چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره تاشو

ch 6659

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره تاشو با فضای بزرگ مناسب 8 الی 10 نفر و برخورداری از ساختار سبک و ایمن برای شما یک تجربه متفاوت از سفر را فراهم خواهد کرد. تولید کننده این محصول را با پارچه آکسفورد با روکش برزنتی تولید کرده که باکیفیت بوده و به طور موثر مانع از تابش نور شدید خورشید و یا بارش باران و اسیب های این چنینی برای خانواده شما خواهد بود. فضای داخلی چادر مسافرتی جادار و روشن بوده که از دو عدد اتاق مجزا و یک نشیمن برخوردار می باشد. این محصول به دلیل هواکش سراسر در بخش سقف و همچنین بهره مندی از توری pvc در بخش درب و پنجره ها دارای تهویه مناسب هوا بوده و ضد پشه است. این نوع طراحی بدنه به شما دید بازتری در زمان کمپینگ و سفر های طبیعت گردی نسبت به محیط اطراف می دهد. این محصول را به منظور استفاده خانواده در زمان اوقات فراغت ، تفریحات ساحلی ، کوهنوردی و... تولید کرده اند که بدنه آن در برابر وزش باد شدید ، بارش برف و باران و سایر تغییرات اب و هوایی ایمن می باشد. قبل از راه اندازی این چادر مسافرتی توجه داشته باشید اجسام نوک تیز که موجب سوراخ شدن کف محصول بوده بر روی سطح زمین کمپینگ شما وجود ندارد. اگر قصد خرید چادر مسافرتی اتوماتیک تاشو و سایز بزرگ را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 730 سانتی متر
 عرض 315 سانتی متر
 ارتفاع 210 سانتی متر
 ظرفیت10 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد با روکش برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 6
 
سایر ویژگی ها
 ظرفیت دراز کش 10نفر
 
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره تاشو با طراحی زیبا و همچنین متفاوتی که به خود اختصاص داده است ، دارای ابعاد بزرگی از نظر طولی نسبت به سایر چادر های مسافرتی 10 نفره می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای دو پوش می باشد که از نفوذ آب به صورت فوق العاده ای جلوگیری می کند و با خیالی کاملا راحت می توانید از آن در مسافرت های خود به مناطق سردسیر استفاده کنید . در ادامه این مطلب و با تحلیل این چادر مسافرتی زیبا و بزرگ همراه ما باشید تا شما را در خرید چادر مسافرتی اتوماتیک به بهترین تصمیم برسانیم .

ویژگی های چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره تاشو

یکی از مزیت های عالی این چادر مسافرتی را می توان ستون های اتوماتیک آن دانست ، این ستون ها از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد که به صورت کاملا هیدرولیک و اتوماتیک کارگذاری شده است و از این رو راه اندازی این چادر مسافرتی را در شرایط کمپینگ در مدت زمان بسیار کوتاه و به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر می کند . به همراه این چادر مسافرتی میخ و طناب نصب به همراه دفترچه راهنما برای شما عزیزان ارسال می شود که خیال شما را بابت راه اندازی سریع راحت می کند . همچنین ساک حمل نیز برای این چادر مسافرتی بزرگ طراحی شده است که جا به جایی آن را حتی در مسافت های طولانی کمپینگ امکان پذیر می کند .

جنس و طراحی دو پوش چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره تاشو

جنس پارچه استفاده شده در بدنه ای چادر مسافرتی به صورت دوپوش می باشد که در بدنه اصلی و زیرین از پارچه آکسفورد استفاده شده است ، به منظور استحکام هر چه بیشتر این پارچه ، تمامی درزهای آن به صورت متراکم دوخت و سپس آب بندی شده اند که این امر نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی را تقریبا غیرممکن کرده است .

پوشش دوم این چادر نیز دارای روکش برزنتی است که استحکام محصول را در شرایط نامساعد جوی نظیر بارش برف ، باران و همچنین وزش بادهای شدید دو چندان کرده است . همچنین همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید سقف آن به صورت شیرانی و شیب دار می باشد که مانع از جمع شدن آب می شود و سقف این چادر مسافرتی در مواقع بارش باران نیز همیشه تقریبا عاری از آب و خشک می باشد .

طراحی اتاق ها چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره تاشو

فضای داخلی این چادر مسافرتی دارای یک عدد اتاق نشیمن به همراه دو عدد اتاق بزرگ می باشد که فضای مانند خانه های مسکونی کوچک را برای شما فراهم می آورد . ظرفیت جای گیری هر کدام از اتاق ها 3 الی 4 نفر به صورت درازکش می باشد و بسیار ایده آل برای اسکان تعداد نفرات بالا به هنگام خواب است . نشیمنگاه این چادر مسافرتی نیز دارای  ابعاد ایده ال است که از اتاق های داخلی توسط دیواره هایی از جنس توری پی وی سی جدا می شود .

این دیواره ها به صورت کاملا پرتابل می باشند که در صورت دلخواه می توانید آن ها را از میان برداشته و محیطی بسیاز بزرگ و یکدست را برای دورهمی های شبانه در چادر مسافرتی در اختیار داشته باشید . تعداد جیب های داخلی و آویزهای سقفی این چادر مسافرتی نیز از مزیت های این محصول به شما می آید و از آن ها جهت برپایی روشنایی چادر و همچنین از جیب های داخلی جهت نگهداری وسایل شخصی کوچک می توانید استفاده کنید .

ابعاد کلی و وزن چادر مسافرتی اتوماتیک 10 نفره تاشو

ابعاد این چادر مسافرتی به طول 730 سانتی متر در عرض 315 سانتی متر می باشد که به همراه ارتفاع 210 سانتی متری که برای شما فراهم آورده است از گزینه های مناسب برای سفرهای پرجمعیت به شمار می آید . وزن این چادر برابر با 10 کیلو گرم می باشد که نسبت به چادرهای مسافرتی بزرگ سبک و پیرو استاندارد های جهانی می باشد .

احمد بازرگان

درحالت نشسته چند نفر میتوان جا داد

376 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...