چادر مسافرتی 12 نفره ارزان فخر ایران

fit.12

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره فخر ایران ارزان قیمت محصولی دیگر در ظرفیت 12 نفره از این شرکت برای سفر های طولانی و کوتاه مدت که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی می باشد. کالایی با قدرت مقاومت بالا در برابر رطوبت، باران و دمای مختلف که می توان در آن 6 نفر را به صورت دراز کش جای داد. این محصول دارای پوشش دوم در قسمت فوق بوده که تاثیر زیادی را در جلوگیری از ورود آب و نور می گذارد. چادر مسافرتی عصایی از شرکت فخر ایران می باشد که با نام تجاری FIT مشغول به فعالیت است.  قسمت بالایی آن دارای پوش دوم بوده تا در هنگام بارش باران آب را از خود عبود دهد، بخش های کناری نیز لایه ای ضخیم و مقاوم از پارچه پلی استر با کیفیت دارد، قسمت ورودی و پنجره علاوه بر رویه زیپدار دارای یک لایه توری برای جلوگیری از ورود حشرات می باشد. نحوه نصب این چادر به این صورت است که دو میله تاشو از یک سوی چادر مسافرتی تا سوی دیگر آن ادامه یافته و با میخچه های مخصوص به زمین متصل می شود.

 نوع عصایی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فخر ایران
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 قابل استفاده برای سفر های طولانی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره فخر ایران

چادر مسافرتی 12 نفره فخر یا چادر مسافرتی فیت یکی دیگر از چادر های سفری عصایی این شرکت ایرانی بوده که همانند مدل های کوچکتر خود به دلیل داشتن کیفیت لازم و قیمت بسیار مناسب از فروش خوبی برخودار بوده است. این چادر از دسته چادر های سفری ای بوده که بیشتر برای مسافرت های تفریحی و خانوادگی طراحی شده و قابل استفاده در فصول مختلف خواهد بود. همانطور که می دانید چادر های مسافرتی از مهمترین وسیله های سفر بوده که هر مصرف کننده با توجه به شرایط سفر خود چادر متناسب با آن سفر را تهیه می کند. این چادر 12 نفره نیز بیشتر برای تفریحات ساخته شده و به دلیل داشتن حجم و وزن کم در زمان جمع بودن خود به راحتی امکان حمل و نقل آن را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد. در ادامه برای آشنایی بیشتر یا این کالا به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول بصورت مستطیلی بوده که از طولی بیشتر نسبت به عرض آن برخوردار می باشد. این چادر نیز ارگونومی بدنه شیبدار داشته که باعث می شود تا هنگام بارش باران به راحتی به سمت زمین جاری شود. این چادر از یک درب بزرگ بهره برده اما هیچ گونه پنجره ای بر روی خود همانند مدل های قبلی ندارد. این درب دارای یک پشه بند و یک روکش اصلی بوده که هر دوی آنها توسط زیپ سرخود باز و بسته می شوند. اما این چادر از روش راه اندازی چادر مسافرتی عصایی بهره مند بوده که توسط فریم های مخصوص انجام می شود. این فریم ها در اندازه های یکسان تولید شده و توسط بند کشی داخل خود به هم وصل می باشند. البته در قسمت نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر در رابط نصب چادر خواهیم پرداخت...

ابعاد و وزن

ابعاد این کالا برابر (طول: 320 سانتی متر ، عرض: 280 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) می باشد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و قادر است تا 12 نفر را به صورت نشسته و 6 نفر را نیز به شکل خوابیده در خود جای دهد. این ابعاد در قسمت نشیمنگاه نسبت به قسمت سقف بیشتر بوده که دلیل آن نیز نوع طراحی بدنه چادر می باشد. هنگامی که این چادر را جمع می کنید حجم آن بسیار کم شده و ابعاد کمی را به خود می گیرد. وزن این چادر معادل 8 کیلوگرم بوده که با توجه به داشتن ساک حمل و حجم کم خود به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود. 

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه چادر 12 نفره فخر از نوع پارچه شمعی با رویه پلی استر می باشد. بدنه ای با ضخامت بالا که تا حدودی در برابر بارش باران و همچنین ورود گرد و غبار مقاوم خواهد بود. بدنه ای که از کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود برخوردار بوده و امکان استفاده در هر سفری را به مصرف کننده گان به منظور سفر های تفریحی می دهد. البته برخی از قسمت های بدنه مانند سقف و کف آن تفاوت هایی دارد. برای مثال قسمت کف از نوع پارچه شمعی ساده بوده و هنگام استفاده از چادر در زمین سفت و سخت بهتر است از زیراندازی ضخیم استفاده نمایید. قسمت سقف چادر از بیرونی نیز لایه ای ضخیم داشته تا مقاومت آن در برابر آب باران دو چندان شود. اما فریم ها نیز از جنس پلاستیک فشرده فایبرگلاس بوده و از انعطاف خوبی برای نصب برخوردار است. این فریم ها هم در برابر آب باران و نور آفتاب مقاوم بوده و هیچ گونه آسیبی نخواهند دید.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

برای راه اندازی چادر هایی از نوع عصایی ابتدا باید آن را بر روی سطحی صاف و مطمئن پهن کرده و سپس اقدام به داخل نمودن تک تک فریم ها به دریچه های مخصوص تعبیه شده بر روی بدنه نمود. این کار را باید تا زمانی ادامه داد که فریم ها از قسمت دیگر دریچه به بیرون راهی شوند. دقت کنید که پس از وارد کردن هر فریم به داخل دریچه فریم بعدی را به قسمت انتهایی فریم داخلی به صورت کامل وصل کنید. در هر گوشه چادر یک اهرم پلاستیکی سرخود وجود داشته که نوگ هر فریم ها به آن متصل می شود تا از حرکت اضافی در امان باشد. البته برای استحکام بیشتر این فریم ها و بدنه چادر می توان از میخ و طناب مخصص این چادر که همراه آن قرار داده شده استفاده کرد. برای جمع کردن این چادر کافیست عکس عمل راه اندازی را انجام دهید و در انتها در ساک حمل خود بگذارید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره فخر ایران بزرگترین نوع چادر های بدون پنجره این شرکت بوده که همانند مدل های قبلی از کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسب برخوردار است. این چادر از سری چادر های سفری ای بوده که از متقاضیان زیادی برای خرید و استفاده برخوردار بوده است. به همین دلیل فروش بسیار خوبی تا کنون داشته است. اگر به دنبال چادر مسافرتی ارزان و با کیفیت و همچنین بزرگ هستید این گزینه می تواند گزینه ای مناسب باشد. کالایی که با داشتن ضمانت توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...