چادر مسافرتی دو نفره فرینو رنگ نارنجی

Ferrino PUMORI 2 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره فرینو رنگ نارنجی از برترین چادر های مسافرتی تولیدی توسط برند فرینو می باشد که با کیفیت فوق العاده در سال جاری روانه بازار شده است که به سرعت به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است . جنس پارچه تشکیل دهنده اسن چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که درز های موجود در آن به خوبی آب بندی شده است تا خیال شما را از نفوذ آب به داخل این چادر به طور کلی راحت کند . همچنین پایه های این چادر مسافرتی از آلومنیوم ضد زنگ می باشد که عملکرد بسیار خوبی را در شرایط مختلف جوی از خود نشان داده است و از همین رو می توانید از این محصول در شرایط جوی بارش برف و باران و همچنین باد شدید استفاده کرده و روزی زیبا و بدون خطر را برای خود به همراه خانواده سپری کنید . این چادر مسافرتی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex که نمایندگی برند های مختلف چادر مسافرتی در ایران می باشد موجود است که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصایر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

 نوع عصایی
 طول 150 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 205 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 آفتاب گیر 
 ضد آب 
 پنجره 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی سریع
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما 

 

چادر مسافرتی دو نفره فرینو رنگ نارنجی یکی از محبوب ترین چادرهای مسافرتی تولیدی توسط برند فرینو می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای مقاوم از جنس پلی استر می باشد که از جنس های رایج استفاده شده در تولید چادرهای مسافرتی است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید چادر مسافرتی ارزان و با کیفیت راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با نقد و بررسی این محصول همراه ما باشید تا شما را با این چادر مسافرتی با کیفیت بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول با توجه به استانداردهای جهانی و دارای ابعاد استانداردی می باشد و به خوبی می تواند نیازهای شما را در یک سفر آخر هفته به همراه معشوقه خود تامین نماید . این چادر مسافرتی به صورت عصایی می باشد که از استحکام و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی بابت استفاده در شرایط مختلف جوی راحت می کند . این محصول در رنگبندی  های گوناگونی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش  ترین رنگ ها فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را با کیفیت مناسب تجربه نمایید ، این چادر مسافرتی در بخش بالایی بدنه دارای رنگ نانجی و در بخش پایینی آن دارای بدنه ای خاکستری رنگ می باشد که از جذابیت و زیبایی بالایی برخوردار است و به راحتی می تواند توجه استفاده کننده را به خود جلب نماید .

 

 

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این چادر مسافرتی از پلی استر با کیفیت می باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت کیفیت و طول عمر این محصول راحت می کند . علاوه بر کیفیت و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه یکی از مهمترین ویژگی های این جنس محبوب صد آب بودن آن می باشد که از همین رو به یکی از محبوب  ترین جنس ها در میان سایر جنس های استفاده شده در چادرهای مسافرتی تبدیل شده است . همچنین جنس پایه یکی دیگر از ویژگی های مهم در می باشد که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، جنس پایه های استفاده شده در این چادر مسافرتی آلومینیوم ضد زنگ می باشد که از همین رو شرایط را برای استفاده در شرایط بارانی و برف به خوبی مهیا ساخته است .

ابعاد و وزن :

چادر های مسافرتی با توجه به ظرفیت هایی که شامل می شوند از ابعاد استانداردی برخوردار می باشند ، این چادر مسافرتی دارای اندازه های ( طول : 150 سانتی متر ، عرض : 105 سانتی متر و ارتفاع :  205 سانتی متر ) می باشد که از ابعاد ایده آلی برخوردار است و فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . از دیگر فاکتورهای مهمی که در  هنگام خرید چادر مسافرتی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید ، وزن آن می باشد که در حمل و نقل و جا به جایی محصول نقش مهمی دارد . وزن این چادر مسافرتی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 3.5 کیلو گرم می  رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید این محصول را به همراه خود داشته باشید و از سفر خود به همراه خانواده لذت ببرید .

جمع بندی :

چادر مسافرتی دو نفره فرینو رنگ نارنجی یکی از محبوب  ترین چادرهای مسافرتی تولیدی توسط برند فرینو می باشد که در سال جاری روانه بازار شده است و حال می توانید این چادر را از نمایندگی معتبر برندهای تولید چادر مسافرتی در ایران تهیه نمایید . جنس بدنه این چادر مسافرتی پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و به طور کلی خیال شما را از بابت طول عمر این چادر مسافرتی راحت می کند . چادر مسافرتی دو نفره فرینو رنگ نارنجی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...