چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد

oztrail 7707

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد با ابعاد بزرگ و مناسب خواب برای 10 نفر بوده که با سازه های اتومات پیش ساخته تولید شده است . این چادر مسافرتی 12 نفره نیاز به مراحل خاصی برای راه اندازی نداشته زیرا سازه های آن از قبل اماده و به یکدیگر متصل شده اند . شما تنها کافی بوده آن را از ساک حمل خارج کرده و به راحتی و به طور کامل باز کنید . این چادر مسافرتی سبک از 3 اتاق مجزا با پنجره های بزرگ مجهز به توری پشه بند برخوردار بوده که هر یک از این اتاق ها دارای درب اختصاصی برای تردد شما هستند .

در بخش ابتدایی محصول از یک سایبان بزرگ برای استراحت اسان شما استفاده و طراحی شده است . بخش داخلی این چادر مسافری به میزانی بزرگ بوده که می توانید از تشک بادی کمپینگ دونفره و یک نفره اینتکس در زمان خواب استفاده کنید . سقف محصول از یک هواکش بزرگ تشکیل شده که در فصول گرم سال موجب خنک نگه داشتن فضای داخلی خواهد شد .

این چادر مسافرتی را پارچه کره ای آکسفورد تولید کرده و سازه های مقاوم آن از جنس استیل می باشد. این محصول یک انتخاب مناسب برای خانواده در زمان تفریحات اخر هفته و یا سفر های طبیعت گردی بوده که طول عمر بالای آن از دلایل اصلی رضایتمندی مصرف کنندگان به شمار می رود . با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را با تخفیف عالی خریداری نمایید . 

راهنمای خرید چادر مسافرتی بزرگ

با توجه به علاقه مندی مسافرین عزیز به استفاده از چادر های مسافرتی سایز بزرگ در طول سفر ، قصد داریم تا در این بخش به شما راهنمایی های لازم را به جهت خرید چادر مسافرتی بزرگ ، راهنمایی کنیم . در خرید چادر های مسافرتی بزرگ حتما بایستی به جنسی که محصول از آن تولید شده است دقت داشته باشید . یک چادر مسافرتی بایستی ضد آب باشد . 

بزرگ بودن سایز چادر مسافرتی نباید خیلی زیاد بر روی وزن محصول تاثیر بگذارد ، زیرا یک چادر مسافرتی در عین حال که بزرگ است و دارای استحکام بسیار خوب و ویژگی های ضد آب بودن را داراست ، می بایست وزن سبکی داشته باشد تا بتوانید برای حمل و نقل به راحتی چادر را همراه خود ببرید . البته حجم بسته بندی نیز بسیار مهم است که نیازمندی آن توجه داشتن به نوع سازه محصول است . همچنین سعی کنید چادر های مسافرتی خود را از برند های معتبر و فروشگاه های اصلی و بزرگ خریدرای کنید . 

جنس چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد

شاید جنس مهم ترین فاکتور برای انتخاب یک چادر مسافرتی باشد ، بنابراین شما بایستی پس از در نظر گرفتن ابعاد و ظرفیت محصول به سراغ جنس محصول رفته و در رابطه با آن تحقیق کنید تا بهترین و مناسب ترین چادر را خریداری نمایید . برای ساخت بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد از جنس پارچه بسیار خوب آکسفورد استفاده شده است که این جنس کاملا ضد آب بوده و در برابر نور خورشید نیز عایق است .

طول عمر و دوام آکسفود بسیار بالا بوده و ساختار دوپوش این چادر موجب شده است تا یک بدنه دیگر که از جنس پلی اورتان است نیز در کنار محصول قرار گیرد تا با استفاده از آن به خوبی چادر مسافرتی خود را در برابر باران مقاوم کنید . از ویژگی های استثنایی و بسیار خوب چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد می توان به استفاده از پایه ها و فریم مقاوم اشاره کرد که از استیل ساخته شده است . استیل پوسیده نشده و در برابر رطوبت نیز کاملا مقاوم است .

راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد

به واسطه طراحی و نوع سازه ای که این چادر مسافرتی بزرگ اتوماتیک دارد ، راه اندازی آن نیز بسیار ساده بوده و شما می توانید در کمترین زمان محصول خود را راه اندازی کرده و از استفاده آن نهایت لذت را ببرید . شما می توانید در کمتر از 10 دقیقه به خوبی بدنه اصلی چادر را راه اندازی کرده و سپس در صورت نیاز پوشش آن را نیز استفاده کنید .

