چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب

ch 3009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب 5 نفره ضدآب با راه اندازی فوری و گنجایش فضای داخلی برای نشستن 5 نفر و خوابیدن 4 نفر می باشد . این محصول با سازه هایی از نوع مکانیزم خودکار بوده به این صورت که با فشردن بخش مرکزی این سازه های به هم متصل ، در کمتر از چند ثانیه بدنه محصول برای استفاده شما اماده می شود . پوشش بدنه محصول از پارچه ضدآب آکسفورد بوده که بین اتصال آن ها علاوه بر دوخت مقاوم از چسب ضدآب نیز استفاده شده است .

برای گردش آزادانه هوا و برخورداری از نور کافی در بخش داخلی این محصول دارای دو عدد درب بزرگ و دو عدد پنجره بر روی دیواره و یک هواکش بزرگ در بخش سقف می باشد . ظاهر این محصول از طراحی هشتی برخوردار بوده به همین دلیل در زمان بارندگی آب باران در این بخش تجمع نخواهد کرد . در بخش ابتدایی چادر مسافرتی و دقیقا در بالای درب های محصول دو عدد سایبان طراحی شده تا بتوانید از مناظر طبیعی اطراف خود در زمان سفر لذت ببرید .

پنجره های این محصول از توری pvc برخوردار بوده که از تابش نور شدید خورشید به فضای داخلی جلوگیری کرده و همچنین مانع از دید مستقیم فضای خارجی به محیط داخلی چادر مسافرتی می شود. برای خرید چادر مسافرتی اتوماتیک اورچینال دوپوش با ساک حمل می توانید به فروشگاه رسمی اینتکس مراجعه نمایید . در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد .

طراحی سازه چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب

یک چادر مسافرتی از دو بخش تشکیل می شود که یک بخش آن بدنه و دیگری سازه محصول می باشد . طراحی سازه در مدل های مختلف چادر مسافرتی ممکن است تفاوت داشته باشد که البته برای ساخت و تولید چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب از طراحی اتوماتیک استفاده شده است . سازه اتوماتیک که به سازه چتری نیز معروف است ، یکی از مقاوم ترین نوع سازه ها برای ساخت چادر مسافرتی است .

این طراحی همواره در چادر مسافرتی باعث شده است تا اغلب چادر های اتوماتیک دارای سقفی بلند و دیواره های تقریبا شیبدار داشته باشند ، این در حالی است که مدل های فنری و عصایی دارای شیب زیاد تری هستند . چادر های مسافرتی اتوماتیک استحکام بالایی داشته و راه اندازی ساده و آسانی دارند . از ویژگی های سازه اتوماتیک می توان به حجم بسته بندی کوچک آن اشاره کرد که حمل را برای شما بسیار ساده تر کرده است .

راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب

راه اندازی چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، آسان بوده و به صورت اتوماتیک می باشد ، لذا در مدت زمان بسیار کنی می توانید چادر خود را راه اندازی کنید . علت نام گذاری چادر های اتوماتیک با نام چادر مسافرتی چتری نیز سازه آن است که بسیار شبیه به سازه چتر های معمولی می باشد ، بنابراین باز کردن چادر نیز به مانند باز کردن چتر می باشد و تنها نیاز است که پس از باز کردن بخش سقف چادر ، میله های تا شده در طرفین را نیز باز کنید تا چادر راه اندازی شود . برای جمع آوری کردن چادر نیز همان روند راه اندازی را بایستی به صورت برعکس انجام دهید و چادر را جمع کنید . با توجه به ساختار این چادر نیازی به جدا کردن بدنه از پایه ها در راه اندازی و جمع کردن نخواهد بود . 

توصیه های مهم در نگهداری چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب

شما می توانید برای مراقبت بهتر از چادر مسافرتی ، بخش زیرین آن را با استفاده از زیرانداز نرم کند تا آسیبی در مواقع ساییده شدن کف چادر به زمین وارد نشود . توجه داشته باشید که بدنه این چادر در برابر حرارت و آتش و همچنین ابزار و اشیاء نوک تیز آسیب پذیر است که بایستی به آن توجه داشته باشید و از نزدیک کردن و برخورد کردن آن ها جلوگیری کنید . 

همچنین توجه داشته باشید که در مواقعی که باد شدید است می توانید داخل چادر را با وسایل سنگین تر کنید و همچنین گوشه های چادر را به زمین متصل کنید ، زیرا برای اینکار گره هایی وجود دارد که می توانید از آن طریق اقدام نمایید . البته رطوبت و بارش باران ، به همراه نور خورشید و اشعه های آن هیچگونه آسیبی به بدنه این چادر وارد نمی کند زیرا سازگاری کامل را دارد . 

