چادر مسافرتی امریکایی کلمن اصل

65852 H

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی آمریکایی مارک کلمن اتوماتیک با ظرفیت 8 نفره یکی از چادر های ساخته شده از جنس پارچه شمعی ضد آب بوده که ار کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. این چادر مسافرتی در واقع ساخته شده به همراه پایه های فلزی بوده که مانند چادر های کیت به صورت اتوماتیک نصب می شوند. ابعاد آن معادل 180 در 272 در 236 سانتی متر بوده که می توان تا 8 نفر را در درون خود جای دهد. همچنین 4 نفر نیز می توانند به حالت دراز کش از آن استفاده نمایند. این محصول دارای پنجره های بزرگ و همچنین درب ورودی بزرگ توری دار بوده که می تواند عبور کردن از آن را آسوده نماید. البته این چادر در یک مدل دیگر با ظرفیت 6 نفره نیز تولید شده که به بازار عرضه شده است.

چادر مسافرتی کلمن آمریکایی هلال محصولی متفاوت از شرکت کلمن که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. محصولی که طراحی همانند چادر های کلمن امریکایی داشته و از قابلیت هایی مانند ضد آب بودن بهره می برد. این محصول دارای پنجره و درب ورودی بزرگ بوده که از پارچه توری نیز برخوردار می باشند. با توجه به ظرفیت 8 نفره آن می توان تا 4 نفر را نیز به صورت دراز کش در آن جای داد.

 

چادر مسافرتی کلمن

چادر مسافرتی کلمن یکی از بهترین چادر های مسافرتی تولید شده توسط این شرکت بوده که در ظرفیت 8 نفره به بازار عرضه شده است. چادری با کیفیت بالا و راه اندازی سریع که می تواند جوابگوی بسیاری از سفر های شما باشد. قابلیت هایی که این محصول داشته سبب شده تا از طرفداران زیادی برخوردار باشد. این چادر در واقع در میان چادر های مسافرتی اتوماتیک قرار گرفته که در ادامه به مزیت های آن خواهیم پرداخت...

چادر مسافرتی کلمن امریکا

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این چادر با دلیل اتوماتیک بودن خود کمی با سایر چادر های سفری تفاوت داشته و این تفاوت سبب شده تا قسمت داخلی این کالا جا دار تر باشد. بدنه ای که دارای یک درب و سه پنجره بزرگ بوده که هر کدام به صورت مجزا از یک توری پشه بند و یک روکش از جنس خود چادر بهره مند هستند. این روکش و توری توسط زیپ مخصوص باز و بسته می شوند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این چادر طراحی سقف آن به صورت صاف و یکسره بوده تا هنگام استادن در درون آن هیچ مشکلی نداشته باشید. بدنه این محصول نیز توسط فریم های به هم متصل شده راه اندازی می شوند. این فریم ها از همان ابتدا به بدنه اصلی متصل هستند. طراحی بیرونی و رنگبندی رویه آن نیز به صورت زیبا و شیک می باشد.

ابعاد و وزن

ابعادی که برای چادر مسافرتی کلمن در نظر گرفته شده ابعادی معادل (طول: 272 سانتی متر ، عرض: 236 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که قادر است 8 نفر را به صورت نشسته و 4 نفر را نیز به صورت خوابیده در خود جای دهد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن آن تا حدود زیادی از این ابعاد کاسته می شود. به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. گفتنی است که ابعاد نشیمنگاه این چادر به دلیل نشستن و یا خوابیدن مصرف کننده ها کمی بزرگتر از قسمت سقف بوده و ارتفاع آن نیز ارتفاعی قابل قبول برای ایستادن نیز خواهد بود. وزن این چادر 8 نفره حدود 6.5 کیلوگرم بوده که با توجه به داشتن ساک حمل مخصوص هیچ گونه اذیتی برای حمل آن نخواهید داشت. گرچه این وزن برای این چادر نیز وزنی مناسب و قابل قبول می باشد. 

