چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ دوپوش

camp-002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,790,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ دوپوش ، جنس بدنه از پلی استر ، جنس فریم ها از فایبرگلاس ، دارای بدنه ضد آب ، دارای پشه بند و هواکش ، دارای جیب داخلی ، دارای رنگ بندی

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ دوپوش یکی از خاص ترین تولیدات ایرانی است که قطعا با توجه به ساختار و کیفیتی که دارد باعث شده تا به یک محصول و چادر مسافرتی محبوب بدل گردد. در واقع شما می توانید به راحتی مشاهده نمایید که این کالا دارای یک سری ویژگی ممتاز است که این موارد سبب شده تا استفاده از این محصول در هر شرایط و فضا و مکانی امکان پذیر باشد. در همین راستا باید عنوان کنیم که از نظر کیفیت و نوع بدنه شما می تواند یک محصول با بدنه ای از جنس پلی استر را شاهد باشید که قطعا از چادر های مسافرتی با کیفیت بازار خواهد بود. هم چنین این بدنه به صورت ضد آب طراحی و تولید شده است که خیال شما را از این بابت نیز راحت می کند. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که فریم های این محصول به صورت آلومینیومی و با ساختاری انعطاف پذیر شکل گرفته است که یکی دیگر از مزایای این محصول به شمار می رود. در کنار این موارد بهره مندی از رنگ بندی شاد و جذاب این محصول در کنار سادگی در راه اندازی این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این چادر مسافرتی می باشد که قادر خواهید بود آن را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید.

نوع مسافرتی
 طول 205 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 105 سانتی متر
 ظرفیت 2 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 1 الی 2 نفر
 ابعاد بسته بندی: 61 در 5 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 راه اندازی اسان به دلیل قابلیت فنری بودن ان
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ دوپوش محصولی است که قطعا با توجه به طراحی و همین طور توضیحاتی که در بخش اصلی این محصول به آن اشاره کردیم می تواند یک گزینه مناسب برای خرید به شمار رود. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول در رنگ بندی مختلفی هم ارائه شده است که باعث شده تا در هنگام خرید دست شما برای انتخاب به صورت کامل باز باشد. در همین رابطه نیز در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد که به نقد و بررسی این محصول به صورت کامل بپردازیم پس ما را دنبال کنید....

شیوه طراحی و ساختاری محصول

نکته نخستی که قصد داریم تا در این مقاله به آن اشاره کنیم بحث نوع طراحی و ساختار این محصول می باشد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که این محصول یکی از زیبا ترین طراحی های موجود در بازار را به خود اختصاص داده است و از این حیث سبب شده تا شما با آگاهی کامل بتوانید با مشاهده این زیبایی خرید خود را انجام دهید. در همین راستا باید در وهله اول به این مسئله اشاره کنیم که این محصول از نظر نوع طراحی دارای یک ساختار مستطیلی شکل می باشد. این طراحی سبب شده تا بدنه اصلی این محصول خصوصا ناحیه زیرین و کف این کالا از این نوع الگو برداری کند. هم چنین اگر به بخش بالایی بدنه این محصول دقت کنید متوجه خواهید شد که این چادر مسافرتی دارای ساختاری نیم دایره ای شکل می باشد.

در واقع این ساختار سبب شده تا شما یک محصول شیک را مشاهده کنید که با بهره مندی از یک عدد درب ورود و خروج بزرگ که ان هم ساختاری نیم دایره ای دارد سبب شده تا شما یک چادر مسافرتی کامل را در اختیار داشته باشید. هم چنین از نظر نوع طراحی بخش های مختلف این محصول هم باید اشاره کنیم که بدنه اصلی این چادر مسافرتی دارای رنگ یکدست قرمز می باشد. این رنگ در تمام تولیدات به صورت ثابت شکل گرفته است. البته اگر نگاهی به پوش دوم این محصول هم بیندازید متوجه خواهید شد که این بخش نیز دارای رنگ اصلی سبز می باشد که در واقع این دو رنگ سبز و قرمز در کنار هم ترکیب اصلی این چادر مسافرتی را شکل داده است.

هم چنین نکته ای که باعث می شود تا رنگ این محصول تغییر کند ناحیه جلویی پوش دوم این چادر مسافرتی است که این بخش در رنگ های آبی ، قرمز ، نارنجی ، سبز و زرد در بازار موجود می باشد و باعث می شود تا با سلیقه خود این ناحیه از چادر را برگزینید. هم چنین ساختار این چادر مسافرتی از نظر شکل گیری و راه اندازی دارای یک ساختار عصایی می باشد که با این وجود شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این محصول را راه اندازی نمایید. تمامی این موارد نکات مهمی بود که میشد از نظر ساختاری و طراحی این چادر مسافرتی به ان ها اشاره کرد.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

قطعا در کنار زیبایی های ظاهری نکته قابل توجه تری که باید به ان اشاره کرد بحث کیفیت و جنس محصول می باشد. شما باید به این مسئله دقت کنید که از نظر نوع کیفیت و جنس بدنه نیز این چادر مسافرتی از نوع پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است که یک جنس مقاوم و رایج به شمار می رود. در واقع در بازار های ایران و حتی بازار های جهانی شما می توانید مشاهده کنید که این نوع جنس پارچه در تولید چادر های مسافرتی یکی از محبوب ترین و پر تکرار ترین تولیدات به شمار می رود که اکثر شرکت های بزرگ نیز با فهم و درک این مطلب سعی کرده اند تا این نوع جنس را برای ساخت و تولید چادر های خود برگزینند.

هم چنین بهره مندی از پشه بند و یا به اصطلاح توری هم یکی دیگر از خصوضیات مهم طراحی و ساختاری این محصول می باشد. علاوه بر این ها باید به این مسئله هم اشاره کنیم که چادر مسافرتی دو نفره کمپینگ دوپوش دارای هواکش هم می باشد که باعث شده تا هوا در داخل چادر به بهترین شکل ممکن به جریان بیفتد. هم چنین فریم های این محصول از نوع فایبرگلاس شکل گرفته اند که این عامل هم باعث شده تا انعطاف پذیری این محصول افزایش یابد. تمامی این موارد باعث شده تا این محصول یک چادر مسافرتی فوق العاده به شمار رود و شما قادر خواهید بود تا با قیمتی فوق العاده این چادر مسافرتی را از سایت فروشگاه اینتکس خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...