چادر مسافرتی اتوماتیک کودک

KIT 49585

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک مخصوص کودکان محصولی ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی که از قابلیت ضد آب بودن بهره می برد. این چادر با داشتن ابعادی مناسب می تواند تا 8 کودک را به صورت نشسته و 4 نفر را نیز به صورت درازکش در خود جای دهد. همچنین این محصول دارای پایه های مخصوصی بوده که قابلیت راه اندازی اتوماتیک را به این چادر بخشیده است. این کالا به دلیل داشتن وزن مناسب به راحتی توسط ساک حمل خود قابل حمل خواهد بود.

چادر مسافرتی کودک اتوماتیک با رنگ بندی شاد و جذاب برای کودکان با قابلیت باز و بسته شدن به طور اتوماتیک و بدون نیاز به نصب با پارچه ضد آب همراه با زیر انداز مخصوص چادر و سه پنجره کوچک قابل استفاده برای دو کودک ، از سری چادر های سفری کودکان این مدل بهترین محصول میباشد. ابعاد : طول 120 سانتیمتر ، عرض 130 سانتیمتر ، ارتفاع 140 سانتیمتر ، ابعاد بسته بندی 80x17x17سانتیمتر ، وزن چادر 4 کیلوگرم ، همراه با زیپ مخصوص از دو طرف چادر (بیرون و داخل ). این محصول بسیار زیبا و کار آمد است که مختص کودکان تهیه و تولید شده. به گونه ای می توان گفت که از پایه این محصول گزینه خوبی برای کودکان می باشد. چرا که دارای رنگ های فوق العاده شاد و زیباست و ابعادی مناسب برای آنها دارد. از سایر ویژگی های منتسب به این چادر می توان به کیفیت خوب آن اشاره کرد که مقاومت خوبی را در برابر استفاده های طولانی مدت کودکان از خود نشان می دهد. برای خرید این محصول می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

 نوع اتوماتیک
 طول 120 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 140 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کیت
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای زیرانداز مخصوص
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

داشتن چادر مسافرتی برای کودکان هنگام سفر یکی از اقلام ضروری است که میتواند برای کودکان راحتی را فراهم کند و لحظات شادی را برای آنها رقم بزند.یکی از این چادر های مسافرتی برای کودکان،چادر مسافرتی اتوماتیک کودک میباشد که مخصوص کودکان طراحی شده و جزو محبوب ترین چادر های مسافرتی به شمار میرورد.یکی از دلایل این محبوبیت داشتن ابعاد مناسب در کنار وزن پایین آن میباشد که حمل ونقل ان را آسان میکند.از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به کیفیت خوب آن اشاره کرد.در ادامه ی این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های این محصول بپردازیم.

ابعاد و وزن :

این محصول در ابعاد 120 سانتی متر طول و 140 سانتی متر عرض میباشد که در کنار 140 سانتی متری که دارد برای کودکان بسیار مناسب میباشد.همچنین ظرفیت این چادر مسافرتی طبق اعلام رسمی این شرکت 8 نفر اعلام شده اما در تست های انجام گرفته شده این ظرفیت به کمی تخفیف در فضای داخلی به 10 نفر هم میرسد.اما برای جلوگیری از آسیب زدن به چادر بهتر است از 8 نفر بیشتر از آن استفاده نکنند.در کنار این قابلیت ها میتوان به این موضوع اشاره کرد که وزن آن بسیار پایین و سبک  4 کیلوگرمی بوده که با این ویژگی حمل آن ساده شده و به راحتی قابل جابجایی خواهد بود.لازم به ذکر است که ابعاد گفته شده تمام محیط و فضای آنرا دربر میگیرد و ارتفاع آن نیز از قسمت کف تا بالا ترین قسمت چادر محاسبه شده است.

 

طراحی  :

اولین چیزی که توجه هر خریداری را به خود جلب خواهد کرد نوع ظاهر آن میباشد که در طراحی آن دقت زیادی شده است که علاوه بر اینکه برای کودکان بسیار جذاب میباشد،مقاومت بالایی داشته و از این نظر بسیار قابل توجه است.این چادر به صورت مربعی طراحی شده است و سقف آن به صورت شیب دار میباشد که باعث شده تا آب روی ان باقی نماند و به سمت زمین جاری شود.همچنین این چادر مسافرتی کودک توسط فریم های فلزی تعادل خود را حفظ خواهد کرد که این فریم ها بسیار محکم و ضد زنگ بوده و مشکلی برای آنها به وجود نخواهد آمد.علاوه بر رنگ بندی های شاد که برای سلیقه های مختلف در نظر گرفته شده است میتوان به قابلیت باز و بسته شدن اتوماتیک آن اشاره کرد که برای راه اندازی سریع ویژگی خوبی میباشد.این چادر مسافرتی دارای درب بزرگ میباشد که توسط زیپ باز و بسته میشود و علاوه بر درب وروردی یک پنجره کوچک در کناره ی این چادر وجود دارد که این امکان را به کودکان میده تا دید بازتری به اطراف داشته باشند.

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از نوعی ماده ترکیبی به نام پارچه شمعی ساخته شده که بسیار مقاوم بوده و در مقابل فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود مقاومت خواهد کرد که این پارچه شمعی دارای روکش برزنتی میباشد که از چادر محافطت خواهد کرد.همچنین استفاده از این جنس باعث جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل چادر میشود و علاوه بر این باعث حفظ دمای داخلی آن خواهد شد.البته این چادر مسافرتی برای محیط های ساحلی با آب و هوای مساعد طراحی شده است اما شما بدون وجود کوچکترین مشکلی میتوانید از آن در شرایط جوی مختلف استفاده کنید.از دیگر قابلیت های جنس بدنه ان میتوان به انعطاف فوق العاده بالای آن اشاره کرد که باعث شده به راحتی بسته بندی شود و هنگام جابجایی ها دردسر ساز نشود.این جنس بدنه در مقابل تابش نور مستقیم آفتاب بسیار مقاوم بوده و همچنین ضد آب میباشد و در صورت خیس شدن لازم نیست که نگران چیزی باشید.همچنین در صورت پارگی میتوانید از جعبه ی تعمیراتی موجود استفاده کرده و اقدام به تعمیر آن کنید.

نحوه ی راه اندازی:

راه اندازی این چادر مسافرتی بسیار ساده بوده و هر کسی قادر به انجام این کار میباشد  و پس از چند بار تمرین میتوانید در کمتر از 5دقیقه آن را برپا کنید.برای این کار ابتدا محل مناسبی برای چادر انتخاب کنید که به دور از از اشیای سفت و تیز باشد .زیرا این اشیا علاوه بر صدمه زدن به بدنه چادر میتوانند باعث ناراحتی کودکان شود.در مرحله بعد چادر را روی زمین باز کرده و پایه های فلزی آن را  توسط میخ و طناب های موجود روی زمین محکم کنید و بهتر است از زیر اندازی ساده استفاده کنید که مشکلی به وجود نیاید.حالا راه اندازی چادر به پایان رسیده و میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.برای مراقبت از این چادر مسافرتی تنها لازم است به درستی از آن استفاده کنید و چند نکته را در استفاده از ان رعایت کنید.مثلا تا حد ممکن از این چادر در  نزدیک آتش و یا شرایط جوی نا مساعد و یا زمین های نا هموار استفاده نکنید.در صورت رعایت این نکات میتوانید تا سالها از این محصول استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید.در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با هماکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...