چادر مسافرتی سامسونگ

sam 32111

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی سامسونگ یکی از مدل های چادر مسافرتی می باشد که به تازگی تولید و توسط شرکت تهران اینتکس روانه بازار شده است. این محصول از نظر ارگونومی ساخت دقیقا شبیه به چادر های مسافرتی دیگری است که در بازار موجود است اما خصوصیات فوق العاده ای دارد. بدنه و پارچه اصلی این محصول ساخته شده از نوع پارچه پلی استر می باشد که فوق العاده مقاوم است. هم چنین بدنه این محصول به صورت ضد اب تولید گردیده است که از این بابت با خیال راحت می توانید از این محصول در فصول سرما و همین طور در زیر باران هم استفاده کرده و بدون نگرانی از این چادر استفاده کنید. علاوه بر این ها رنگ بندی این محصول هم باعث شده تا کاملا چشم نواز بوده و از فواصل دور نیز می توانید این محصول را مشاهده کنید. هم چنین شما در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید این محصول را راه اندازی و نصب کرده و از ان استفاده کنید. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی فوق العاده با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی سامسونگ یکی از پرفروش ترین چادرهای مسافرتی می باشد که روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . این چادر مسافرتی از جنس پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و خیال شما را به طور کلی از بابت طول عمر این محصول راحت میکند . در ادامه این مطب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی سامسونگ همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به بررسی آرگونومی ساخت این محصول بپردازیم . همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول ساختاری همانند سایر چادر های مسافرتی فنری دارد و در سه طرف آن پنجره نیز وجود دارد که مجهز به پشه بند می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی در جهت جلوگیری از ورود حیوانات موذی به داخل چادر نیز به خوبی عمل می کند . همچنین این چادر مسافرتی در رنگبندی های گوناگونی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما عزیزان رنگ سبز همراه با سقف و درب صورتی رنگ را فراهم آورده ایم تا خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . 

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد . پلی استر از جنس های رایج ستفاده شده در تولید چادرهای مسافرتی می باشد و دلیل این استفاده متداول ، کیفیت و مقاومت بالا درکنار نرمی و ضد آب بودن می باشد که یکی از ویژگی های کلیدی به شمار می آید و از همین رو این محصول را به بهترین گزینه برای استفاده در شرایط مختلف جوی تبدیل کرده است . همچنین پایه های تشکیل دهنده این چادرمسافرتی از جنس فایبرگلاس فنری می باشد که علاوه بر استحکام بالا از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت چادر مسافرتی :

چادر های مسافرتی با توجه به ظرفیتی که شامل می شوند دارای ابعاد استانداردی نیز می باشند تا بتوانند فضای ایده آلی را برای استفاده مصرف کننده فراهم بیاورند . ابعاد این چادر مسافرتی به مشخصات ( طول : 280 سانتی متر ، عرض : 240 سانتی متر و ارتفاع : 140 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه باسایر چادر ای مسافرتی از ابعاد بزرگ تری برخوردار می باشد . ظرفیت این چادر مسافرتی در حالت نشسته 12 نفر و در حالت خوابیده 5 نفر می باشد . همچنین وزن چادر مسافرتی یکی از نکات مهمی می باشد که در هنگام خرید چادر مسافرتی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید زیرا درحمل و نقل آن تاثیر بسزایی دارد . وزن این چادر مسافرتی به همراه ساک حمل زیبایی که دارد به 5 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد .

جمع بندی :

چادر مسافرتی سامسونگ 12 نفره یکی از پر فروش ترین چادرهای مسافرتی می باشد . جنس رویه این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد آب بودن می باشد . همچنین پایه های تشکیل دهنده این چادرمسافرتی از فایبرگلاس می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار می باشد . چادر مسافرتی سامسونگ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...