چادر مسافرتی فنری 4 نفره کمپینگ

ch 7040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 4 نفره کمپینگ یک وسیله کار آمد و ضروری برای تمامی افراد علاقمند به سفر و طبیعت گردی بوده که با توجه به شرایط اب و هوایی تمام نقاط داخلی ایران تولید شده است. چادر های مسافرتی سایز کوچک اغلب برای تیم های کوهنوردی که اقامتگاه ها کوچک در دور آتش به صورت گروهی راه اندازی کرده و یا خانواده های کم جمعیت توصیه می شود. زیرا فضای داخلی نسبتا کوچکی داشته و از وزنی کم و سهولت در زمان حمل و جا به جایی بهره مند می باشد. در هنگام سفر اغلب افراد تمایلی برای صرف زمان طولانی در جهت راه اندازی چادر مسافرتی ندارند. به همین دلیل سازه های این محصول از نوع فنری و با جنس فایبرگلاس تولید شده که به دلیل خاصیت انعطاف پذیری که داشته می تواند بدون دخالت دست برای استفاده شما اماده شود. جنس روکش بدنه این چادر مسافرتی متناسب با شرایط کوهستانی و یا روز های بارانی و هنگام برودت هوا انتخاب و از نوع برزنتی شعی می باشد. برای استفاده از این چادر مسافرتی در روز های تابستانی و گرم بر روی دیواره آن تعداد 1 عدد پنجره و یک درب وجود داشته که با باز کردن کامل این نقاط می توانید هوایی خنک در داخل چادر مسافرتی بدست بیاورید. لازم به ذکر بوده این نقاط یاد شده دارای پشه بند توری هستند. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید.

نوعسفری
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنهپارچه برزنتی شمعی
 جنس پایه هافایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری 4 نفره کمپینگ

چادر مسافرتی فنری 4 نفره کمپینگ یکی دیگر از چادر های باکیفیت و درجه یک تولید ایران بوده که با بهره مندی از اخرین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است. این چادر مسافرتی در گروه محصولات کمپینگ سبک و سایز کوچک قرار داشته و متناسب با شرایط اب و هوایی داخل کشور طراحی می شود. در همین راستا قصد داریم یک راهنمای جامع و کامل درباره خصوصیات و امکانت این چادر مسافرتی ارائه کرده تا شما را برای خرید مطمئن همراهی کنیم. پس توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله ما را دنبال کنید.

نوع طراحی و ساختار ظاهری چادر مسافرتی

مسلما مهم ترین بخش در زمان معرفی و خرید هر محصول از جمله چادر مسافرتی مربوط به نوع طراحی بدنه آن محصول می باشد. در همین رابطه بیان می کنیم که این چادر مسافرتی مانند نمونه های مشابه ایرانی طراحی شده و در پروسه تولید آن از خلاقیت و نواوری استفاده نشده است. بر همین اساس اشاره می کنیم که ابعاد ظاهری این چادر مسافرتی مربع شکل می باشد.ابعاد مربع شکل موجب می شود که شما در فضای داخلی چادر مسافرتی خود محیطی ایده آل و راحت برای استفاده در اختیار داشته و از ایجاد فضاهای بی استفاده جلوگیری خواهد کرد. این چادر مسافرتی دارای طراحی بدنه کله قندی می باشد. همانطور که در تصویر محصول مشاهده می کنید نشیمنگاه این چادر مسافرتی بسیار بزرگ بوده اما بخش سقف آن نسبتا کوچک است. به همین جهت بوده که شما در سمت دیواره های چادر مسافرتی می توانید یک شیب ملایم را مشاهده نمایید. طراحی های بدنه کله قندی موجب افزایش قدرت بازتاب اشعه های مضر خورشید ، افزایش استحکام بدنه محصول در برابر وزش باد شدید و همچنین افزایش میزان ضدآب بودن بدنه چادر مسافرتی می شود. بر روی بدنه این محصول مجموعا یک عدد پنجره و یک درب تعبیه شده که با توجه به فضای داخلی کوچک چادر مسافرتی این میزان محفظه برای تردد هوا و دریافت نور کافی مناسب خواهد بود. لازم به ذکر بوده تمامی این بخش ها دارای توری پشه بند هستند.

ابعاد و سایز چادر مسافرتی

بخش مهم بعدی در هنگام انتخاب چادر مسافرتی مربوط به سایز و گنجایش فضای داخلی محصول می باشد. در واقع چادر های مسافرتی یک اقامتگاه موقت برای شما در سطح طبیعت بوده که می توانند راحتی شما و ایمنی و سلامت محیط استراحت شما را هنگام سفر مهیا کنند. پس شما نیاز به چادر مسافرتی خواهید داشت که بتواند این امکانات را برای شما فراهم اورد. در همین راستا بیان می شود که این چادر مسافرتی دارای ابعاد ظاهری مربع شکل بوده که طول و عرضی یکسان و برابر 200 سانتی متر دارد. ارتفاع محصول 180 سانتی متر بوده تا تمامی سنین بتوانند به راحتی در این بخش رفت و امد داشته باشند. این میزان ابعاد داخلی برای استفاده همزمان 4 نفر بزرگسال در صورت نشستن و 2 نفر بزرگسال در صورت درازکش ایده آل است. این تعداد ظرفیت داخلی مقداری استاندارد بوده اما ممکن است متناسب با سن و سایز افراد تغییر داشته باشد. البته توجه داشته باشید این محصول اصولا برای خانواده های کم جمعیت و همچنین اقامت های کوتاه مدت توصیه شده است.

کیفیت و جنس بدنه چادر مسافرتی

مورد مهم بعدی هنگام انتخاب چادر مسافرتی مربوط به جنس بدنه آن بوده تا شما بتوانید از آن محصول در تمامی فصول سال به راحتی استفاده نمایید. این محصول نیز با رویه ای از پارچه برزنتی شمعی تولید شده که اصولا از توانایی ضدآب 100% برخوردار می باشد. روکش شمعی بدنه محصول موجب بازتاب اشعه فرابنفش افتاب شده و همچنین یک مانع برای خروج دمای گرم محیط داخلی در فصول سرد سال خواهد شد. این چادر مسافرتی از کف دولایه با پارچه پلی استر تولید شده که ضدآب بوده و اجازه ورود آب باران و رطوبت خاک را به فضای داخلی نخواهد داد. در نهایت سازه های فنری این چادر مسافرتی از مقاوم ترین نوع فایبرگلاس با وزنی کم و ساختار منعطف تولید می شوند.

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری 4 نفره کمپینگ مناسب خانواده های کم جمعیت ، اقامت کوتاه مدت ، کوهنوردی و... بوده که از تولیدات موفق ایرانی در زمینه تجهیزات کمپینگ به شمار می رود. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...