جنس بدنه

جنس بدنه که از مهمترین آیتم های خرید چادر مسافرتی و استفاده از هر گونه چادر مسافرتی بوده در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. چادری که از جنس بدنه پارچه شمعی برخوردار بوده و رویه آن را برزنت تشکل می دهد. بدنه ای که هنگام بارش باران به خوبی آب باران را به سمت زمین جاری می کند. یکی از ویژگی های بسیار خوبی که بدنه این محصول داشته انعطاف خوب آن برای جمع شدن راحت تر و بیشتر می باشد. علاوه بر این توان ثابت نگه داشتن دما را نیز تا حدودی خواهد داشت. اما جنس فریم های چادر نیز از نوع آلومینیوم ضد زنگ و ضد آب بوده که از وزن کمی برخوردار می باشد. این فریم ها به گونه ای بر روی بدنه پیاده سازی شده اند که هنگام وزش باد این چادر را ب روی زمین مستحکم نگه می دارند.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی چادر مسافرتی کلمن که یک چادر اتوماتیک بوده آسوده تر از سایر چادر ها خواهید. علاوه بر این زمان بسیار کمتری را نیز از مصرف کننده بابت راه اندازی و حتی جمع کردن خواهد گرفت. در ابتدای هر چیزی باید چادر را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز قرار داده و سپس فریم های هر گوشه از چادر را به سمت بالا کشید. برای این کار باید اهرم و یا دکمه ای که در فریم اصلی قرار داده شده را فشار داده و فریم فرعی را به بیرون کشید. با بیرون کشیدن این فریم ها در هر گوشه چادر بدنه اصلی نیز شکل خواهد گرفت. تمام این عملیات می تواند در 1 دقیقه انجام شود. برای جمع کردن چادر نیز کافیست همین کار بلعکس انجام داده و بدنه را به گونه ای تا کنید که در ساک حمل خود قرار بگیرد.

جمع بندی

چادر مسافرتی اتوماتیک کلمن یکی از بهترین چادر های مسافرتی با کیفیت و مناسب برای انواع سفر های خانوادگی بوده که از ویژگی های خوبی نیز در خود بهره مند است. چادری که به نسبت ویژگی های خود از قیمت مناسبی نیز بهره مند است. این محصول توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط کشور عرضه می شود.

 نوع اتوماتیک
 طول 272 سانتی متر
 عرض 236 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن colman
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی امریکایی » بدون شک کشور آمریکا به دلیل اقتصاد فوق العاده قدرتمند و شرکت های فعال در حوزه های مختلفی که دارد در تمامی زمینه ها و تولیدات حرفی برای گفتن خواهد داشت، چادر مسافرتی آمریکایی یکی از مسائلی است که بدون شک بار ها به گوش مردم خورده و اطلاعات کامل در مورد آن ندارند. در این مقاله قصد داریم تا توضیحات کاملی در مورد چادر های مسافرتی آمریکایی به شما عزیزان ارائه کنیم. لازم به ذکر است که تمامی شرکت های تولید کننده چادر مسافرتی در کشور آمریکا عالی نیستند و ممکن است برخی محصولات به مراتب ضعیف تری از کالا های کشور نیز ارائه کنند، به علاوه ممکن است سود جویان محصولات مشابهی را به نام کشور و چادر های مسافرتی آمریکایی عرضه کنند که باید مراقب این مسئله باشید. در این مقاله سعی می کنیم چادر هایی که جایگزینی در ایران دارند و کیفیت آنها نیز مناسب است را معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

