چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T مدل Family 1

F.I.T Tent Family 1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T مدل Family 1 از سری چادر های مسافرتی مناسب و ایده آل برای سفرهای آخر هفته با تعداد نفرات بالا می باشدکه در سال جاری و توسط برند اف آی تی روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی توانسته است جای خود را در مین هواداران کمپینگ و کوهنوردی باز کند . این چادر مسافرتی دارای بدنه ای از جنس پارچه و نایلون می باشد که بخش نایلون به خوبی از نفوذ آب به داخل چادر مسافرتی جلوگیری می کند . همچنین دو عدد درب و دو عدد پنجره نیز در طرفین چادر مسافرتی تعبیه شده است که مجهز به توری می باشد و علاوه بر تهویه هوای داخلی از ورود حشرات به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . لازم به ذکر است که ستون های این چادر مسافرتی از جنس فلز می باشد که به خوبی در برابر بادهای شدید از خود مقاومت نشان می دهد . وزن این محصول 19 کیلو گرم است که با توجه به ساک حملی که برای آن تعبیه شده است به راحتی در مسافرت ها قابل جا به جایی می باشد . همچنین در بخش داخلی این چادر مسافرتی دو جیب نگهدارنده وسایل نیز وجود دارد . چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T مدل Family 1 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

 نوع مسافرتی
 طول 400 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 10 نفره
 جنس بدنه پارچه ، نایلون ضد آب
 جنس پایه ها فلزی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت 10 الی 12 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 103 در 48 در 34.5
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T مدل Family 1

یکی از چادر های مسافرتی فوق العاده با دوام و با کیفیتی که شرکت f.i.t ان را به تازگی روانه بازار کرده است چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T مدل Family 1 می باشد. این محصول به گونه ای طراحی شده که ساختار جذابش باعث شده تا مشتریان وسوسه شده و به سمت این محصول بیایند. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

همان طور که می دانید این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده است. ابعاد جذاب و دقیق این محصول نیز یکی از مواردی است که نشان از طراحی اصولی این محصول دارد. در کنار این موارد باید به رنگ بندی این محصول هم اشاره کرد که از دو رنگ سفید و قهوه ای طراحی و تولید شده است. درب اصلی این محصول از جلو به سمت دو طرف طراحی و تولید شده است که به راحتی باز شده و عبور و مرور ان نیز بسیار راحت می باشد.علاوه بر این ها رویه ای هم بر روی این چادر مسافرتی قرار می گیرد که از بارش باران و نفوذ ان به داخل این محصول جلوگیری می کند. هم چنین این چادر مسافرتی دارای دو عدد پنجره می باشد که باد از داخل ان عبور کرده و جریان هوا در داخل این چادر اتفاق می افتد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول داشتن پشه بند است که باعث شده تا با استفاده از ان در فصول گرما نیز حشرات به داخل چادر وارد نشوند.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه یک محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که رویه اصلی این کالا ساخته شده از نوع پارچه است. هم چنین بر روی ان یک عدد نایلون ضد اب هم قرار دارد که باعث افزایش کارایی این محصول شده است. هم چنین پایه های این محصول هم همگی فلزی هستند که بسیار محکم و قوی بوده و به راحتی اسیب نمی بینند.

ابعاد و وزن

طول این چادر مسافرتی 400 سانتی متر ، عرض ان 300 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول هم 200 سانتی متر می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول ظرفیت ان است که تا 10 نفر می توانند به صورت هم زمان در داخل ان بنشینند. هم چنین در حالت دراز کش نیز 5 الی 6 نفر می توانند به صورت هم زمان از ان استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این محصول شما نیاز دارید تا در ابتدا تمام تشکیلات این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید. سپس به سادگی ان ها را بر روی زمین قرار داده و سعی کنید تا ستون های این محصول را از داخل قسمت های مختلف این چادر عبور دهید. پس از انجام این کار شما باید به راحتی اقدام به نصب پارچه اصلی این محصول کنید. در انتها هم باید میخ ها را به صورت محکم به این محصول متصل کنید تا در برابر باد محکم و استوار باقی بماند. هم چنین می توانید نایلون ضد اب این محصول هم در گام اخر بر روی ان پهن نمایید. هم چنین برای مراقبت از این محصول نیز باید چند نکته را رعایت کنید. در وهله اول باید به این نکته اشاره کنید که از ضربه زدن به بدنه اصلی این محصول جلوگیری کنید. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این چادر مسافرتی و هم چنین وارد کردن فشار زیاد به میخ ها و طناب های این محصول خودداری نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T مدل Family 1 یک محصول با کیفیت و جذاب است که دارای پشه بند بوده و در کنار خود ساک حمل و دفترچه راهنما هم موجود دارد. هم چنین این کالا دارای دو عدد پنجره هم می باشد که از خصوصیات این محصول به شمار می رود. این محصول فوق العاده را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...