چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره آکسفورد

ch 9980

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره آکسفورد مناسب اردو زدن در داخل طبیعت با تمامی شرایط اب و هوایی با فضای داخلی بسیار بزرگ و برخورداری از طراحی بدنه مدرن و پیشرفته است. این چادر مسافرتی از دو عدد اتاق خوا برخوردار بوده که می توانید با برداشتن پرده تفکیک کننده بخش داخلی تمامی فضاها را ادغام و یک محیط بسیار بزرگ در اختیار داشته باشد. جنس بدنه محصول از پارچه آکسفورد ضدآب طراحی شده که کاملا دوجداره بوده تا شما را در برابر بارش برف و باران ایمن نگه دارد. محصول مجهز به ساک حمل برای نگهداری آسان و همراه داشتن در زمان طبیعت گردی نیز می باشد.

این محصول از ابعاد بزرگی برخوردار بوده و برای سفر های چند نفره طراحی شده است. سقف محصول درواقع هواکش بزرگی بوده و بر روی دیواره های اتاق خواب و سالن نشیمن این چادر مسافرتی پنجره هایی بزرگ تعبیه شده که تمامی این بخش ها دارای pvc توری و پشه بند هستند. در بخش خارجی این محصول نیز یک سالن با پوشش pvc توری طراحی شده تا بتوانید از مناظر اطراف لذت کافی برده و در زمان بارندگی و اتصال پوشش دوم بتوانید لوازم و کفش های خود را در بخش نگه داری کنید. سازه های این چادر مسافرتی اتوماتیک و از جنس استیل بوده به همین دلیل می تواند مئقعیت محصول را بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارد. اگر قصد خرید چادر مسافرتی اتوماتیک سایز بزرگ را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 426 سانتی متر
 عرض 304 سانتی متر
 ارتفاع 213 سانتی متر
 ظرفیت10 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 4
 
سایر ویژگی ها
ظرفیت دراز کش 8 نفر
 
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره آکسفورد ch 9980 چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره آکسفورد یکی دیگر از چادرهای مسافرتی زیبا همراه با طراحی مهندسی شده و فوق العاده می باشد که می تواند از رقیبان جدی برای چادرهای مسافرتی بزرگ قدیمی به شمار بیاید . این چادر مسافرتی دارای ظاهری زیبا و بدنه ای دو پوش می باشد که کاملا ضد آب بودن و خیال شما را به خوبی در شرایط نامساعد آب و هوایی و حتی بارش های شدید باران راحت می کند .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و در انتخاب و خرید چادر مسافرتی شما را راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . این چادر مسافرتی دارای رنگبندی های متنوع می باشد که در این بخش یکی از پرفروش ترین رنگ ها را برای شما عزیزان فراهم آورده ایم .

بدنه این چادر مسافرتی دو حالته می باشد و دارای دو پوشش است ، پوشش اصلی چادر مسافرتی که می توانید از آن در آب و هوای معتدل و تابستانی و بهاری استفاده کنید و هنگامی که چادر به صورت دوپوش می باشد که بسیار ایده آل برای استفاده در شرایط آب و هوایی سرد و بارانی است . به همراه این چادر مسافرتی میخ و صناب هوای مورد نیاز برای راه اندازی هر چه بهتر چادر مسافرتی و همچنین یک عدد آویز موجود در سقف ارسال می شود که از آن می توانید برای روشنایی داخل چادر استفاده کنید . بدنه اصلی این چادر مسافرتی از جنس پارچه آکسفورد می باشد که کیفیت و مقاومت آن در برابر فشار ، ضربه و همچنین نفوذ آب زبان زد است .

همچنین درزهای این چادر مسافرتی برای مقاومت هر چه بیشتر در برابر نفوذ آب ، به خوبی با دوخت متراکم آب بندی شده اند . اما در پوشش دوم این چادر مسافرتی نیز که بر روی سازه اصلی قرار می گیرد می تواند این محصول را در برابر بارش های شدید باران و برف به سدی محکم تبدیل کند . از این رو این چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره را می توان یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در کمپینگ هایی با تعداد نفرات بالا و همچنین آب و هوای نامساعد بارانی دانست .

اما از دیگر بخش های اصلی چادرهای مسافرتی را می توان ستون های نگهدارنده آن ها دانست که استحکام کلی چادر های مسافرتی به آن ها بستگی دارد . این چادر مسافرتی اتوماتیک دارای سازه هایی از جنس استیل می باشد که مقاومت بالا را در کنار استحکام فوق العاده در هنگام وزش بادهای شدید و طوفان برای شما پدید آورده است . اما باید خاطر نشان کرد که ستون های استیل مقاوم و دوپوش بودن چادر مسافرتی وزن آن را کمی سنگین تر استاندارد های جهانی و به 12 کیلو گرم رسانده است .

همچنین شایان ذکر است به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به حمل محصول نمایید . فضای داخلی این چادر مسافرتی دارای دو عدد اتاق می باشد که توسط پارچه های توری از جنس پی وی سی از یکدیگر جدا شده اند . این دیوارهای توری به صورت کاملا پرتابل می باشند و می توانید آن ها را در صورت لزوم جا به جای وفضای داخلی را به یک اتاق بزرگ تبدیل کنید .

ظرفیت داخلی این چادر مسافرتی 10 نفر به صورت درازکش و 15 الی 18 نفر به صورت نشسته می باشد که بسیار ایده آل برای سفرهایی با تعداد نفرا بالا است . چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره آکسفورد را می توانید هم اکنون و با قیمت تخفیف خورده فوق العاده از نمایندگی تهران اینتکس خریداری کرده و درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...