چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره

ch 7759

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
9,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره ورزشی بهترین چادر میافرتی خانوادگی و یکی از پرفروش ترین تجهیزات کمیپنگ بوده که فضای داخلی آن تفکیک شده می باشد. این فضای داخلی شامل دو عدد اتاق خواب و یک سالن نشیمن بوده که دیواره های چادر مسافرتی دارای 2 درب بزرگ با تعداد 3 عدد پنجره است. تمامی این بخش ها به همراه هواکش محصول که تمامی بخش سقف آن را پوشش داده ، از توری pvc برخوردار هستند. این دریچه های استاندارد تاثیر بالایی بر تهویه هوای داخلی چادر مسافرتی دارند. جنس بدنه محصول از نوع پلی استر تولید شده که فوق العاده نازک و سبک بوده اما به دلیل ضدآب بودن در زمان بارندگی شما را کملا خشک نگه می دارد.

توجه داشته باشید این نوع روکش بدنه از طول عمر فوق العاده زیادی نیز برخوردار بوده و در زمان جمع شدن فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. پوشش اضافی این محصول از جنس پارچه مقاوم و ضدآب پلی اتیلن بوده زیرا این نوع پارچه علاوه بر مصون نگه داشتن شما در زمان بارندگی موجب حفظ دمای متعادل فضای داخلی چادر مسافرتی در مناطق سردسیر می شود. سیستم سازه های اتوماتیک محصول از نوع پین و حلقه بوده که مانند یک چتر باز شده و در داخل درز های تعبیه شده بر روی روکش اصلی قرار می گیرد. برای خرید چادر مسافرتی اصل می توانید به فروشگاه انحصاری اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 530 سانتی متر
 عرض 245 سانتی متر
 ارتفاع 205 سانتی متر
 ظرفیت10 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 
سایر ویژگی ها
 ظرفیت دراز کش 8نفر
 
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره ch 7759 چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره از سری چادرهای مسافرتی زیبا و مناسب برای کوهنوردی در شرایظ نامساعد آب وهوایی می باشد که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . این چادر مسافرتی دارای پوشش ضد آب و منعطف و سبک می باشد که در هنگام جمع شدن فضای بسیار کمی را اشغال می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی مناسب بری کمپینگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره همراه ما باشید . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای زیبا به رنگ سرمه ای می باشد .

اجزای اصلی بدنه آن توسط طناب هایی مخصوص به خوبی به زمین اتصال پیدا کرده است و از این رو مقاومت این چادر را بالا بردن است . میخ های مخصوص و طناب نصب برایاین چادر مسافرتی به همراه آن برای شما عزیزان ارسال می شود و شما را از خرید اقلام همراه چادر مسافرتی به طور کلی راحت می کند .

چادر های مسافرتی دارای طراحی های گوناگونی می باشند که در شرایط مختلف آب و هوایی می توانند مزیت ها و معایبی را داشته باشند . بخش جلویی این چادر مسافرتی به صورت شیب دار به سما پایین خم شده است که باعث عبور باد شده و به خوبی می تواند طوفان های شدید و وزش بادهای تند را از خود عبور دهد . در بدنه این چادر مسافرتی دو عدد درب به همراه پنجره هایی تعبیه شده است که مجهز به توری هایی از جنس پی وی سی است و علاوه بر گردش هوای داخلی و تهویه هوای مطبوع می تواند از ورود پشه و سایر حیوانات ریز به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کند .

این محصول دارای یک اتاق نشیمن به همراه دو اتاق خواب می باشد که از آن می توانید برای جداسازی حریم خود به هنگام خواب و یا استراحت استفاده کنید . همچنین دیواره های جدا کننده فضای داخلی این چادر مسافرتی به صورت کاملا پرتابل می باشند که در صورت لزوم می توانید آن را جدا کرده و فضای داخلی یکدست بزرگی را برای خود فراهم آورید . جنس بدنه این چادر مسافرتی به صورت دو پوش تعبیه شده است تا در شرایط نامساعد جوی عملکرد ایده آلی را از خود به نمایش بگذارد .

این چادر مسافرتی در پوشش اصلی خود دارای پارچه پلی استر است که کمی نازک تر از سایر پارچه های موجود در بدنه چادرهای مسافرتی می باشد اما به خوبی از نفوذ آب جلوگیری می کند . این پارچه دارای وزن بسیار سبک است و در حالت جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند . همچنین همانطور که در بالا گفتیم بدنه این چادر مسافرتی به صورت دو پوش نیز است که در پوشش دوم از پارچه پلی اتیلن استفاده شده است و مقاومت این محصول را بیش از پیش افزایش داده است .

ستون های نگهدارنده این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس است که مقاومت بسیار بالای را در کنار انعطاف پذیری ایده آل فراهم کرده است . این ستون ها در دیواره های چادر مسافرتی به خوبی کارگذاری شده اند تا فضای بزرگ چادر را به خوبی مستحکم کنند . همچنین در بخش سقف این محصول نیز ستون ها به صورت ضربدری و تو در تو می باشند تا مقاومت در برابر وزش بادهای شدید افزایش پیدا کند .

این چادر مسافرتی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد وزنی بالغ بر 10 کیلو گرم را داراست که استاندارد می باشد . این چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره با کیفیت فوق العاده و قیمت تخفیف خورده در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...