چادر مسافرتی فنری خارجی

Tent-7035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری خارجی از سری چادرهای مسافرتی با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد که مناسب برای استفاده در یک کمپینگ آخر هفته کم جمعیت است . این چادر مسافرتی دارای ظرفیتی بالغ بر 2 الی 3 نفر به صورت درازکش می باشد . جنس بدنه این محصول از نوع پلی استر ضد آب می باشد که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار ، ضربه و نفوذ آب دارد و در همین راستا درزهای آن نیز به خوبی دوخت شده اند . راه اندازی این چادر مسافرتی که دارای پایه های فنری می باشد در کمتر از مدت زمان یک الی دو دقیقه امکان پذیر است . همچنین به همراه این چادر مسافرتی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به حمل وزن 3 کیلو گرمی آن نمایید . این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که تقریبا تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد . در قسمت بدنه این محصول سه عدد پنجره مجهز به پشه بند به همراه یک عدد درب وجود دارد که علاوه بر تهویه هوای داخلی چادر از ورود حشرات نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . چادر مسافرتی فنری خارجی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 185 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 2 الی 3 نفر
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فنری
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 3 عدد
 سایر ویژگی ها ظرفیت 2 الی 3 نفر
پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 75 در 20 در 15 سانتی متر
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی فنری خارجی از سری چادر های سفری بوده که در بالاترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه تولید و به بازارهای جهانی عرضه شده است. این چادر به دلیل بدنه مقاوم و جنسی با دوام پاسخگوی نیاز شما برای تهیه یک تجهیزات مناسب سفر با حداقل هزینه باشد. این محصول بدنه ای ضد اب داشته و در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. از سویی دیگر به دلیل وزن پایین بدنه محصول همراه داشتن ان در طول سفر مشکلی ایجاد نخواهد کرد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل ابعاد مختلف محصول یک راهنمای جامع برای خریدی مطمئن در اختیار عموم قرار دهیم. پس اگر شما نیز قصد خرید کالای منحصر به فرد را دارید توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

چادر های فنری معمولا ساختاری مشابه یکدیگر داشته و تنوع در این گروه محصولات بسیار کم به چشم می خورد. این محصولات به دلیل قیمتی ارزان و کیفیت بالا و سهولت نصب همواره مورد علاقه مصرف کنندگان قرار داشته اند. ولی ظاهر این محصولات نتوانسته انتظار ان ها را براورده سازد. این محصول اما در نهایت زیبایی طراحی شده و ارگونومی ساخت متفاوت بدنه ان توانسته انتظار مشتریان را براورده سازد. محصول دارای فضای داخلی مستطیل شکل بوده که دیواره و سقف ان کاملا انحنادار و حلال شکل می باشد. این انحنای بزرگ یک ویژگی مثبا یه شما رفته زیرا از جمع شدن اب در بخش سقف چادر جلوگیری خواهد کرد. تبادل هوا در داخل محصول به خوبی انجام می پذیرد. زیرا این محصول دارای دو عدد پنجره در بخش ابتدا و انتهایی بوده و درب بزرگ ان که در وسط محصول تعبیه شده مکان مناسبی برای عبور هوا می باشد. البته تمام پنجره ها و درب محصول دارای توری بوده تا از ورود حشرات به محوطه داخلی اجتناب شود. رنگ شاد محصول که کاملا قرمز بوده به شدابی روحیه شما کمک بسیار بالایی خواهد کرد.

جنس بدنه

چادر های مسافرتی از ان جا که در نقاط مختلف مورد استفاده قرار گرفته و ممکن بوده در معرض وزش باد و باریدن باران و یا حتی تابش مستقیم نور خورشید قرار گیرند توجه به جنس بدنه و مرغوبیت ان در فرایند تولید از نکات پر اهمیت به شمار می رود. زیرا افراد در قبال پرداخت هزینه انتظار دارند تا چادر مسافرتی خریداری شده با حفظ کیفیت عالی اولیه دارای طول عمر بسیار بالایی باشند. این محصول از بدنه با جنس پلی استر ساخته می شود. این جنس بدنه دارای وزن کمی بوده که در برابر شرایط جوی مختلف کاملا مقاوم باقی می ماند. البته این جنس کاملا ضد اب بوده و استفاده از ان در مناطق بارانی و کوهستانی با سهولت صورت می پذیرد. سازه های فرمی محصول نیز از جنس فنری بوده که طول عمر بالایی داشته و کاملا ضدزنگ هستند.

ابعاد و وزن

ابعاد این چادر چهار نفره شامل طولی بالغ بر 210 سانتی متر و عرض 185 سانتی متری می باشد. ارتفاع 130 سانتی متری محصول بیانگر ارتفاع از کف تا بالاترین نقطه محصول است. این ابعاد موجب شده تا چهار نفر به صورت نشسته و تعدا 2 الی 3 نفره به صورت خوابیده این محصول استفاده نمایند. وزن محصول بسیار کم و فقط 3 کیلوگرم بوده به همین دلیل حمل ان به سادگی انجام می شود. البته محصول دارای یک ساک بوده که جا به جایی ان را با سادگی بیشتر برای شما مهیا می سازد. این محصول نیز مانند تمامی چادر های فنری در زمان جمع اوری شده کاملا گرد می شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در داخل بسته بندی محصول یک عدد دفترچه راهنما برای شرح نحوه صحیح جمع اوری محصول قرار داده شده است. برای راه اندازی محصول ابتدا ان را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مسحطی قرار دهید. به دلیل حالت فنری سازه های محصول این محصول به راحتی شکل مدنظر را با خروج از بسته بندی به دست می اورد. در اطراف محصول بست هایی طراحی شده که با استفاده از میخ های موجود در بسته بندی و این بست ها می توانید موقعیت چادر را در محل تثبیت کنید. برای حفاظت از این محصول از فرو بردن اجسام نوک تیز به بدنه ان خودداری کرده همچنین از وارد کردن ضربه های سنگین به سازه های پرهیز نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری خارجی یک محصول کاملا حرفه ای با طول عمر بالا بوده برای تمامی موقعیت های سفر توصیه می شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...