چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد ایرانی

ac 32121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد ایرانی از سری پرفروش ترین چادر مسافرتی سایز بزرگ تولید داخل کشور بوده که به منظور استفاده خانواده در سفر های کوهستانی و جنگلی طراحی و تولید شده است. البته ساختار بدنه این چادر مسافرتی به گونه ای بوده تا شما بتوانید در تمامی شرایط آب و هوایی به راحتی آن راه استفاده کنید. فضای داخلی این چادر مسافرتی مربع شکل بوده و گنجایش زمان نشستن برای 12 نفر و در زمان خواب برای 6 نفره را به راحتی دارد. پارامتر مهم در زمان خرید چادر مسافرتی مربوط به جنس بدنه آن بوده به همین منظور تولید کننده داخلی این محصول را با بدنه ای از بهترین نوع پارچه کره ای آکسفورد تولید کرده است. زیرا این نوع پارچه در عین زیبایی کاملا ضدآب بوده و در برابر وزن باد و تابش مستقیم نور خورشید دچار اسیب نمی شود. بخش کف محصول نیز از نوع پارچه آکسفورد دولایه بوده تا از نفوذ آب باران به فضای داخلی در زمان بارش جلوگیری گردد. در بدنه این چادر مسافرتی دو هدد پنجره و یک درب وجود داشته که تمامی این بخش ها داری پشه بندی توری هستند. شما می توانید برای باز کردن این قسمت ها از زیپ محصول استفاده کنید. سازه های این محصول نیز از نوع فنری بوده که قابلیت انعطاف پذیری فوق العاده زیادی داشته و موجب راه اندازی سریع و اسان محصول می شود. برای خرید چادر مسافرتی می توانید به نمایندگی رسمی اینتکس مراجعه نمایید.

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد ایرانی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد ایرانی یکی از چادر های مسافرتی با دوامی است که ساخت کشور ایران بوده و در واقع بومی شده مدل های خارجی این نوع از چادر های مسافرتی می باشد. این محصول با بهره مندی از کیفیت فوق العاده ای که دارد و هم چنین با دارا بودن امکانات زیادی که داراست سبب شده تا شما بتوانید یک چادر مسافرتی بی نظیر را شاهد بوده و با خیال راحت این محصول را خریداری نمایید. در همین راستا پیشنهاد می کنیم قبل از خرید این محصول حتما این مقاله را به صورت کامل مطالعه نموده و سپس این چادر مسافرتی را سفارش دهید...

اولین ویژگی این محصول بحث ابعاد این چادر مسافرتی می باشد.  همان طور که در بخش جدول مشخصات این محصول شما مشاهده می کنید این کالا دارای طول و عرض مشابه 320 سانتی متری بوده و هم چنین ارتفاع آن نیز 180 سانتی متر می باشد. همین ابعاد نشان دهنده بزرگی و عظمت این چادر مسافرتی دارد و به همین دلیل هم از این محصول به عنوان یک چادر مسافرتی 12 نفره یاد می شود. در واقع شما قادر خواهید بود تا به صورت خانوادگی و تا 12 نفر نیز به صورت هم زمان و نشسته در داخل این چادر قرار گرفته و از امکانات آن استفاده نمایید. هم چنین این ظرفیت در حالت دراز کش و خوابیده نیز معمولا نصف شده و شش نفر می توانند از این محصول به طور هم زمان بهره ببرند که از ویژگی های فوق العاده این کالا به شمار می رود. علاوه بر این ها ارتفاع 180 سانتی متری این چادر نیز باعث شده تا عبور و مرور در داخل این محصول به شکل ساده انجام شده و نیاز نباشد تا خیلی از افراد پس از قرار گیری در داخل این محصول برای رفت و آمد خود سر و گردن خود را خم کرده و عبور کنند. این نکته نیز یکی دیگر از مهم ترین خصوصیات این محصول به شمار خواهد رفت.

هم چنین باید به این نکته در گام بعدی اشاره کنیم که این چادر مسافرتی دارای کیفیت فوق العاده ای می باشد به این صورت که بدنه این محصول از نوع پارچه آکسفورد طراحی و تولید شده که یکی از با دوام ترین و مقاوم ترین پارچه ها در بین پارچه های چادر های مسافرتی به شمار می رود. در واقع این نوع پارچه به صورت ضد آب و ضخیم شکل گرفته است که سبب شده تا در هنگام خرید خیال شما از بابت دارا بودن یک محصول کامل و ایده آل راحت شود. این محصول همان طور که اشاره شد به صورت ضد آب طراحی شده است که در واقع یک مزیت فوق العاده به شمار رفته و باعث می شود تا بدون نگرانی از بابت خیس شدن بتوانید در شرایط بارانی هم از این محصول استفاده نموده و لذت برید.

هم چنین این کالا دارای یک عدد ساک حمل هم می باشد که جا به جایی این چادر مسافرتی را بسیار راحت و آسان کرده است. شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن این محصول را با استفاده از این ساک حمل در مسافرت ها در دست گرفته و در فضای مناسب اقدام به نصب و راه اندازی ان کنید. این نصب و راه اندازی هم نیاز به آموزش خاصی ندارد زیرا این چادر به صورت اتوماتیک قابلیت راه اندازی را دارا بوده و به سریع ترین شکل ممکن پس از خارج کردن از داخل این ساک حمل شما می توانید آن را نصب نموده و از آن استفاده کنید. هم چنین فرآیند تا کردن و جمع آوری این محصول و سپس قرار دادن این محصول در داخل ساک حمل هم در کمترین زمان ممکن امکان پذیر می باشد که از ویژگی های خوب این چادر به شمار خواهد رفت.

تمامی این نکات نشان می دهد که چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد ایرانی یک چادر مسافرتی عالی برای استفاده در سفر ها و مناسب برای خانواده ها می باشد که قطعا افرادی که این محصول را خریداری کرده اند با توجه به قیمت این چادر از آن ابراز رضایت داشته اند. این چادر مسافرتی هم اکنون از فروشگاه مرکزی اینتکس قابل خرید می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...