانتی متر ، عرض: 215 سانتی متر ، ارتفاع: 155 سانتی متر) بهره برده که ابعادی مناسب و استاندارد برای استفاده 8 نفر به صورت نشسته و یا 4 نفر به صورت درازکش خواهد بود. گفتنی است که این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع آن نیز تا آخرین قسمت سقف چادر می باشد. با توجه به اندازه و ظرفیت این چادر می توان از آن برای خانواده های کم جمعیت استفاده نمود.

قابلیت راه اندازی اتوماتیک

این قابلیت برای چادر های مسافرتی کیت مهمترین و بهترین ویژگی برای آنها محسوب شده که انقلابی نیز در چادر های مسافرتی موجود در ایران و چادر های ایرانی به پا کرده است. قابلیتی که به مصرف کننده اجازه می دهد تا علاوه بر راحتی و سهولت در راه اندازی چادر زمان بسیار کمتری را نیز از بر پا کردن آن بگیرد. با این وجود این قابلیت نه تنها در این مدل از چادر های کیت بلکه در تمام مدل های آن مزیت های دیگری را برای مصرف کننده ها در بر خواهد داشت. اما برای راه اندازی این چادر از این طریق باید ابتدا دست به فریم های ان شوید. پایه هایی که به صورت نری و مادگی به داخل هم رفته و توسط یک کلید مخصوص پلاستیکی دوباره باز می شوند. البته پس از اینکه این کلید را فشار دادید باید پایه داخلی را از پایه اصلی بیرون کشیده که به دنبال آن بدنه چادر نیز به صورت خودکار راه اندازی خواهد شد. انجام یک نفره این کار مدت زمان 1 دقیقه را از شما خواهد گرفت که زمان بسیار مناسبی برای راه اندازی یک چادر سفری است.

نوع کاربری

شاید تا کنون خودمان و یا در دیگران ندیده ایم که از چادر های مسافرتی برای انجام کار های دیگر استفاده نمود اما یقینا چادر های سفری بخصوص این نوع چادر از کاربرد های دیگری نیز بهره می برد. کاربردی هایی مانند استفاده به عنوان انباری و یا سایه بان برای موجودات زنده که خود می تواند بسیار موثر باشد. این چادر نیز قابلیت انجام کار های دیگری را برای مصرف کننده خواهد داشت. گفتنی است که این چادر می تواند در فصول گرم نیز به عنوان محلی برای خواب در درون آن و در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد. 

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار مهم دیگر این چادر مسافرتی همانطور که در بحث فوق اشاره کردیم نحوه راه اندازی چادر و همچنین جنس بدنه مناسب آن می باشد. اما ویژگی های دیگری که دز این محصول وجود دارد درب ها و پنجره های این کالا می باشد. در واقع تعداد پنجره های تعبیه شده در این چادر 3 عدد بوده و از یک درب بزرگ نیز برخوردار است. درب و پنجره هایی که تمام انها از توری و یا همان پشه بند سرهود به همراه روکشی از جنس بدنه بهره می برند. روکش های توری توسط زیپ مخصوص تعبیه شده در بدنه و همچنین روکش ها نیز توسط بند های مخصوص باز و بسته خواهد شد. این درب و پنجره ها نه تنها در زیبایی این چادر بلکه در تبادل هوا درون بدنه نیز تاثیر بسیاری گذاشته اند. اما ویژگی دیگری که این چادر کیت دارد قابلیت نصب آن در زمین برای محکم کاری بیشتر می باشد. به همین دلیل چهار گوشه این کالا از پلاستیک های سوراخ شده و متصل به بدنه بهره مند بوده که توسط میخ و طناب مخصوص قرار داده شده همراه چادر به زمین متصل می شوند تا در مواقع اضطراری مانند باد های شدید از جای خود رها نشود. ویژگی بعدی این کالا داشتن ساک حمل بسیار با کیفیت و جا دار بوده که می توان به راحتی چادر جمع شده را در آن قرار داده و توسط دو دستگیره بندی خود به راحتی در هر مکانی حمل نمایید. علاوه بر این وزن این چادر نیز به اندازه ای مناسب بوده که توسط دست به آسودگی هر چه تمام تر حمل و جا به جا خواهد شد.

نحوه نصب و نگهداری

همانطور که اشاره کردیم برای نصب این چادر در ابتدای هر چیزی پس از خارج ساختن آن از بسته بندی باید در سطحی صاف و بدون اشیای تیز به درستی پهن نموده و سپس هر کدام از پایه ها را توسط کلید مخصوص قرار داده شده بر روی آنها باز کرد تا بدنه چادر به صورت کامل شکل گرفته و برپا شود. این کار را برای سه پایه دیگر انجام می دهیم تا چادر کاملا راه اندازی شود. برای جمع نمودن آن نیز کافیست ابتدا پایه ها را جمع کرده و بدنه را در داخل هم بفشارید تا به خوبی جمع شده و در ساک حمل خود قرار گیرد. نگهداری و مراقبت از این چادر بسیار آسوده بوده و تنها بهتر است اشیای تیز و بسیار گرم را از بدنه چادر دور نمایید. در زمان استفاده ننمودن نیز آن را جمع کرده و در ساک حمل خود قرار دهید. این ساک حمل نیز دارای زیپ بوده و اجازه نمی دهد آب و یا گرد و خاک به داخل بدنه چادر نفوذ کند.

شرکت سازنده و گارانتی

شرکت سازنده این چادر کیت خاوران بوده که این نوع چادر ها را با نهایت کیفیت خود تولید کرده و عرضه می کند. شرکتی که در تولید این محصولات تنوع زیادی از نظر طراحی ، رنگ و ظرفیت داده است. اکنون نیز شرکت تهران اینتکس به عنوان نمایندگی اصلی پخس این محصولات انواع چادر های مسافرتی کیت را در اختیار مصرف کنندگان و خریداران عزیز قرار خواهد داد. گفتنی است که تمام چادر های مسافرتی کیت از گارانتی 1 ساله خود شرکت کیت خاوران بهره می برند که در صورت خرابی های موجود در بدنه که شامل قوانین طرح شده در گارانتی بوده مورد تعمیر و یا تعویض قرار گیرند.

جمع بندی

چادر مسافرتی 8 کیت یکی از بهترین چادر های مسافرتی اتومات چه از لحاظ کیفیت بدنه یا روش راه اندازی و یا قیمت بوده که می تواند برای انواع خانواده های کم جمعیت و همچنین برای هر نوع سفر معمولی مورد استفاده قرار گیرد. گفتنی است که قسمت این چادر نسبت به ویژگی های موجود در آن بسیار مناسب و استاندارد بوده که می تواند این کالا را به مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی نیز تبدیل کند. قابلیت راه اندازی اتوماتیک، وجود پشه بند های قوی در درب ها و پنجره نیز و همچنین فریم های مقاوم و ضد زنگ را می توان بهترین ویژگی های این کالا نامید. اگر به دنبال چادری با ظرفیت 8 نفره و کیفیت بالا هستید این محصول می تواند گزینه مناسبی باشد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...