چادر های مسافرتی اتوماتیک آمریکایی

شرکت کلمن با شهرت بسیاری که در تولید و عرضه محصولات کمپینگ دارد بدون شک می تواند نظر مشتریان را به سوی خود جلب کند. مهم ترین عامل پیشرفت شرکت کلمن علاوه بر کیفیت فوق العاده و طول عمر بالای محصولات آن خلاقیت و تولید محصولات جدید است، با این وجود در صورت عدم خلاقیت یک شرکت و در صورت افزایش کیفیت به مرور مشتریان خود را از دست داده و طراوت همیشگی شرکت از بین خواهد رفت که در نهایت منجر به تعدیل نیرو های کاری و کاهش عرضه محصولات خواهد بود که برای شرکت های بزرگ، می تواند بدترین صدمه ممکن باشد. کلمن به عنوان یکی از این شرکت ها تا کنون خلاقیت خوبی در تولید محصولات خود داشته است و با تولید چادر های اتوماتیک توانست سطح انتظارات مشتریان را به بالاترین حد خود برساند. چادر های آمریکایی اتوماتیک کلمن همانند چادر فنری سنتی به صورت یک تکه بوده و پایه ها و بدنه در یک راستا قرار دارند. بدنه از یک ستون اصلی که در انتها تبدیل به سقف چادر می شود و چهار پایه تشکیل شده است، این چهار پایه به صورت چتری باز می شوند و با افزایش طول پایه ها که توسط گیره انجام می شود چادر مسافرتی آماده استفاده شما می شود. مزیت اصلی این دسته از چادر های مسافرتی حجم کمتر بسته بندی در مقایسه با انواع فنری و جمع کردن ساده تر است چراکه چادر های فنری نیاز به تخصص و تمرین زیاد برای سادگی در راه اندازی و جمع کردن هستند. در صورتی که به دنبال نمونه ایرانی و مشابه چادر های مسافرتی آمریکایی اتوماتیک که توسط کلمن تولید می شوند هستید می توانید از محصولات شرکت کیت استفاده کنید. چادر های مسافرتی تولید شده توسط کیت کیفیت فوق العاده خوبی دارند و تفاوت های چندانی با چادر نوع اول اتوماتیک کلمن ندارد. با این وجود یک سال ضمانت داشته و قیمت آن نیز یک چهارم چادر های کیت می باشد که ارزش بالای آن را نشان می دهد. 

چادر های مسافرتی آمریکایی عصایی پیشرفته چادر های عصایی آمریکایی به دو نوع مختلف تقسیم می شود که البته در شرکت کووا نیز به وفور از این دسته محصولات یافت می شود اما بهترین و با کیفیت ترین آن تولید کلمن است. چادر های تولید شده در قسمت عصایی بیشترین تنوع را در میان تمامی کالا ها داشته و محصولات کوه نوردی، چادر های کمپینگ و ... همگی از نوع عصایی هستند که نصب زمان بر اما تجربه بسیار شیرینی را برایتان به همراه خواهند آورد. بزرگ ترین مزیت این دسته از چادر های مسافرتی علاوه بر موارد فوق، دیواره های گرد است که باعث عبور ساده تر باد و مقاومت در شرایط جوی نا مناسب می شود. برخی از چادر های عصایی دارای پارکینگ برای خودرو و اتاق های متعدد برای سکونت افراد مختلف هستند. برخی نیز همانند تصویر فوق دارای یک بخش مجزا برای استفاده از فضای باز و پشه بند است که به صورت کامل با استفاده از پایه های عصایی تولید شده است. لازم به ذکر است که برخی از چادر مسافرتی آمریکایی عصایی با ترکیب قسمت های فنری تولید شده اند و مقاومت بهتری دارد. 

چادر های آمریکایی عصایی معمولی

چادر های عصایی امریکایی معمولی نیز از چادر های با کیفیت می باشد که نمونه های مشابه ایرانی آن به وفور یافت می شود و در صورتی که قصد دارید در مسافرت های خانوادگی از آن استفاده کنید بهتر است مدل های ایرانی آن را با قیمت بسیار کمتر تا حدود 10% تهیه کنید. بزرگ ترین مزیت چادر های عصایی عجب بسته بندی بسیار کوچک آنها و وزن کم انهایت به صورتی که به سادگی می توان آن را درون کوله پشتی و یا صندوق عقب اتومبیل قرار داد و در شرایطی که محل کمپ از اتومبیل دور است تجربه بهتری در حمل به دست آورد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...