چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد کله قندی

ac 32123

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,870,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد کله قندی یکی دیگر از تجهیزات کمپینگ ارزانترین قیمت و در عین حال کاربردی بوده که در داخل کشور طراحی و تولید شده است. این محصول از فضای داخلی با نور کافی و با تهویه مناسب هوا برخوردار بوده زیرا مجهز به سه عدد پنجره و یک درب بزرگ می باشد. تمامی این بخش ها دارای توری پشه بند بوده و با استفاده از یک زیپ ساده قابل استفاده خواهد بود. این چادر مسافرتی را برای استفاده خانواده ها تولید کرده اند زیرا ابعاد داخلی بزرگی دارد. به طوری که در زمان نشستن 12 نفر و برای زمان خواب به راحتی تا 6 نفر را پاسخگو می باشد. جنس بدنه این محصول از پارچه ضدآب و باداوم کره ای آکسفورد تولید شده به همین دلیل بوده که استفاده از این محصول در تمامی شرایط اب و هوایی ممکن است. پایه های چادر مسافرتی با جنس منعطف و سبک فایبرگلاس تولید شده که از نوع فنری می باشد. این نوع پایه ها از طریق یک روکش ابریشمی به بدنه اصلی چادر مسافرتی متصل شده به همین دلیل به محض خارج کردن این چادر مسافرتی از داخل ساک حمل محصول به فرم استاندارد خود در امده و دیگر نیاز به راه اندازی ندارد. توجه داشته باشید طراحی ظاهری این محصول به صورت کله قندی بوده که دیواره های شیبدار و سقفی کوچک برخوردار بوده تا در زمان بارندگی آب باران در بخش سقف تجمع نداشته باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با تخفیف مناسب خریداری نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد کله قندی

چادر هایی که معمولا به شکل کله قندی طراحی و تولید می شوند در بین خریداران این دسته از محصولات بسیار پر طرفدار و محبوب می باشند و همین عامل نیز باعث شده تا خیلی از کارخانه های تولید کننده چادر مسافرتی به فکر طراحی کله قندی برای محصولات خود باشند. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد کله قندی یکی از جدید ترین محصولاتی است که با بهره مندی از نوع و بدنه ای با جنس پارچه آکسفورد و هم چنین ساختار کله قندی روانه بازار شده است که در این مطلب می توانید به صورت کامل ویژگی های این محصول را مطالعه نموده و سپس اقدام به خرید این محصول کنید....

در اولین بخش همان طور که اشاره کردیم این محصول دارای ساختار کله قندی می باشد. در واقع بخش های پایینی این محصول پهن تر و عریض تر از بخش های بالایی این چادر مسافرتی بوده و همین عامل هم سبب شده تا فضای موجود در بخش پایینی این چادر مسافرتی بسیار بیشتر از سایر نقاط این کالا باشد. در واقع این نکته باعث شده تا شما بتوانید در بهترین و راحت ترین حالت ممکن در کف این محصول قرار گرفته و به استراحت بپردازید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که از نظر ظرفیتی این محصول دارای ظرفیت 12 نفره می باشد که خب مسلما این ظرفیت برای 12 نفر در حالت نشسته بوده و در حالت دراز کش این ظرفیت نصف خواهد شد. البته با توجه به اندازه و قد و هیکل افراد موجود در داخل این محصول ممکن است این عدد ها متغیر بوده و کم و یا زیاد تر از این تعداد نفر بتوانند در داخل این محصول قرار گیرند.

نکته بعدی که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث رنگ های تشکیل دهنده این محصول می باشد. در واقع مهم ترین رنگ و رنگ اصلی این چادر مسافرتی سبز خواهد بود که تمامی فضاهای موجود بر روی این محصول را تحت الشعاع خود قرار داده است. هم چنین بخش های درب اصلی و پنجره ها و همین طور سقف این محصول نیز از رنگ زرد طراحی و تولید شده است که کنار هم قرار گرفتن این دو رنگ شاد باعث شده تا یک چادر مسافرتی زیبا را شاهد باشیم. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که ستون های این محصول تماما از رنگ سفید طراحی و تولید شده است که خب این نکته هم باید یادآور می شدیم.

دیگر خصوصیت این محصول بحث درب ورود و خروج این محصول می باشد که به صورت مستطیلی شکل و ایستاده در جلوی این چادر قرار گرفته است. شما می توانید به ساده ترین شیوه ممکن به داخل این محصول عبور و مرور نموده و از فضای موجود در داخل این چادر برای نشستن و استراحت استفاده کنید. هم چنین برای باز گذاشتن درب و پنجره های این محصول نیز می توانید با بهره گیری از طناب ها و بند های موجود بر روی این درب و پنجره ها به راحتی آن ها را در بخش های تعبیه شده بر روی بدنه چادر محکم بسته و دیگر نیاز نداشته باشید که هر سری درب را باز کرده و عبور و مرور نمایید.

بحث کیفیت این محصول هم مسئله مهم دیگری می باشد که خب در هنگام خرید قطعا مهم و تاثیر گذار خواهد بود. شما باید به این نکته توجه کنید که این چادر مسافرتی از نوع پارچه کره ای آکسفورد طراحی و تولید شده است که یک نوع پارچه فوق العاده با دوام و ضخیم بوده و باعث شده تا خیال شما از بابت این چادر مسافرتی تا حدود بسیار زیادی راحت شود. هم چنین پایه های این محصول نیز همگی از نوع فایبرگلاس طراحی شده اند که هم انعطاف پذیری بالایی داشته و هم می توانید به سادگی در هنگام نصب این چادر نگران آسیب دیدن آن ها نباشید. علاوه بر این موارد بهره مندی از دفترچه راهنما و ساک حمل نیز از دیگر ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. شما می توانید برای ثبت سفارش این چادر مسافرتی با قیمت ارزان هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس اقدام نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...