چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره اتاق دار

CORE 2376

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره اتاق دار محصولی ایده آل با فضای داخلی بزرگ بوده که برای استفاده خانواده و یا مناسب سفر های دوستانه طراحی و تولید شده که از تخفیف بالایی برخوردار می باشد. بحش داخلی چادر مسافرتی به شما دو عدد اتاق داده و دارای یک فضای بزرگ نشیمن بوده است. با این نوع تقسیم بندی داخل چادر مسافرتی در زمان سفر های دسته جمعی می توانید از راحتی بالا و فضای خصوصی برخوردار باشید. البته دیوار تمام این بخش ها پرتابل بوده و می توانید در زمان مورد نیاز به راحتی یم فضای بزرگ واحد مهیا کنید. توجه داشته باشید در بخش سقف محصول یک هواکش وجود دارد. این هواکش امکانی ایجاد کرده تا در شب های تابستان بتوانید به تماشای ستاره های اسمان بپردازید. از طرفی این بخش موجب شده تا هوای داخل چادر مسافرتی به میزان مطبوعی تنظیم شود. پنجره های بزرگ و سراسری این چادر مسافرتی موجب انتشار و توزیع نور کافی در تمامی بخش های داخلی محصول شده است. پایه های استیل این محصول از نوع اتوماتیک بوده به همین دلیل برای راه اندازی سازه ها تنها کافی بوده آن ها را مانند یک چتر بگشایید. این چادر مسافرتی دارای طناب ، میخ ، ساک حمل ، پوشش دوم و یک قلاب داخلی برای اویختن لامپ می باشد. برای خرید چادر مسافرتی اصل می توانید به فروشگاه انحصاری اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع اتوماتیک
 طول 426 سانتی متر
 عرض 304 سانتی متر
 ارتفاع 213 سانتی متر
 ظرفیت10 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر 
 جنس پایه ها استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 6
 
سایر ویژگی ها
 ساخت شرکت CORE
 ظرفیت دراز کش 10نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره اتاق دار CORE 2376 چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره اتاق دار یکی از زیباترین و با کیفیت ترین تولیدات سال جدید می باشد که در فروشگاه اینتکس نیز توانسته است به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند . اگر خواهان استفاده از یک چادر مسافرتی بزرگ و در عین حال مقاوم و ضد آب در سفرهای خود به همراه دوستان هستید پیشنهاد ما به شما این چادر مسافرتی 10 نفره اتوماتیک نیز می باشد .

در ادامه این مسیر قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی اتوماتیک راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . این چادر مسافرتی زیبا دارای یک نشیمنگاه بزرگ به همراه دو اتاق خواب می باشد که از ابعاد ایده آل برخوردار است و هر کدام ز این اتاق خواب ها برای جای گیری 3 نفر استاندارد تعبیه شده است . اتاق های خواب از اتاق نشیمن توسط دیواره های پرتابل نیز جدا می شوند که با توجه به پرتابل بودن دیواره ها می توانید در صورت لزوم آن ها را از میان برداشته و فضای داخلی چادر مسافرتی را به صورت یک دست در بیاورید .

رنگبندی بدنه این چادر مسافرتی آبی و سفید می باشد که به همراه دیواره های توری که برای آن تعبیه شده است جلوه زیبایی را به چادر مسافرتی می بخشد . ستون های این چادر مسافرتی از جنس استیل ساخته شده است که کاملا اتوماتیک است و این امر در راه اندازی هر چه سریع تر چادر مسافرتی نقش بسزایی را ایفا می کند . سازه های هیدرولیک این محصول نیز در برابر فشارهای ناشی از وزش بادهای شدید نیز کاملا مقاوم است . همچنین پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این چادر مسافرتی به صورت ترکیبی نیز می باشد . در بخش های اصلی این محصول از پارچه پلی استر و در بخش های آفتاب گیر و پنجره ها و درب ورودی از توری هایی از جنس پی وی سی متراکم استفاده شده است .

در بخش جلویی این چادر مسافرتی فضایی ایجاد شده است که از آن برای قرار دادن وسایل شخصی بیرون از چادر مسافرتی و همچنین گرم کردن غذا می توانید استفاده کنید . لازم به ذکر است که پنجره های متعدد و سراسری این چادر مسافرتی نورگیری و همچنین گردش هوای داخلی را به خوبی امکان پذیر کرده است و می تواند یکی از مزیت های این چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره به شمار بیاید .

لازم به ذکر است که سقف و بخش هایی از این چادر مسافرتی به صورت دوپوش تعبیه شده است که مقاومت این چادر مسافرتی را بیش از پیش بالاتر برده است و خیال شما را به طور کلی در هنگام بارش برف و باران راحت کرده است . وزن این چادر مسافرتی بالغ بر 9 کیلو گرم می باشد که با توجه به دارا بودن ساک حمل به راحتی در مسافرت ها و پیاده روی های کمپینگ قابل جا به جایی است . این چادر مسافرتی دارای میخ و طناب نصب به همراه یک عدد آویز می باشد ، از آویز به منظور نصب چراغ در بخش سقف چادر مسافرتی می توانید استفاده کنید .

ابعاد این چادر مسافرتی 426 سانتی متر و 304 سانتی متر می باشد که به همراه ارتفاع 213 سانتی متری که دارد فضای استاندارد را برای 10 نفر به صورت درازکش فراهم می کند ، از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در کمپینگ هایی با تعداد نفرا بالا باشد . چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره اتاق دار با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه تهران اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید آن را خریداری کرده و آخر هفته ای شاد را به همراه دوستان و یا خانواده برای خود رقم بزنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...