چادر مسافرتی 12 نفره سایانا

Sayana_012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره فنری یک محصول جدید با ساختاری فوق العاده بوده که در زمان ورود به بازار با استقبال بسیار بالایی رو به رو شده است . در وهله اول بدون شک خریدارانی که قصد سفارش یک چادر مسافرتی را خواهند داشت به ساختار و کیفیت آن توجه می کنند که به همین دلیل یکی دلایل اصلی فروش بالای این چادر ، زیبایی آن می باشد به صورتی که رنگ های قهوه ای و خاکستری در آن به کار رفته و بدنه ای به صورت شیب دار را داشته تا در هنگام بارش باران ، آب را به سمت زمین هدایت بکند . اما جنس بدنه این چادر تولید شده از پلی استر بوده و به غیر کیفیت و دوخت های مقاوم و با کیفیتی که داشته ، ضد آب نیز است و از ورود آب به درون چادر جلوگیری خواهد کرد . لازم به ذکر می باشد که طول و عرض این محصول 270 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 200 سانتی متر خواهد بود که به همین دلیل نسبت به ابعادی که داراست ، می تواند درون خود 10 الی 12 نفر را جای بدهد . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 270 سانتی متر
 عرض 270 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 ساک حمل بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره سایانا یک محصول ایده آل و بسیار با کیفیت برای یک مسافرت لذت بخش با اعضای خانواده و یا دوستان بوده است که هم اکنون می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی آن را از نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده و دریافت نمایید . اما قبل از قبل از تصمیم گیری و یا قضاوت راجب تمامی جوانب از محصول در ابتدا این مقاله را به طور کامل مطالعه نموده تا از تمامی نکات مثبت و منفی آن آشنا شده ، سپس برای خرید محصول خود ، تصمیم گیری بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که در کمپین ها و یا مسافرت استفاده می شوند ، قطعا باید دارای ظاهری زیبا بوده تا نسبت به استفاده از این کالا بسیار لذت ببرید . به همین دلیل کمپانی سازنده این چادر مسافرتی طراحی آن را به صورتی تولید کرده که در وهله اول در هنگام بارش باران ، آب را نسبت به شیبی که داراست به سمت زمین هدایت بکند . لازم به ذکر است که در این چادر مسافرتی از دو رنگ قهوه ای و خاکستری به کار رفته شده که زیبایی آن را دو چندان می کند . این چادر سه پنجره و یک در ورودی داشته که به همراه آن ها یک پشه بند نصب و تعبیه شده است تا در هنگام استفاده از آن ها ، از ورود حشرات موذی به درون خود جلوگیری نماید .

جنس بدنه

به طور کلی محصولاتی که در دسته بندی مسافرتی طراحی و تولید می شوند باید دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی بوده باشند تا در برابر طوفان و ... مقاومت بالایی را از خود نشان دهند . به همین دلیل جنس بدنه این چادر مسافرتی ساخته شده از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی خواهد بود .

ابعاد و وزن

ابعاد ، وزن و ظرفیت این چادر به ترتب به این شرح خواهد بود : طول : 270 سانتی متر ، عرض : 270 سانتی متر ، ارتفاع : 200 سانتی متر ، وزن : 8.7 کیلو گرم و در نهایت قادر به 12 نفر به صورت نشسته و 6 نفر به صورت خوابیده را در درون خود جای دهد .

سایر ویژگی ها

در خصوص این قسمت باید ذکر شود که در هنگام خرید این چادر یک ساک حمل می باشد تا به آسودگی بتوانید چادر را به آسودگی حمل و یا جا به جا نمایید . همچنین لازم به ذکر است که راه اندازی این کالا به صورت اتوماتیک بوده و با باز کرده چادر به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود .

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره سایانا از سری محصولات با کیفیت و جذابی بوده است که با طراحی آن استقبال بسیار زیادی توسط مشرتیان را از آن خود کرده می باشد . طراحی این چادر به صورت شیب دار بوده تا در هنگام بارش باران ، آب را به سمت زمین هدایت بکند . همچنین بدنه این چادر ساخته شده از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که مقاوم در برابرطوفان ها خواهد یود . از دیگر ویژگی های این کالا می توان به ابعاد نسبتا بزرگ آن اشاره نمود که به همین دلیل قادر به جای دادن 12 نفر در خود خواهد بود . پس اگر می خواهید تا در این لحظه این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریات نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...