چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره خیمه ای

ch 2009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
8,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره خیمه ای محصولی ایده آل با سازه های هیدورلیکی بوده تا شما بتوانید در یک فاصل معین میزان ارتفاع محصول را به راحتی کنترل کنید. در واقع بعد از باز کردن سازه های محصول با فشردن بخش میانی می توانید ارتفاع آن را در حد 50 سانتی متر کاهش بدهید. بر روی بدنه محصول 3 عدد پنجره تعبیه شده و تمامی این نقاط دارای توری PVC با چگالی بالا هستند.

این نوع توری علاوه بر جلوگیری از ورود پشه مانع از تابش اشعه دید خورشید به داخل محصول می شود. در داخل محصول یک جیب تعبیه شده تا بتوانید تلفن همراه و سایر لوازم با ارزش خود را در آن قرار دهید. بر روی سقف داخلی محصول یک قلاب نصب شده تا در تاریکی شب بتوانید فانوس و یا لامپ را در این قسمت بگذارید. فضای داخلی این محصول مستطیل شکل برای نشستن 5 نفر و برای خوابیدن 3 نفره مناسب می باشد.

این چادر مسافرتی مرغوب مجهز به یک پوشش دوم برای زمان بارندگی و یک ساک حمل برای جا به جایی آسان است. طراحی بدنه این محصول مانند یک خیمه با دیواره های شیبدار و یک بخش مجزا در ابتدای درب وزودی بوده تا بتوانید در زمان بارندگی نیز از مناظر اطراف خود در هنگام سفر لذت ببرید. اگر قصد خرید تجهیزات کمپینگ و چادر مسافرتی مناسب را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع اتوماتیک
 طول 259 سانتی متر
 عرض 220 سانتی متر
 ارتفاع 145 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس و استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 106 در 19 در 19 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره خیمه ای ch 2009 چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره خیمه ای از پر فروش ترین و با کیفیت ترین چادرهای مسافرتی عرضه شده توسط فروشگاه تهران اینتکس می باشد . این محصول در رنگبندی های متنوعی تولید و عرضه شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ آبی را که یکی از محبوب ترین رنگ ها است فراهم کرده ایم .

فروشگاه تهران اینتکس به عنوان نمایندگی برندهای مختلف چادرهای مسافرتی داخلی و خارجی توانسته است مدل های بسیاری را به مشتریان عرضه کند که در این بخش قصد داریم شما را با یکی از پر فروش ترین مدل های این فروشگاه یعنی چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره خیمه ای آشنا کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . این چادر مسافرتی به صورت خیمه ای می باشد و در بخش جلوی درب ورودی خود با توجه به پایه هایی که برای آن در نظر گرفته شده است می توانید محیطی را برای نشیمن و یا قرار دادن لوازم شخصی خود که درون چادر باعث اشغال کردن جا می شوند استفاده کنید .

همچنین این محیط باعث می شود که به هنگان بارش باران و برف ، درب ورودی چادر مسافرتی از نفوذ آب به خوبی در امان بماند . در بخش کف این قسمت نیز پارچه ای از جنس بدنه چادر مسافرتی وجود دارد که کاملا ضد آب است . همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید ، یکی از مزیت های این چادر مسافرتی دو پوش بودن آن است که خیال شما را به طور کلی در برابر نفوذ آب در شرایط نامساعد جوی راحت می کند .

همچنین سقف این چادر مسافرتی توسط ستون های نگهدارنده به صورت ضربدری مستحکم شده اند و قسمت بالای چادر به صورت شیب دار تعبیه شده است که آب را بر روی خود جمع نمی کند . تعداد سه عدد پنجره نسبتا کوچک و یک عدد درب بزرگ برای ورود و خروج به چادر مسافرتی تعبیه شده است که دارای توری هایی با چگالی بالا از جنس پی وی سی مقاوم می باشد که به خوبی از ورود پشه به داخل چادر مسافرتی جلوگیری به عمل می آورد .

قسمت های ورود و خروج و پنجره های این چادر مسافرتی دارای پرده هایی کرکره ای می باشد که از جنس پارچه آکسفورد می باشد و برای جلوگیری از تابش نور می توانید از آن استفاده کنید . جنس بدنه این چادر مسافرتی از پارچه آکسفورد مرغوب و با کیفیت می باشد که استحکام بالا را برای شما فراهم می آورد . همچنین برای هر چه بیشتر کردن مقاومت این محصول در برابر نفوذ آب درزهای آن به خوبی آب بندی شده اند . از دیگر قسمت های مهم در بدنه چادر های مسافرتی ، ستون های نگهدارنده آن می باشد که نقش بسزایی در استواری محصول دارد .

ستون های این چادر کمپینگ زیبا از جنس فایبرگلاس است که انعطاف پذیری آن ایده آل می باشد و از این رو به خوبی می تواند در برابر وزش بادهای شدید مقاومت قابل قبولی را داشته باشد . لازم به ذکر است که ستون های این چادر مسافرتی به صورت ضد زنگ است که طول عمر این محصول و همچنین مقاومت بدنه را به شدن افزایش داده است .

از دیگر ویژگی های این چادر مسافرتی می توان به ابعاد استاندارد آن اشاره کرد ، ابعادی به طول 259 سانتی متر در عرض 220 سانتی متر که فضای ایده آل و استانداردی را برای 3 الی 4 نفر به صورت درازکش و 6 نفر به صورت نشسته فراهم می کند .

وزن این چادر مسافرتی بالغ بر 8 کیلو گرم است که کمی سنگین تر از سایر چادرهای مسافرتی کمپینگ می باشد و این امر به دلیل ستون های مقاوم از جنس فایبرگلاس آن است ، اما از بابت جا به جایی این چادر مسافرتی باید که گفت که جای نگرانی نیست و امر حمل چادر مسافرتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی امکان پذیر می باشد . چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره خیمه ای با برترین کیفیت و قیمت در رنگبندی متنوع توسط فروشگاه تهران اینتکس در ایران عرضه شده است که هم اکنون می توانید آن را سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...