چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ

F.i.t-82637

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ از سری محصولات جدید و زیبای این کمپانی بوده است که نسبت به قیمت خود ، دارای ارزش خرید بالایی می باشد . طراحی این چادر مسافرتی به صورت هرمی شکل بوده تا در ابتدا در زمان باران آب را در قسمت بدنه خود جمع نکند ، سپس در زمان طوفان ، باد به بدنه آن فشار زیادی را وارد نخواهد کرد . رنگ هایی که در بدنه این کالای جذاب و چشم نواز به کار رفته است خاکستری و سبز فسفری می باشد .

اما لازم به ذکر است که جنس بدنه این کالا ساخته شده از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبرگلاس خواهد بود که دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی می باشد ، همچنین این چادر مسافرتی دارای سه پنجره در سه قسمت بدنه آن بوده است تا به طور کامل تمامی قسمت های چادر را از داخل آن مشاهده بکنید .

در خصوص راه اندازی این محصول باید ذکر نمود که این محصول به صورت اتوماتیک راه اندازی خواهد شد و برای استفاده از آن تنها کافیست تا آن را ساک ساک حمل خود به بیرون در آورده تا با راه اندازی اتوماتیک از آن استفاده نمایید و لذت ببرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

انواع چادر مسافرتی  

چادر های مسافرتی را می توان از نظر استفاده در شرایط و آب هوایی به چند دسته چادر مسافرتی ساحلی ، چادر مسافرتی کوهنوردی و چادر مسافرتی خانوادگی تقسیم بندی کرد که محبوب ترین آن ها چادر مسافرتی خانوادگی می باشد که چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ نیز یکی از آن هاست ، معمولا چادر های مسافرتی خانوادگی ابعاد بزرگی داشته و می تواند تعداد نفرات زیادی را در درون خود جای دهد ، همچنین چادر های مسافرتی خانوادگی عمدتا برای بیشتر فصل ها قابل استفاده هستند .

این در حالی است که چادر های مسافرتی حرفه ای بیشتر برای استفاده در کوهستان و کوهنوردی می باشند و برای آب و هوای سرد قابل استفاده هستند ، از سوی دیگر چادر های ساحلی نیز مناسب برای استفاده در سواحل بوده و بیشتر جنبه سایه بان دارند . چادر های مسافرتی همچنین از نظر ابعاد نیز به دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شوند که می توانید در فروشگاه تهران اینتکس مدل های مختلف را مشاهده کرده و آن ها را با قیمت ارزان خریداری کنید .

جنس چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ و ویژگی های آن

چادر های مسافرتی ممکن است از جنس های مختلفی تولید شده باشند ، به همین دلیل نیز ممکن است هر چادر از نظر دوام ، ضد آب بودن و ظاهر تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشند . عمدتا برای ساخت بدنه چادر های مسافرتی از پارچه های شمعی و برزنت استفاده می شود ، زیرا این نوع پارچه ها ضد آب هستند . برای تولید چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ از پلی استر استفاده شده است .

پلی استر یک نوع پارچه شمعی به شمار می آید که کاملا ضد آب است ، به طوریکه می تواند در بارش های شدید باران نیز عایق بسیار عالی باشد . در کنار بدنه بسیار مقاوم و بسیار عالی ، پایه هایی از جنس فایبرگلاس نیز استفاده شده است که استحکام بالایی را به چادر مسافرتی بخشیده اند ، از سوی دیگر باعث آن شده است که وزن چادر چندان افزایشی نداشته باشد . فایبرگلاس دوامی بسیار عالی داشته و تقریبا در برابر شکستگی و ... مقاوم است . 

راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ

راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ به واسطه طراحی عصایی خود نیازمند راه اندازی به صورت اصولی بوده و می توان گفت به صورت دستی بایستی اینکار را انجام دهید . برای اینکار در ابتدا بدنه چادر مسافرتی را از ساک خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید ، به طوریکه کف آن روی زمین قرار بگیرد ، سپس دو میله که به صورت عصایی به بخش های کوچک تقسیم شده است را برداشته و آن را راه اندازی کنید تا به میله بزرگتری تبدیل شود .

پس از اینکار نیاز است تا میله ها را به صورت ضربدری وارد بدنه چادر مسافرتی کنید . با وارد کردن میله ها به بدنه چادر مسافرتی فرم اصلی را به خود می گیرد و اینچنین می توانید وارد چادر شده و یک خانه ای کوچک و دوست داشتنی را در سفر ها همراه خود داشته باشید . لازم به ذکر است که راه اندازی این محصول خیلی زمانبر نبوده و شما می توانید کمتر از 10دقیقه آن را راه اندازی کنید .

