چادر مسافرتی 12 نفره عصایی fit

fit single 12

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی عصایی fit 12 نفره یا چادر مسافرتی اف آی تی با ابعاد استاندارد محصولی مقرون به صرفه و شیک از شرکت ایرانی خاوران بوده که در میان چادر های عصایی قرار می گیرد. محصولی که ساخته شده از جنس پارچه شمعی برزنتی بوده که در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب باران مقاوم خواهد بود. بدنه ای که در سه رنگ طراحی شده و از فریم های آلومینیومی برای راه اندازی آن استفاده شده است. فریم هایی که قابلیت مقاومت بالا در برابر برخورد آب و همچنین ضربه را داشته و به دلیل انعطاف بالا به خوبی بدنه چادر را نگه خواهد داشت. اما این کالا از سه پنجره و یک درب بزرگ با توری ضد حشره بهره برده و هر کدام از روکش پارچه شمعی مجهز می باشند و توسط زیپ و بند مخصوص باز و بسته می شوند. از سایر ویژگی های بسیار خوب این چادر قابلیت استفاده برای 6 نفر به شکل درازکش بوده و از وزن بسیار خوبی نیز جهت حمل آسوده برخوردار است. اما برای استحکام بیشتر در زمان راه اندازی این چادر یک پک میخ و طناب برای متصل کردن بدنه به زمین قرار داده شده است. این چادر با داشتن ظرفیت بالا در کنار کیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه در میان پر فروش ترین چادر های مسافرتی قرار گرفته است.

 نوع عصایی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت f.i.t
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی عصایی 12 نفره fit

چادر مسافرتی 12 نفره عصایی FIT بزرگترین سایز چادر های عصایی شرکت کره ای اف آی تی بوده که برای انواع سفر های عادی تولید و عرضه شده است. این چادر نیز همانند همنوعان کوچکتر خود طراحی و ساخته شده و از روش راه اندازی و نصب یکسانی برخوردار است. این محصول با داشتن ویژگی های خوب خود از قیمت بسیار خوبی بهره مند است که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

چادر مسافرتی 12 نفره عصایی fit

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این چادر مسافرتی همانند بسیاری از چادر های مسافرتی دیگر بوده که به صورت هرمی ساخته شده است. چادری که از نشیمنگاه بزرگ و سقف شیبدار برای جاری شدن بهتر آب باران به سمت زمین برخوردار است. اینگونه طراحی در این چادر سبب می شود تا هنگام وزش باد نیز بدنه این کالا حرکت زیادی نکند. اما این کالا از سه پنجره و یک درب بزرگ بهره برده که تمامی آنها از یک توری برای جلوگیری از ورود حشرات و همچنین روکشی از جنس خود بدنه برخوردار است. اما این محصول از فریم های پلاستیکی برای راه اندازی خود بهره می برند. فریم هایی که به صورت قطعه قطعه بوده که توسط بند کشی به هم متصل هستند تا از هم جدا نشوند. اما قابلیتی که این فریم ها دارند وصل شدن به یکدیگر برای استحکام بیشتر می باشند. در بخش روش راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد چادر 12 نفره عصایی معادل (طول: 320 سانتی متر ، عرض: 280 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار جا دار برای نشستن 12 نفر خواهد بود. همچنین این ابعاد قادر است تا تعداد 6 نفر را نیز به صورت درازکش در خود جای دهد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و به همان اندازه جایگیری خواهد داشت. اما بر خلاف داشتن ابعاد بزرگ هنگامی که این چادر مسافرتی را جمع می کنید ابعد بسیار کمتری را خواهد داشت. به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه که معمولا مهمترین آیتم برای خرید و استفاده از هر نوع چادر مسافرتی بوده در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بدنه ای که ساخته شده از جنس پارچه شمعی رنگی بوده که از ضخامت خوبی نیز بهره می برد. این ضخامت سبب می شود تا در برابر آب باران و گرما تا حدودی مقاومت لازم را داشته باشد. جنس فریم های نگهدارنده این چادر مسافرتی نیز از نوع پلاستیک مقاوم بوده و در برابر شرایط جوی مختلف و برخورد آب مقاوم خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوبی که این جنس بدنه داشته انعطاف بالای آن برای جمع شدن بهتر می باشد.

روش راه اندازی و نصب

اما راه اندازی چادر های مسافرتی عصایی نسبت به راه اندازی چادر های دیگر کمی زمانبر تر بوده ولی به نسبت این زمان بر بودن مزیتی را نیز در خود دارد. این مزیت جمع شدن بیش از حد آن برای جایگیری کمتر می باشد. برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا بدنه اصلی را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و سپس اقدام به قرار دادن فریم ها در دریچه مخصوص تعبیه شده بر روی چادر نمود. این فریم ها را باید تا زمانی در این دریچه ها قرار دهید تا از سمت دیگر به بیرون هداست شود. در انتها نیز باید ابتدای هر فریم را در اهرم های پلاستیکی چادر قفل کنید. همچپنین برای استحکام بیشتر این چادر بر روی زمین کافیست از طناب و میخ مخصوص برای وصل کردن آن بر روی زمین استفاده کرد.

شیوه مراقبت و نگهداری

بهترین و ساده ترین روش برای نگهداری و مراقبت از این محصول دور نمودن هر گونه اشیای بسیار داغ و تیز از این کالاست. همچنین نحوه راه اندازی و استفاده از این چادر هم می تواند در نگهداری بهتر از آن بسیار موثر باشد. این چادر بیشتر برای سفر های معمولی طراحی شده و بهتر است در سفر هایی که شرایط خوبی مانند محل استفاده یا شرایط جوی مناسبی ندارند استفاده نشود. علاوه بر این زمانی که استفاده ای از این محصول نداشتید آن را در ساک حمل مخصوص خود قرار دهید.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های کلی این چادر عصایی می توان به داشتن وزن مناسب، حجم کم برای حمل و نقل، بدنه منعطف، داشتن سه پنجره و درب بزرگ با توری پشه بند و روکش پوشاننده، میخ و زناب برای نصب مستحکم تر بر روی زمین و ... اشاره نمود. تمامی این ویژگی ها سبب می شود تا یک چادر مناسب با قیمت خوب را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره عصایی اف آی تی یکی از پر فروش ترین چادر های مسافرتی به دلیل داشتن ویژگی های خوب به نسب قیمت خود بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه می شود. محصولی که می تواند گزینه بسیار خوبی برای سفر های کوتاه مدت و یا تفریحی باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...