چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره دولایه

ch 5508

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
7,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره دولایه مناسب خانواده به طوری که می تواند 2 الی 3 بزرگسال در زمان خواب و یا 4 نفر بزرگسال در زمان نشسته از آن استفاده کنند. طراحی این چادر مسافرتی دولایه بوده که موجب ضدآب بوددن ساختار آن و دوام بالای محصول در برابر باران شدید شده است. لایه دوم این محصول برای استفاده از آن در زمان وزش باد شدید و یا بارندگی و فصول سرد طراحی شده که بسیار کاربردی می باشد. سیستم گردش هوا در لایه داخلی این محصول مناسب بوده و در زمان استفاده از لایه دوم فضای داخلی با مشکل تهویه هوا روبرو نخواهد بود. در بخش ابتدایی این چادر مسافرتی فضایی کوچک طراحی شده تا بتوانید برای قرار دادن کفش ها و لوازم خود همچنین حیوانات خانگی مورد استفاده قرار بدهید. بدنه این محصول از پارچه آکسفورد بوده و سازه های اتوماتیک و هیدرولیکی آن از نوع فایبرگلاس می باشد. این نوع سیستم سازه ها به شما امکان این را داده تا در کمتر از پند دقیقه محصول برپا کرده و از آن استفاده کنید. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل برای جا یه جایی ساده و میخ و طناب برای تثبیت موقعیت محصول بر روی سطح زمین می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می تواندی چادر مسافرتی اتوماتیک اصل را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک  بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  مقاومت در برابر باران
  دارای کیف حمل
  دارای میخ به همراه طناب برای نصب
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره دولایه

چادر مسافرتی اتوماتیک 4 نفره دولایه یکی دیگر از مناسب ترین گزینه ها برای انتخاب فضای ایمن و مقاوم در زمان اقامت در طبیعت بوده که با ساختار مناسب و بهره مندی از امکانات کاربردی طراحی و تولید شده است. این چادر مسافرتی وزنی کم داشته ، در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و ساختاری مناسب تمام شرایط اب و هوایی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید چادر مسافرتی اتومات حرفه ای توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همراه با ما باشید.

مشخصات فنی چادر مسافرتی اتوماتیک

این چادر مسافرتی از ابعاد مربع شکل با طول و عرض 210 سانتی متر و ارتفاعی بالغ بر 145 سانتی متر تشکیل شده که گنجایش فضای داخلی آن برای 2 الی 3 بزرگسال درازکش و 4 نفر بزرگسال به صورت نشسته می باشد. این چادر مسافرتی از پوشش اصلی با مرغوب ترین نوع پارچه آکسفورد تولید شده که ساختاری ضدآب و سازگار با تمامی فصول را دارد. سازه های این چادر مسافرتی اتوماتیک و هیدرولیکی بوده به طوری که در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و طراحی پیش ساخته دارد. این سازه ها را با جنس فایبرگلاس تولید کرده اند. زیرا این نوع جنس بدنه به راحتی تغییر شکل داشته و وزنی کم و داوم بالایی دارد. وزن بدنه این چادر مسافرتی تنها 6/4 کیلوگرم بوده و راحتی شما را در زمان سفر و جابه جایی به همراه خواهد داشت. این چادر مسافرتی به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه اغلب برای استفاده در مناطف سردسیر و کوهستانی توصیه شده است.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی اتوماتیک

این چادر مسافرتی مربع شکل بر روی دیواره خود مجهز به دو عدد پنجره دارای پشه بند توری از نوع pvc و یک هواکش در بخش سقف به همراه یک درب برای رفت و امد شما می باشد.  این نوع طراحی بدنه موجب شده تا در فصل گرم سال از هوای خنک در بخش داخلی بهره مند شده همچنین بتوانید از نور کافی و گردش ازادانه هوا لذت ببرید. از هواکش این محصول می توانید در تاریکی شب برای تماشای اسمان و ستاره ها استفاده کنید. این چادر مسافرتی دارای یک پوشش دوم نیز بوده که مناسب مناطق سردسیر مانند زمان کوهنوردی و یا زمان بارندگی می باشد. این پوشش دوم در زمان نصب یک فضای خارجی با یک سایبان کوچک در اختیار شما قرار داده تا بتوانید با خارج کردن تجهیزات و کفش های خود از محوطه داخلی و قرار دادن در این بخش از تمامی ابعاد داخل محصول استفاده کنید. این سایبان کوچک فضای مطمئن برای تماشای باران نیز می باشد. توجه داشته باشید استفاده از پوشش دوم در کنار تمامی این مزیت های مختلف موجب تنفس هوایی در بخش داخلی شده که به طوری که برخلاف چادر های مسافرتی یک لایه ، در داخل این محصول و در زمان استفاده از پوشش دوم شما هرگز شاهد قطرات اب نخواهید بود.

اقلام همراه چادر مسافرتی اتوماتیک

این چادر مسافرتی اتوماتیک دارای یک ساک حمل دولایه بوده که می تواند تمامی بخش های مختلف محصول را در خود جای داده و حمل آن را با سهولت همراه می سازد. در داخل این ساک حمل علاوه بر بدنه اصلی و سازه های چادر مسافرتی ، می توانید پوشش دوم محصول ، میخ ، طناب نصب و یک دفترچه راهنما را مشاهده کنید. در داخل این دفترچه راهنما روش راه اندازی سریع و اصولی محصول به همراه نکات مهم برای افزایش چشمگیر طول عمر چادر مسافرتی درج شده است. میخ و طناب نصب نیز مناسب استفاده از این چادر مسافرتی در زمان وزش باد شدید و طوفان بوده تا موقعیت محصول بر روی سطح زمین ثابت باقی بماند.

خرید چادر مسافرتی اتوماتیک

این چادر مسافرتی اتوماتیک و سایر نمونه های مشابه این محصول در حال حاضر در نمایندگی رسمی اینتکس موجود می باشد. شما می توانید با مراجعه به دفتر نمایندگی و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت چادر مسافرتی مدنظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...