چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T tent

F.I.T Tent T4

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره از سری محصولات و چادر های مسافرتی عصایی با برند اف آی تی می باشد که دارای ظرفیت بالایی می باشد ، ظرفیت این چادر مسافرتی 12 نفر می باشد که برای خانواده هایی با جمعیت بالا و یا یک سفر تفریحی با دوستان می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد . جنس رویه این چادر از پلی استر با کیفیت بالا می باشد که مقاومت بسیار خوبی را در برابر شرایط جوی نامساعد مانند برف و باران از خود نشان می دهد . این محصول دارای دو پنجره نیز می باشد که هوا را به خوبی تهویه کرده و توسط پشه بندهایی که بر روی آن ها تعبیه شده است از ورود حشرات به داخل چادر جلوگیری می کند . قسمت زیرین این چادر از پلی استر مقاوم در برابر نفوذ آب می باشد که در باران و برف از خیس شدن کف چادر به خوبی جلوگیری می کند . ستون های این چادر مسافرتی از فلز مستحکم می باشد که خیال شما را از بابت مقاومت این محصول راحت می کند . همچنین این ستون ها به صورت ضربدری در یکدیگر رد می شوند و زیبایی خاصی را به این چادر می دهند . چادر مسافرتی 12 نفره اف آی تی در فروشگاه اینترنتی اینتکس با بهترین کیفیت و قیمت نیز موجود می باشد .

 نوع مسافرتی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 61 در 17 در 17 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

 

چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T tent

چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T tent محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی روانه بازار گردیده است. این محصول در عین سادگی بسیار زیبا ، شکیل و مقاوم می باشد که از مزایای ان به حساب می اید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید گفت که طراحی این محصول مانند اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد که شکلی ساده و ارگونومی نیم دایره ای شکل دارد. در هر چهار طرف این محصول و بر روی ان پارچه ای دوخته شده است که رنگ ان با رنگ بدنه متفاوت بوده و طناب ها و پایه های این محصول از درون ان عبور کرده است که باعث شده تا استحکام این چادر حفظ شود. دو عدد پنجره در دو سمت این محصول قرار گرفته است که هر یک نیز دارای پشه بند می باشند و از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کنند. علاوه بر این ها درب ورودی این محصول نیز در جلوی ان تعبیه شده است که ان نیز دارای پشه بند بوده و عبور و مروز از طریق ان صورت می گیرد. در ناحیه جلو این محصول نیز یک عدد زیپ قرار گرفته است که با باز کردن ان می توانید وارد چادر شوید و در زمان هایی که داخل مشغول استراحت هستید به سادگی می توانید ان را بسته و با خیال راحت به استراحت بپردازید. علاوه بر این ها این چادر دارای هواکش نیز می باشد که باعث شده تا هوا به خوبی در داخل چادر به جریان بیفتد. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید عنوان کرد که بدنه این محصول در سه رنگ اصلی خاکستری ، سورمه ای و مشکی تولید شده است که نوار های دور این سه رنگ نیز هر یک به رنگ های زرد و نارنجی طراحی شده اند. لازم به ذکر است که پایین ترین نواحی هر سه مدل چادر نیز خاکستری می باشد. تمامی این موارد باعث شده تا یک چادر با کیفیت و زیبا را از نظر طراحی شاهد باشیم.

جنس بدنه

یکی از موارد مهم در انتخاب یک محصول جنس بدنه ان است. در رابطه با این چادر نیز باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از جنس پارچه پلی استر می باشد. این پارچه به گونه ای طراحی شده است که به سادگی اسیب نمی بیند و کاملا ضد اب بوده که از ورود اب باران به داخل چادر نیز جلوگیری می کند. هم چنین پایه های این محصول نیز همگی از جنس فایبر گلاس ساخته شده اند که بسیار مقاوم و انعطاف پذیر هستند. تمامی این موارد باعث شده تا این چادر در رده چادر های مسافرتی مقاوم قرار بگیرد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول نیز باید عنوان کرد که طول این چادر 320 سانتی متر  و عرض ان نیز 280 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول نیز 180 سانتی متر است. علاوه بر این ها این محصول مناسب برای استفاده دوازده نفر به صورت نشسته و شش نفر به صورت دراز کش می باشد. یکی دیگر از مواردی که باید به ان اشاره کرد این است که وزن این چادر تنها 4.8 کیلو گرم است که حمل و جا به جایی این محصول را بسیار اسان کرده است. بسته بندی این محصول نیز در ابعاد 61 در 17 در 17 سانتی متر ساخته شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی و نصب چادر های مسافرتی کاری اسان بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در ابتدا باید عنوان کرد که در کنار این محصول دفترچه راهنما قرار گرفته است که می توانید اموزش تصویری نصب این محصول را ان جا مشاهده کنید. اما در حالت کلی تنها کافی است که این چادر را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس پایه های این محصول را جا زده و از داخل نواحی تعبیه شده بر روی چادر عبور دهید و با طناب و میخ های موجود در کنار این محصول اقدام به نصب ان کنید. در رابطه با مراقبت از این محصول نیز باید گفت که پایه های این محصول را بیش از اندازه خم نکرده و به ان ها فشار وارد نکنید. هم چنین اشیا نوک تیز مانند چاقو و یا هر شی دیگری که امکان اسیب رساندن به این چادر را دارند را از کنار این محصول دور کرده تا به ان اسیب وارد نشود. رعایت این نکات باعث می شود تا بتوانید چندین سال از این محصول با کیفیت بالا استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره F.I.T tent محصولی با کیفیت می باشد که دارای هوا کش و پشه بند بوده و دو پنجره نیز بر روی ان تعبیه شده است. هم چنین از این محصول به طور هم زمان 6 نفر به طور دراز کش می توانند استفاده کنند. در کنار این محصول ساک حمل نیز قرار دارد که جا به جایی را بسیار اسان کرده است. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی ارزان و با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...