چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد

ac 32112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد یکی از باداوم ترین تجهیزات مورد نیاز در زمان سفر و کمپینگ بوده که در مقایسه با نمونه های مشابه موجود در سطح بازار از بدنه ای ضخیم و بسیار بالاکیفیت برخوردار می باشد. این چادر مسافرتی دارای سازه هایی از نوع فنری می باشد . در این نوع طراحی بدنه سازه ها به طور کامل در داخل یک روکش ابریشمی قرار گرفته و به روکش بدنه متصل می شوند . به همین دلیل بوده که محصول می تواند بدون دخالت دست و در کمتر از چند ثانیه برای استفاده شما آماده باشید .

جنس بدنه محصول از بهترین نوع پارچه کره ای آکسفورد تولید شده که ساختاری ضدآب داشته و قابل استفاده در شرایط کوهستانی و حتی زمان بارندگی نیز می باشد . روکش بدنه این چادر مسافرتی از نوع دوبار دوخت بوده که تاثیر بالایی بر افزایش طول عمر آن دارد . این چادر مسافرتی دارای دو عدد پنجره و یک درب بزرگ بوده و برای جلوگیری از ورود حشرات به محوطه داخلی ، تمامی این بخش ها دارای توری می باشند .

این نوع ساختار بدنه موجب شده تا فضای داخلی چادر مسافرتی از نور مناسب و هوای مطبوعی برخوردار شود . این محصول استاندارد و مقاوم از یک ساک حمل نیز برخوردار بوده که همراه داشتن آن در زمان سفر را با سهولت همراه کرده است . لازم به ذکر بوده کف چادر مسافرتی از ضخامت بالایی برخوردار بوده تا در زمان بارش باران مشکلی برای شما ایجاد نشود . برای خرید این چادر مسافرتی بزرگ می توانید به نمایندگی پخش چادر مسافرتی در تهران و شهرستان ها مراجعه نمایید .

راهنمای خرید چادر مسافرتی 12 نفره

چادر های مسافرتی می توانند یک سرپناه عالی برای ما باشند ، به شرط اینکه محصولی که خریداری می کنیم ویژگی های بسیار خوبی داشته باشد و توسط یک طراح و برند معتبری تولید شده باشد . هر چادر مسافرتی صرفا نمی تواند برای محلی که قرار است به سفر بروید ، مناسب باشد . به عنوان مثال چادر های مسافرتی که برای استفاده در کوهنوردی طراحی شده اند مناسب برای آب و هوای عادی یا ساحلی نمی باشد و همچنین شما می توانید با چادر های مسافرتی معمولی به کوهنوردی بروید . 

همچنین در خرید های خود حتما به جنس بدنه و سازه محصولات دقت داشته باشید ، زیرا هر چادر مسافرتی ممکن است از جنس متفاوتی ساخته شده باشد . برخی از چادر ها ساختار دوپوش دارند ، برخی دیگر دارای درب و پنجره های بزرگی هستند و این در حالی است که تنوع از نظر نوع سازه نیز متفاوت بوده و برای تولید محصولات از ساختار های متفاوتی استفاده می شود که حتما در خرید های خود به این نکات توجه داشته باشید . البته فروشگاه اینتکس در رابطه با تمامی محصولات خود به بررسی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد پرداخته است که در ادامه و در بخش نقد و بررسی آن ها را مطالعه خواهید کرد .

جنس چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد

در بخش قبلی از اهمیت جنس چادر های مسافرتی سخن به میان آمد ، زیرا هر چادر مسافرتی و حتی هر وسیله دیگری با توجه به جنسی که برای تولید آن استفاده شده است ، می توان میزان کیفیت آن را مشخص است . بنابراین در خرید چادر مسافرتی نیز حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید . برای ساخت بدنه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد از جنسی به نام پارچه شمعی آکسفورد استفاده شده است که این جنس کاملا ضد آب است . 

با توجه به اینکه هر چادر مسافرتی بایستی ضد آب باشد ، شرکت تولیدی نیز از این جنس برای تولید محصولات خود استفاده نموده است . آکسورد در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز مقاوم است . طول عمر بالایی دارد و همچنین وزن سبک آن موجب شده است تا این محصول وزن چندان بالایی نداشته باشد . هر چه چادر مسافرتی بزرگ تر باشد ، وزن آن نیز افزایش خواهد یافت ، بنابراین سعی داشته باشید که با جنس استفاده شده می توان وزن محصولات را کاهش داد .

