چادر مسافرتی دوپوش 12 نفره اتوماتیک

CORE 2349

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
19,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دوپوش 12 نفره اتوماتیک از جمله جدیدترین نوع چادر های مسافرتی با ابعاد بزرگ بوده که در بالاترین سطح کیفیت بدنه مناسب محل خوابی راحت برای 12 نفر می باشد. این محصول با توجه به مرغوبیت ساختار بدنه ابعاد بزرگ در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول از بدنه ای با بهترین نوع پلی استر ساخته شده که ساختاری ضداب دارد با توجه به روکش دوم از جنس پلی اورتان مناسب استفاده در تمامی شرایط جوی اب و هوایی می باشد.

سازه های محصول از جنس فایبرگلاس بوده که دارای وزن کم و طول عمر بسیار بالا هستند و از نوع راه اندازی اتوماتیک طراحی شده اند. با توجه به این ساختار استفاده از محصول در تمام نقاظ جغرافیایی و در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا بارش برف و باران اسیبی به بدنه ان وارد نمی سازد. این محصول با دو عدد درب بزرگ برای ورود و خروج و تعداد شش عدد پنجره مجهز به توری تولید شده که موجب می شود فضای داخلی از نورگیری مناسبی برخوردار شود.

سقف محصول دارای یک هواگیر مناسب بوده و شما می توانید در تاریکی از این قسمت به تماشای ستاره های بنشینید. برای جلوگیری از نفوذ اب در زمان بارندگی سقف محصول مجهز به پوشش دوم است. اگر قصد خرید این محصول را دارید فرصت را از دست نداده و به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

  • طول: 548 سانتی متر
  • عرض: 304 سانتی متر
  • ارتفاع: 204 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • ضد آب: بله
  • طناب مهار: دارد
  • نوع چادر سفری: اتوماتیک
  • برند: کلمن امریکا

چادر مسافرتی دو پوش 12 نفره اتوماتیک یکی از جدیدترین و باکیفیت ترین انواع چادر مسافرتی در ابعاد بزرگ بوده که برای سفر های خانوادگی و کمپینگ دسته جمعی در تمامی شرایط جوی اب و هوایی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به تعدد پنجره ها و درب های بزرگ ورود و خروج دارای فضای داخلی با نورگیری عالی بوده و با توجه به هواکش تعبیه شده در سقف محصول دارای گردش  هوایی بسیار مطلوب می باشد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل تمامی ابعاد این محصول یک راهنمای جامع برای خرید چادر مسافرتی در اختیار شما قرار دهیم. پس اگر قصد خرید مطمئن را دارید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

تفاوت اصلی چادر های مسافرتی مربوط به نوع ارگونومی های ساخت بدنه ان ها بوده که افراد با توجه به نیاز و سلیقه خود یک محصول را انتخاب خواهند کرد. این محصول نیز مانند بخش بزرگی از نمونه های تولید شده مشابه ارگونومی ساخت مستطیل شکل دارد. سقف محصول نیز دارای ابعاد بزرگی داشته در واقع به صورتی طراحی شده که تمامی افراد با هر ارتفاع قدی در زمان ایستادن مشکلی نداشته باشند. ما وجود شش  پنجره و دو درب بزرگ در این کالا به نورگیری و هوادهی بیشتر داخل آن کمک بسیاری کرده است. هر کدام از این درب ها و پنجره ها از توری پشه بند و یک روکش از جنس خود بدنه اصلی بهره می برند که توسط زیپ قابلیت باز و بسته شدن را دارند. اما اساس و پایه یک چادر بسته به فریم یا پایه های نگهدارنده خود داشته که در این چادر این فریم ها به شکل اتوماتیک باعث راه اندازی چادر و جمع کردن آن می شوند.

این فریم ها به صورت سرخود در بدنه اصلی تعبیه شده و قابلیت اتصال به زمین توسط میخ و طناب مخصوص نصب همراه چادر را دارند. یک پوشش اضافی در قسمت بیرونی سقف این چادر قرار داده شده که سبب می شود تا مقاومت چادر را در برابر برخورد اشیا و آب باران بیش از پیش مقاوم تر کند. همچنین این پوشش اضافی با رنگ روشن و طراحی شیروانی خود به این چادر مسافرتی زیبایی خاصی بخشیده است. رنگ بدنه محصولی ترکیبی از رنگ های ابی و طوسی و مشکی بوده که مورد استقبال قرار گرفته است.

جنس بدنه

تمامی افراد در مقابل پرداخت هزینه انتار دریافت کالایی با طول عمر بالا و کیفیتی پایدار دارند. در واقع برای رسیدن به این هدف و احترام به حقوق مصرف کنندگان لازم بوده تا در پروسه تولید به مرغوبیت جنس بدنه محصول توجه ویژه ای شود. به همین دلیل جنس بدنه این محصول زیبا از نوع پارچه پلی استر با روکش پلی اتیلن بوده ه به دلیل داشتن ضخامت بالا در برابر آب باران و باد شدید و همچنین گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی را خواهد داشت.

همچنین ساختاری انعطاف پذیر داشته به همین دلیل در این ابعاد بزرگ به راحتی تا شده و حجم کمی برای حمل و نقل اشغال خواهد کرد. از جمله نقاط مثبت این محصول توانایی ثابت نگه داشتن دما در محیط داخلی بوده که از جمله دلایل رضایتمندی مشتریان به شمار می رود. اما فریم های نگهدارنده بدنه نیز از جنس فایبرگلاس ضد زنگ و ضد آب بوده که علاوه بر داشتن وزن کم در برابر ضربه های عادی نیز مقاوم می باشد. با توجه به این ساختار جنس بدنه می توانید از محصول در تمامی شرایط اب و هوایی و همچنین در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا حتی بارش برف و باران با خیالی اسوده استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول دارای نشیمنگاهی بزرگ به نسبت نمونه های مشابه بوده به طوری که فضای خواب راحتی برای 12 نفره ایجاد می کند. این محصول مستطیل شکل دارای طول 548 سانتی متر و عرض 304 سانتی متری می باشد. ارتفاع 204 سانتی متری محصول موجب شده تا افراد با هر ارتفاع قدی به راحتی بتوانند در فضای داخلی تردد کنند. همچنین این چادر از وزن 19 کیلوگرمی برخوردار بوده که به نسبت جنس بدنه و فریم های خود وزنی قابل قبول محسوب می شود. با توجه به ساک محصول می توان گفت که برای جا به جایی ان دچار مشکل نخواهید شد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

سازه های این محصول از نوع اتوماتیک بوده به همین دلیل راه اندازی ان به سهولت و در کمترین زمان ممکن امکان پذیر می شود. نها کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پایه های اصلی را بلند کرده و با فشار دادن دکمه قرار داده شده در آن پایه فرعی که در داخل پایه اصلی قرار داده شده را به سمت بالا بکشید تا حالت قفل شده را به خود بگیرد.

انجام باز کردن هر 4 گوشه این چادر کمتر از یک دقیقه برای مصرف کننده زمانبر خواهد بود. برای حفظ طول عمر بالای محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه ان اجتناب کنید. همچنین از واردن کردن ضربه و یا فشار سنگین به سازه های ان جدا پرهیز نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک دوپوش محصولی عالی و حرفه ای برای کسانی که دوست دار سفر و کمپ هستند مقاوم و ارگونومی ساخت استاندارد بوده که کاملا ضداب است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...