نگهداری و جلوگیری از آسیب چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ

با توجه به اینکه از چادر های مسافرتی در سفر ها استفاده می شود و در طبیعت و کمپ ها از آن استفاده می شود ، نیاز است تا به خوبی و به درستی از آن استفاده کنید تا دچار آسیب دیدگی نشود . در اولین قدم نیاز است تا محل مناسب را برای راه اندازی انتخاب کنید که بهترین جا زمین های مسطح و هموار و تمیز می باشد که در کنار محل هایی همچون پرتگاه یا حاشیه دریا و رودخانه نباشد . استفاده از زیرانداز می تواند کف چادر را نرم تر کرده و استراحت کردن را برای شما بهتر کند ، همچنین می تواند از آسیب دیدن کف چادر که بیشتر از هر جای دیگری در معرض آسیب دیدگی است ، جلوگیری شود .

نوع کمپینگ
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ

چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ از پر فروش ترین چادر های مسافرتی ایران است که به واسطه ابعاد بزرگی که دارد ، می تواند برای مصارف خانوادگی نیز بسیار مناسب باشد ، زیرا توسط خود اف ای تی نیز برای استفاده دوازده نفره مناسب می باشد . چادر های مسافرتی می توانند حریم شخصی بسیار عالی را برای شما در طول سفر ایجاد کنند تا صورت نیاز به استراحت و یا صرف وعده غذایی بتوانید آن را به سرعت راه اندازی کرده و یک سقفی بالای سر خود داشته باشید .

شما می توانید حتی با تهیه و استفاده از یک چادر مسافرتی استاندارد ، شب را نیز داخل چادر مسافرتی مانده و یا مدت طولانی را در جایی مستقر و ساکن شوید . در این بخش نیز فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا با نقد و بررسی جامع چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ شما را با ویژگی ها و خصوصیات این محصول پر فروش آشنا کند .

طراحی و ساخت چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ

چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ از خوش طرح و نقش ترین چادر های مسافرتی است که خرید آن بسیار توصیه می شود . تصاویری از محصول نیز در بخش بالا قرار داده شده است که می توانید آن ها را نیز مشاهده کرده و به نوع طراحی و ویژگی های محصول پی ببرید . ساخت و طراحی چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ هرمی شکل است که می تواند خاصیتی آب گریزی داشته باشد ، به همین منظور نیز اگر بارانی ببارد ، بر روی بدنه و سقف چادر مسافرتی تجمع نخواهد کرد و به اطراف هدایت خواهد شد . تلفیق رنگ های خاکستری و سبز نیز به زیبایی محصول بخشیده است .

همانطور که تصاویر را مشاهده می فرمایید ، این چادر مسافرتی دارای یک درب بزرگ در بخش جلویی خود است که از وسط به واسطه زیپ باز و بسته می شود و شما می توانید به داخل چادر مسافرتی بروید . همچنین سه پنجره در طرفین چادر مسافرتی قرار داده شده است که می توانید در صورت دلخواه آن را باز کرده و نورگیری بهتری داشته باشید و بتوانید اطراف را نیز مشاهده کنید . باز گذاشتن درب و پنجره ها در روز های گرم تابستانی می تواند تهویه هوای مناسب تری را برای شما داشته باشد .

تمامی درب و پنجره های چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ دارای پشه بند بوده که می توانید با بستن توری ها مانع از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی بشوید . لازم به ذکر است که بدانید لازمه هر چادر مسافرتی ضدآب بودن آن است که یکی از فاکتور های مهم آن داشتن جنس ضد آب است و دیگری نیز دوخت بسیار خوب بدنه می باشد . دوخت چادر مسافرتی فوق نیز بسیار عالی بوده و سبب آن شده است تا درزی در چادر مسافرتی وجود نداشته باشد تا آبی نیز داخل آن نرود . به خوبی می توانید پوشش های لازم را در بخش پنجره چادر مسافرتی مشاهده کنید .

سازه چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ و ویژگی های آن

سازه هایی که در ساخت چادر های مسافرتی استفاده می شود ، از ساختار های متفاوتی برخوردار می باشد که قبل از خرید بایستی نسبت به مدل های مختلف تحقیق کرده و براساس علاقه و نیاز خود آن ها را خریداری کنید . چادر مسافرتی فوق از سازه عصایی ساخته شده است که یکی از بهترین نوع سازه ها می باشد . سازه عصایی به دلیل ساختار و طراحی که شبیه به عصاهای تاشو یا همان نابینایان دارد ، با این اسم شناخته می شوند ، شما می توانید میله های کوچک را با اتصال به یکدیگر به میله بلند تر تبدیل کنید .

سازه عصایی دوام بسیار خوبی دارد و به واسطه اینکه از بدنه چادر مسافرتی جدا می شود ، می تواند حجم بسته بندی بسیار کوچکی را برای چادر مسافرتی به وجود بیاورد . بنابراین اگر به دنبال چادر مسافرتی بزرگ اما با حجم بسته بندی کوچک هستید و این قضیه  برای شما اهمیت دارد ، چادر مسافرتی 12 نفره f.i.t کمپینگ برای شما بسیار مناسب خواهد بود . البته راه اندازی این نوع از چادر ها نسبت به سازه های دیگر کمی زمانبر خواهد بود و معمولا می توانید کمتر از 10 دقیقه آن را راه اندازی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...