شما با راه اندازی تنها سازه چادر مسافرتی مشاهده خواهید کرد که تمامی اتاق ها و کل چادر شکل و فرم خود را خواهند گرفت . راه اندازی دقیق این محصول را می توانید در دفترچه راهنمای قرار گرفته در داخل محصول را مشاهده و مطالعه کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و موجودی محصول می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

 نوع اتوماتیک
 طول 703 سانتی متر
 عرض 504 سانتی متر
 ارتفاع 204 سانتی متر
 ظرفیت12 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 4
 
سایر ویژگی ها
 
 ظرفیت دراز کش 12نفر
 
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد از بی نظیر ترین چادر های مسافرتی طراحی شده است که می توان گفت یکی از بزرگترین مدل ها برای استفاده می باشد که دارای ساختاری چند ضلعی بوده و داخل خود چندین اتاق دارد ، این ویژگی های بسیار خوب سبب آن شده است تا افرادی که دوست دار مسافرت های دسته جمعی هستند ، از این چادر مسافرتی برای سفر های خود استفاده کنند .

شما می توانید با داشتن یک چادر مسافرتی بزرگ و با کیفیت همچون چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد روز ها و هفته ها را در یک محل ساکن شده و در دل طبیعت از داشتن یک سرپناه ایمن و عالی نهایت استفاده را ببرید .

شما می توانید خرید های خود را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه تهران اینتکس انجام دهید . اما قبل از این کار فروشگاه اینتکس قصد دارد تا با نقد و بررسی کامل چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد شما را با سایر ویژگی ها و خصوصیات ساختاری و ... محصول آشنا کند .

ساخت و طراحی بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد

به طور کلی یک چادر مسافرتی از قسمت های مختلفی ساخته شده است که یکی از این قسمت های مهم بدنه چادر مسافرتی است . می توان گفت بدنه های چادر مسافرتی می تواند بیانگر ضد آب بودن چادر مسافرتی ، ویژگی ها و خصوصیات مختلف آن همچون نورگیری ، داشتن تهویه هوا و ... را مشخص است ، همچنین به دلیل اینکه تمامی بدنه های انواع چادر مسافرتی از نوع پارچه است ، دوخت محصول بسیار مهم بوده و به همین دلیل نیز توصیه می شود تا چادر های مسافرتی خود را مخصوصا چادر های سایز بزرگ خود را از برند های پر فروش و معتبر خریداری کنید که کیفیت تولید بسیار خوبی دارند .

طراحی این چادر مسافرتی در واقع متشکل از دو چادر مسافرتی متصل به یکدیگر می باشد که به صورت ساختار L مانند نمایان شده است ، این طراحی بی نظیر سبب شده است تا ما یک چادری را به ابعاد 703 سامتی متر در 504 سانتی متر داشته باشیم که به عبارتی می توان گفت طول این چادر 7 متر و عرض آن 5 متر است و با داشتن ارتفاع 2 متری خود به یکی از بهترین چادر های مسافرتی تبدیل شده است که می تواند فضای بسیار کافی و بزرگ را برای استفاده 12 نفره فراهم کند .

داشتن اتاق های مجزا می تواند حریم خصوصی مجزایی را در داخل چادر ایجاد کند .   چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد دارای 3 اتاق بوده که شامل 2 درب بزرگ و همچین 4 پنجره می باشد که بسیار این چادر مسافرتی را به یک خانه کوچک قابل حمل تبدیل کرده است .

شما می توانید به بهترین شکل از این درب و پنجره ها استفاده کرده و در روز های سرد و بارانی تمامی آن ها را بسته نگه دارید و در صورت نیاز آن ها را باز کرده تا تهویه هوای بهتر و نورگیری عالی را داشته باشید . این محصول دارای پوشش اضافی است که می تواند به خوبی سقف و کناره های چادر مسافرتی را پوشش دهد تا بدین ترتیب بتوانید چادر را مقاوم سازی کنید .

نوع سازه چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد و طراحی

نوع سازه چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد و طراحی آن نیز به صورت اتوماتیک یا چتری می باشد ، این نوع سازه به دلیل اینکه بسیار شبیه به فریم چتر های معمولی می باشد که ما در روز های بارانی استفاده می کنیم ، با این نام شناخته می شود . سازه های چتری راه اندازی بسیار ساده ای داشته و به صورت اتوماتیک راه اندازی می شوند ، به همین علت نیز نام این چادر مسافرتی ، چادر مسافرتی اتوماتیک لقب گرفته است .

سازه های اتوماتیک عمدتا به دلیل نوع طراحی خاصی که دارند ، معمولا ارتفاع سقف بیشتری را برای چادر مسافرتی ایجاد می کنند . همچنین دوام و استحکام بالایی را داشته و عمدتا دیواره های کناری شیب ملایم تری نسبت به سایر مدل های فنری یا عصایی دارد . حجم بسته بندی اینگونه از چادر ها نیز کوچک است . بنابراین اگر به دنبال خرید چادر مسافرتی با ابعاد بزرگ هستید بدون شک چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره آکسفورد گزینه ایده آل و مناسبی برای شما خواهد بود .

رضا

چطور باید نظرات رو خوند

424 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...