یکی از راهکار های دیگری که برای کاهش وزن چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد استفاده شده است به طوریکه افت کیفیت و استحکامی نداشته باشد ، استفاده از سازه فایبرگلاسی برای تولید چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد می باشد . فایبرگلاس مقاومتی بسیار عالی به مانند فلزات دارد ، همچنین انعطاف پذیر است و از آن مهم تر وزن بسیار سبکی دارد . فایبرگلاس بیشتر در ساخت چادر های مسافرتی فنری مورد استفاده قرار می گیرد .

 نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد با رنگ بدنه آبی ، یکی از زیبا ترین چادر های مسافرتی طراحی شده است که در ابعاد بسیار بزرگی ساخته شده و می تواند برای دوازده نفر قابل استفاده باشد ، به همین دلیل است که به این نوع چادر ها ، چادر مسافرتی خانوادگی نیز گفته می شود . البته برای استراحت کردن و دراز کشیدن این چادر مسافرتی مناسب برای شش نفر است .

ضد آب بودن این چادر و البته ابعاد بزرگ محصول از بزرگترین ویژگی ها و خصوصیات محصول به شمار می رود که می تواند هر کسی را مجاب به استفاده کند تا در هر نوع شرایط آب و هوایی بتوانید یه سرپناه و حریم خصوصی برای خود ایجاد کنید . وجود این اقلام می تواند سفری راحت تر را برای شما به ارمغان بیاورد و از هزینه های شما بکاهد . شما می توانید چادر مسافرتی آکسفورد خود را با قیمت ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرید و یا به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید .

طراحی و تولید چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد

طراحی چادر های مسافرتی متفاوت از یکدیگر هستند ، به همین دلیل نیز بایستی به این موارد مهم توجه ویژه ای داشته باشید . به عنوان مثال چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد از نمونه چادر های مسافرتی فنری می باشد ، یعنی پایه های آن ساختار فنری داشته و بدنه به چادر متصل است ، به همین دلیل نیز راه اندازی ساده تری را نیز خواهد داشت . طراحی چادر مسافرتی فوق به صورت مربعی است که در طول و عرض 320 سانتی متر و ارتفاع 180 سانتی متر تولید شده است .

تصویری از چادر مسافرتی نیز قرار داده شده است که می توانید طراحی آن را مشاهده کنید . در تصویر بخش جلویی چادر قرار داده شده است که درب بزرگ آن را مشاهده می کنید که در بخش بالا به صورت رول شده جمع شده است ، اما توری آن بسته است . بنابراین متوجه شدیم که چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد دارای توری در درب و همچنین در پنجره ها می باشد که می توانید با باز کردن آن مانع از ورود حشرات به داخل چادر بشوید . 

راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد

در بخش طراحی اشاره شد که سازه چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد فنری می باشد . سازه های فنری به صورت اتوماتیک راه اندازی می شوند که می توان آن را به یک فنر فشرده تشبیه کرد که تنها با رها کردن یا خارج کردن آن ، شاهد باز شدن فنر خواهید بود ، این چادر مسافرتی نیز تنها با باز کردن چادر شاهد راه اندازی اتوماتیک آن خواهید بود .

البته جمع کردن چادر مسافرتی کمی دشوار تر و نیاز به تمرین دارد تا به درستی چادر را در جای درست فشار داده و جمع کنید . توجه داشته باشید که اغلب چادر های مسافرتی دارای یک الگو برای جمع آوری هستند . در راه اندازی چادر مسافرتی شما می توانید از گره هایی که در چهار گوشه چادر مسافرتی قرار داده شده است استفاده کرده و بدنه چادر را محکم به زمین متصل کنید .

مراقبت و نگهداری از چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد

برای استفاده از هر نوع محصول یا وسیله ای نیاز است تا از آن نگهداری و مراقبت کنیم تا آسیبی به آن وارد نشود ، بنابراین در هنگام استفاده از چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد نیز بایستی به یک سری موارد توجه کنیم تا محصول آسیبی نبیند تا بتوانیم برای سال ها از این چادر بسیار دوست داشتنی و با کیفیت استفاده کنیم . یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با چادر مسافرتی 12 نفره آکسفورد که دارای سازه فنری می باشد ، این است که نباید در هنگام جمع کردن چادر ، فشار زیادی را به پایه های چادر وارد کنید زیرا فشرده شدن پایه ها برخلاف الگوی تاشوندگی می تواند منجر به شکستن پایه شود .

همچنین نباید چادر مسافرتی را در محلی قرار دهید که کثیف است و دارای سنگ های ریز و درشت زیاد و یا شاخ و برگ است ، زیرا می تواند به کف چادر آسیب برساند . شما می توانید از زیرانداز استفاده کنید و همچنین چادر را در محل مناسب راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که از چادر در نزدیکی ساحل یا رودخانه ، پرتگاه و موارد اینچنینی استفاده نکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...