چادر مسافرتی 12 نفره دو پوش شاتل

shuttle 3002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی شاتل در ظرفیت 12 نفره از بهترین نوع چادر های مسافرتی این برند که از پارچه شمعی برزنتی ساخته شده است. این چادر دارای ساختاری بسیار با کیفیت همراه با بدنه مقاوم  و پوشش اضافی در قسمت بالای چادر بوده که می تواند گزینه خوبی برای سفر های طولانی مدت باشد. از دیگر ویژگی های این چادر می توان به داشتن پنجره و درب بزرگ با توری اشاره کرد.

چادر مسافرتی اتوماتیک 12 نفره با ارتفاع بلند ، دارای پنجره ها و درب اصلی بزرگ زیپ دار دو طرفه از داخل و بیرون چادر مسافرتی همراه با یک پوشش پشه بند روی در و پنجره های چادر جهت جریان هوا به داخل چادر سفری شاتل 12 نفره اتوماتیک ، این مدل چادر مسافرتی shattel توسط یک سازه که از چند پایه در اطراف چادر متصل هستند تشکیل شده است هنگامی که قسمت بالایی چادر را به سمت بالای چادر هدایت میکنید , سازه ها از هم باز شده و پایه ها به عقب کشیده میشوند و چادر شروع به نصب خواهد کرد .

این چادر سفری در کمتر از 40 ثانیه نصب میشود ، و دارای دفترچه راهنما میباشد ، محتویات آن عبارتست از ، میخ فولادی برای مهار کردن چادر ، پوشش بیرونی ، طناب مهار کننده ، مناسب برای محیط های سردسیر ، و کوهستان

این چادر اتوماتیک با کیفیت خوب خود و ابعاد مناسب، می تواند گزینه فوق العاده مناسبی برای مسافرت های مختلف و کوه نوردی باشد. ظاهر آن بسیار شیک و ساده است که مناسب سلیقه افراد بسیاری می باشد. از هر نظر می توان آن را یک چادر کامل دانست که بتواند نیاز های شما را بر طرف سازد. برای خرید آن تنها کافیست با شماره تلفن های مرکز فروش تهران اینتکس تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کرده و محصول را بریتان ارسال نمایند.

 نوع اتوماتیک
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 170 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت شاتل
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت شاتل را می توان یکی از بهترین تولید کننده های چادر مسافرتی در سراسر جهان معرفی نمود . این شرکت چادر هایی از مواد اولیه درجه یک تولید می کند و این محصولات توانایی رقابت با شرکت هایی همچون بست وی ، کووآ و کلمن را داشته و می توانید با خیال راحت محصولات این شرکت را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . در ادامه به توضیح درباره چادر مسافرتی 12 نفره شاتل خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

چادر مسافرتی 12 نفره شاتل دارای طراحی جالب و عامه پسندی می باشد که مناسب برای تمامی سلایق بوده و به سبب جنس بدنه و مقاومت آن می توان از آن در مسافرت های طولانی و مکان های سرد نیز استفاده نمود . ترکیب رنگ استفاده شده در این محصول از آبی ، سفید و کرم بوده و این ترکیب رنگ زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . در قسمت جلویی این محصول درب ورودی بزرگی را مشاهده می کنید که علاوه بر درب ، دارای یک توری مخصوص برای جلوگیری از ورود جانوران و حشرات و همچنین گرد و خاک می باشد که از ویژگی های این چادر محسوب می شود . همچنین در اطراف این محصول سه پنجره بزرگ وجود دارد که می توان از آن برای رد و بدل کردن هوا و همچنین نورگیر استفاده نمود . پوش دوم اضافه شده به این محصول نیز علاوه بر افزایش مقاومت آن در برابر آب ، به زیبایی این چادر نیز کمک شایانی نموده است . علاوه بر این ویژگی ها در هر گوشه ی این محصول محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ های مخصوص این چادر وجود دارد که با اتصال این میخ ها به زمین در روزهای طوفانی از واژگونی چادر و تغییر شکل آن جلوگیری می کنید . همچنین طناب های اطمینان نیز همراه این محصول وجود دارد که به کمک آن ها می توانید چادر را به زمین متصل کنید تا مشکل و نگرانی از بابت وزش باد نداشته باشید . 

