چادر مسافرتی فنری جدید 4 نفره

75774

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی دو رنگ 4 نفره فنری از دیگر چادر های مسافرتی مخصوص خانواده های کم جمعین بوده که ساخته شده از جنس پارچه های شمعی برزنتی با قابلیت ضد آب می باشد. این محصول قابل استفاده در هر نوع سفری بوده و به داشتن وزن مناسب توسط ساک حمل به راحتی قابل جا به جایی خواهد بود. چادر مسافرتی 4 نفره فنری ایرانی در مدل جدید یکی از با کیفیت ترین چادر های مسافرتی تولید شده در بازار بوده که از دو رنگ زرد و کرم بهره می برد. این محصول در واقع ساخته شده از جنس پارچه شمعی بوده که از روکش برزنتی بهره می برد. این چادر با داشتن قابلیت ضد آب بودن می تواند قابل استفاده در کوهستان و مناطق گرم سیر باشد. این چادر مسافرتی با داشتن 3 پنجره و یک در با توری پشه گیر می تواند گزینه ای خوبی مصارف مختلف باشد.

 نوع اتوماتیک
 طول 200 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت ایران
 ظرفیت دراز کش 2 نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری جدید 4 نفره

چادر مسافرتی 4 نفره فنری از دیگر چادر های تولید شده در خانواده چادر های مسافرتی فنری بوده که ساخت ایران می باشد. این چادر با داشتن چنین ظرفیتی در مدل های دیگری از نظر رنگبندی و طراحی نیز تولید شده که همگی ساخت ایران می باشند. همانطور که در سایر نقد و بررسی ها اشاره کردیم برخی از سفر های ما سفرهایی از نوع تفریحی و معمولی بوده که نیاز به خرید چادر های حرفه ای و گران قیمت نمی باشد، به همین دلیل بهتر است از چادر هایی ساده تر با قیمت مقرون به صرفه تر استفاده شود. این چادر 4 نفره فنری نیز در میان محصولات سفری با قیمت ارزان و طراحی ساده تر قرار می گیرد. در ادامه به بررسی و توضیحات بیشتر این کالا خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این بدنه به صورت شیبدار و مربعی بوده که مانند بسیاری از چادر های سفری دیگر تولید شده است. محصولی که در خود از 3 پنجره و یک درب بزرگ بهره برده که هر کدام از این پنجره ها و درب چادر از توری پشه بند برخوردارند. پشه بند هایی که مانع خوبی برای جلوگیری از ورود انواع حشرات به داخل اتاقک می باشند. علاوه بر این پشه بند یک روکش از جنس خود جنس بدنه اصلی برای این کالا در نظر گرفته شده که هم این روکش و هم پشه بند هر دو از زیپ سرخود برای باز و بسته نمودن آن بهره می برند. از دیگر ویژگی های طراحی بدنه می توان به روش راه اندازی فنری آن اشاره نمود. بدنه ای که توسط فریم های منعطف راه اندازی شده و جمع می شود. البته در قسمت نحوه راه اندازی به توضیحات بیشتر آن خواهیم پرداخت...

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر 4 نفره معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 200 سانتی متر ، ارتفاع: 180 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای نشستن و حتی خوابیدن 4 نفر به صورت یکجا در داخل چادر خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و به دلیل طراحی و ارگونومی شیبدار این ابعاد در قسمت نشیمنگاه نسبت به قسمت سقف بیشتر می باشد. در زمان جمع کردن این چادر ابعاد آن کمتر شده و در نهایت حالت گرد به خود می گیرد. وزن این کالا برابر 4 کیلوگرم بوده که وزنی قابل قبول برای آن محسوب خواهد شد. این وزن مناسب می تواند کمک زیادی در حمل آسوده این چادر بکند. علاوه بر این داشتم یک ساک حمل می تواند بیش از پیش حمل این کالا را آسوده تر نماید.

جنس بدنه و فریم ها

جنس بدنه این چادر از نوع پارچه شمعی با رویه برزنتی بوده که از نوع ساده ترین جنس های بدنه چادر های مسافرتی می باشد. البته نکته ای که در این میان است تفاوت برخی از پارچه های شمعی با هم بوده که در این چادر از نوع معمولی آنها استفاده شده است. با وجود معمولی بودن جنس بدنه این کالا ضخامت آن قابل قبول بوده و از کیفیت لازم برای استفاده در مکان های مختلف بهره مند است. البته حساسیت هایی که جنس بدنه این چادر خواهد داشت نسبت به اشیای تیز و داغ خواهد بود. پس بهتر است در این موارد مراقبت لازم را به عمل آورید تا این کالا برای شما تا چندین سال به شکل مداوم قابل استفاده باشد. انعطاف بالا و مقاوم بودن این بدنه در برابر نور و حرارت آفتاب نیز از دیگر ویژگی های آن خواهد بود. اما جنس فریم ها نیز از نوع پلاستیک فایبرگلاس منعطف بوده که نقطه اصلی برای راه اندازی و جمع نمودن آسوده این چادر می باشد. این فریم ها در برابر برخودر آب و شرایط جوی متفاوت مقاوم خواهند بود. از این رو هیچ نگرانی بابت آسیب دیدن فریم ها نخواهیم داشت.

نحوه راه اندازی چادر مسافرتی

راه اندازی چادر های مسافرتی فنری در مدت زمان بسیار کمی صورت گرفته و تنها کافیست پس از پیدا نمودن محلی مطمئن برای بر پا کردن چادر آن را از ساک حمل خود خارج کرده و در انتها اقدام به باز بودن آن کرد. برای باز کردن این چادر باید کمی دقت داشته باشید زیرا فشار روی فریم ها زیاد بوده به همین دلیل بهتر است با کمی مراقبت این کار را انجام دهید. برای جمع کردن این چادر نیز کافیست طبق حالت جمع کردن به فریم ها فشار وارد کرده و بدنه را در درون فریم ها قرار دهیم تا در آخر شکل گرد به خود بگیرد. در مرحله آخر بهتر است همیشه آن را در ساک حمل خود قرار دهیم تا از اتفاقات ناگهانی در امان باشد.

جمع بندی

چادر مسافرتی 4 نفره فنری جدید از مقرون به صرفه ترین چادر های مسافرتی تولید شده ایرانی با کیفیت قابل قبول بوده که برای بسیاری از سفر های کوتاه و تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد. محصولی با قابلیت راه اندازی و جمع کردن در یک دقیقه و داشتن وزن مناسب که در میان مزیت های این کالا قرار می گیرد. علاوه بر این داشتن حجم مناسب و ساک حمل مخصوص نیز دیگر ویژگی های این محصول سفری بوده که با توجه به داشتن قیمت خوب فروش آن را افزایش داده است. چادری که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران با ضمانت قابل عرضه خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...