نوع اتوماتیک
 طول 260 سانتی متر
 عرض 260 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 5 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس و استیل
 اتوماتیک 
 دوپوش
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 ابعاد بسته بندی: 106 در 19 در 19 سانتی متر
 دارای روکش PVC در پنجره ها
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب را می توان یکی از کاربردی ترین چادر های مسافرتی برای استفاده در شرایط مختلف جوی اشاره کرد که می توانید ساعت ها و حتی روزها را در آن استراحت کرده و اسکان پیدا کنید . چادر های مسافرتی از نامشان مشخص است که برای مسافرت طراحی شده اند و می توانند در طول سفر یک حریم خصوصی بسیار عالی را برای شما ایجاد کنند و حتی در روز های آفتابی و یا بارانی سرپناهی برای شما باشند . یک چادر مسافرتی می تواند برای شما در روز های آفتابی حکم سایبان و در روز های بارانی حجم چتر را برای شما ایفا کند ، اما نیاز است تا در خرید ها توجه داشته باشید و مواردی را انتخاب کنید از ساختار بسیار خوبی برخوردار بوده و می توانند در اغلب شرایط جوی مقاوم و کاربردی باشند .

به همین علت نیز در این بخش به صورت کلی به بررسی چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب خواهیم پرداخت تا به بررسی بیشتر محصول ، همچون نحوه تولید و ساخت آن ، نوع سازه محصول ، ویژگی های ساختاری ، ویژگی های جنس و متریال های استفاده شده ، نحوه راه اندازی ، مراقبت و نگهداری و سایر خصوصیات آن بپردازیم ، بنابراین بهترین راهنمای خرید را می توانید در ادامه مطالعه کرده و محصول مد نظر خود را با سایر مدل ها مقایسه کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید .

ساخت و تولید چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب فوق که تصاویر آن را در بالا مشاهده می کنید ، از نمونه چادر های مسافرتی می باشد که به صورت شش ضلعی طراحی شده است و می توان گفت که ساختاری گرد دارد . طراحی هرمی شکل این چادر باعث شده است تا دیواره های چادر به صورت شیبدار باشد ، همچنین سقف چادر نیز به صورت شیبدار طراحی شده است تا بدین ترتیب رطوبتی بر روی چادر باقی نماند تا اینچنین در صورت بارش شدید باران نیز به خوبی چادر بدنه آبگریزی داشته و از راکد ماندن آب جلوگیری نماید . از طراحی بسیار خوب این چادر می توان به طول و عرض 260 سانتی متری و ارتفاع 150 سانتی متری آن اشاره کرد که به خوبی می تواند فضای کافی را در اختیار پنج نفر برای استراحت را بدهد . 

چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب از دو بخش اصلی ساخته شده است که یک قسمت آن را بدنه و دیگری را پایه یا همان سازه تشکیل داده است ، سازه در واقع فریم کلی چادر مسافرتی می باشد که به بدنه پارچه ای محصول ، شکل و فرم خاصی را می دهد ، بدنه نیز با توجه به سازه محصول دوخته می شود . دوخت چادر های مسافرتی بسیار مهم بوده و علاوه بر اینکه بایستی با کیفیت بسیار بالا دوخته شود ، نبایستی درزی در بدنه باقی بماند ، زیرا باز بودن حتی یک درز می تواند در روز های بارانی سبب نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی بشود . طراحی دو درب بزرگ در طرفین به همراه پنجره ، نور دهی داخل چادر را افزایش داده است و می تواند تهویه هوای بهتری را نیز برای چادر به همراه داشته باشد .

جنس بدنه و پایه های چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب

در بخش قبلی اشاره شد که این چادر مسافرتی از دو بخش اصلی بدنه و پایه تشکیل شده است که هر یک از آن ها از ویژگی ها و خصوصیات مختلفی برخوردار هستند زیرا جنس متفاوتی نیز دارند . برای تولید بدنه چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب از پارچه آکسفورد استفاده شده است که بسیار شبیه به پارچه هایی همچون برزنت ، پارچه های شمعی دیگر مانند پلی استر و پلی اورتان هستند ، علت استفاده از این جنس نیز ضد آب بودن آن و همچنین عایق بسیار خوب حرارتی و ضد اشعه خورشیدی آن می باشد .

وزن سبک این پارچه نیز سبب شده است تا برای تولید چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب از آن استفاده شود . برای ساخت پایه یا همان سازه چادر مسافرتی اتوماتیک 5 نفره ضدآب از فایبرگلاس استفاده شده است ، شاید با فایبرگلاس آشنایی چندانی نداشته باشید ، اما فایبرگلاس نوعی کامپوزیت پلیمری است که از مواد خام نفتی و پشم شیشه تولید شده است و یکی از مقاوم ترین و البته سبک ترین مواد ها برای تولید سازه های چادر مسافرتی است که حتی از آن در بسیاری از صنایع دیگر مانند خودرو سازی ، قایق سازی و ... نیز استفاده می شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...