جنس بدنه

بدنه ی چادر مسافرتی 12 نفره شاتل از پارچه شمعی برزنتی بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و ضربه دارد . دلیل استفاده از این نوع پارچه در چادر های مسافرتی مقاومت بالای آن در برابر آّب و باران و همچنین شرایط جوی مختلف می باشد . پوش اضافه ای که همراه این محصول وجوددارد نیز از همین جنس بوده و پس از نصب ، مقاومت چادر را دوچندان می کند . پایه های آلومینیومی کشیده شده در اطراف این محصول نیز مقاومت چادر را در برابر فشار و ضربه افزوده است . این پایه های آلومینیومی کاملا ضد آب و همچنین انعطاف پذیر بوده و می توان به راحتی چادر را جمع کرده و به کیف کوچکی تبدیل نمود و به همراه خود حمل کرد . بدنه ی این چادر بسیار مستحکم بوده و در اثر برخورد ضربه هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود . البته باید توجه داشت که اشیاء تیز و ضربه های بسیار شدید ممکن است مشکل ساز شود و چادر دچار پارگی شود که در بخش نحوه مراقبت به آن خواهیم پرداخت . 

ابعاد و ظرفیت

طول این چادر مسافرتی 12 نفره 300 سانتی متر ، عرض آن 300 سانتی متر و ارتفاع آن 170 سانتی متر می باشد . این اندازه برای یک چادر مسافرتی 12 نفره بسیار مناسب بوده و 6 نفر در حالت درازکش می توانند از آن استفاده کنند . البته با کمی مدیریت فضا می توان این ظرفیت را کمی افزایش نیز داد . ارتفاع مناسب این چادر نیز به شما کمک می کند تا بتوانید در داخل چادر به صورت نیمه ایستاده باشید و البته برخی افراد نیز می توانند به طور کامل در آن بایستند . وزن 8 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های این محصول به شمار می رود و به کمک این وزن ایده آل می توان چادر را به همراه خود به سفر های طولانی و یا حتی کوهنوردی ها حمل کرد و از آن استفاده نمود . از تمامی فضای این چادر به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی که محلی را اشغال کند بر روی این چادر مشاهده نمی کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

این چادر مسافرتی 12 نفره به صورت اتوماتیک بوده و راه اندازی آن نیاز به داشتن مهارت خاصی نمی باشد . راه اندازی این چادر کمتر یک دقیقه صورت می گیرد و زمان لازم برای جمع کردن آن نیز به همین مقدار است و این اتوماتیک بودن و سرعت راه اندازی و جمع کردن از ویژگی های این چادر محسوب می شود . مراقبت از این چادر نیز کار دشواری نبوده و می بایست از پاره شدن بدنه ی آن و همچنین از فشار آوردن به پایه های این چادر و یا شکستن ها جلوگیری کنید .البته پایه های این چادر شاتل به سبب آلومینیومی بودن بسیار مستحکم می باشند و با استفاده های معمولی و کمی مراقبت هیچ مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد . در صورت بروز مشکل برای بدنه و یا پایه های چادر نیز می توانید آن را تعمیر کنید و نیاز به نگرانی از این بابت نیست . 

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره شاتل محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و همچنین آب و باران بوده که دارای کیفیتی عالی بوده و مناسب برای استفاده در همه ی شرایط جوی بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد . اتوماتیک بوده این چادر نیز یکی از ویژگی های مهم آن محسوب می شود که به کمک این ویژگی به سرعت می توان آن را راه اندازی کرده و جمع نمود . این چادر مسافرتی را می توان یک چادر مقرون به صرفه با ویژگی های مناسب معرفی نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...