چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل

ac 32116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل یکی از محصولات مناسب سفر برای خانواده می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ آن دارای ظرفیت 12 نفر ایستاده و 6 نفر درازکش است. این چادر با کیفیت دارای بدنه ای از جنس پارچه کره ای آکسفورد می باشد که باعث محبوبیت و برتری این چادر نسبت به سایر محصولات مشابه آن شده است. کف دو لایه این محصول موجب شده تا در برابر رطوبت و باران نفوذ ناپذیر باشد و برای مسافرت به مکان های پر باران و جنگل ها مناسب می باشد . یک عدد درب و دو عدد پنجره که در بدنه آن موجود است دارای پشه بند بوده و از ورود حشرات مختلف به داخل چادر جلوگیری می کند .

دیگر مزیتی که در طراحی و ساخت این چادر به کار رفته است بدنه انعطاف پذیر آن و راحتی باز و بسته کردن آن است. جنس سازه های تشکیل دهنده این چادر از فایبرگلاس سبک بوده که در پوششی از جنس پارچه ابریشم جای گرفته اند و ان را جزو بهترین نوع چادر های 12 نفره در بین تمام افراد می باشد. با وجود ساک حمل موجود در این محصول حمل و نقل آن راحت شده و فضای کمی را اشغال می کند. برای خرید این محصول  به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید .

نوع چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل

نوع چادر مسافرتی فوق همانطور که از نامش مشخص است ، دارای سازه فنری می باشد . یکی از پر استفاده ترین و محبوب ترین چادر های مسافرتی ایرانی ، مدل های فنری می باشد که شرکت های فعال در ایران نیز از همین نوع سازه برای تولید محصولات خود استفاده کرده اند ، ویژگی هایی را نیز این نوع از سازه ها دارند که می توان از مهم ترین آن ها به راه اندازی سریع و ساده محصول اشاره کرد .

از معایب این چادر ها نیز می توان به حجم بسته بندی نسبتا بزرگ و وزن آن ها اشاره کرد که با مقایسه نسبت به مدل های عصایی و اتوماتیک کمی بیشتر است . ولی از سازه های فنری برای ساخت چادر های مسافرتی بزرگی همچون چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل استفاده می شود که می تواند 12 نفر را در داخل خود جای دهد . استفاده از این سازه موجب می شود تا در هنگام جمع کردن ، چادر شکل گردی را به خود می گیرد . 

مراقبت و نگهداری از چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل در هنگام استفاده نیاز به نگهداری و مراقبت دارد تا آسیبی به آن وارد نشود . با توجه به اینکه از چادر های مسافرتی همواره در سفر استفاده می شود و از آن بر روی زمین بهره می بریم ، توصیه می شود که از پارچه هایی به عنوان زیرانداز استفاده کنید تا بخش کف چادر آسیبی نبیند ، چرا که باقی ماندن سنگ ریزه و شاخ و برگ درختان بر روی زمین می تواند موجب سوراخ شدن و پاره شدن آن شود .

در هنگام راه اندازی و جمع آوری بهتر است که فشار زیادی را به سازه و پایه های چادر وارد نکنید ، زیرا خم شدن و تا کردن غیر اصولی پایه ها می تواند منجر به شکستگی در فریم چادر شود . توصیه مهم بعدی این است که چادر مسافرتی خود را در یک محل مناسب قرار دهید و اگر قصد دارید تا چادری را برپا کنید ، آتش را دور تر از چادر راه اندازی کنید ، زیرا می تواند موجب سوختن چادر شود ، چرا که بدنه این محصولات قابل اشتعال است ، همچنین بهتر است ذغال یا آتش را به داخل چادر نبرید زیرا دود ناشی از آن نیز می تواند در کنار خطر آتش سوزی ، سبب خفگی بشود .

جمع بندی

در این بخش توضیحات نسبتا کاملی در رابطه با چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل خدمت شما ارائه شد که می توانید توضیحات بیشتر را در بخش نقد و بررسی مطالعه کنید که به موارد بیشتری از ویژگی های چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل پرداخته شده است . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول و همچنین قیمت آن می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس حاصل فرمایید .

 نوع فنری
 طول ۲۹۰ سانتی متر
 عرض ۲۹۰ سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه کره ای آکسفورد
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل با رنگی کاملا متفاوت و بسیاز زیبا طراحی شده است که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند و این چنین در طبیعت نیز به راحتی قابل مشاهده باشد . شاید برای شما جالب باشد که بدانید بیشتر چادر های مسافرتی کوهنوردی و حرفه ای دارای رنگ های شاد و روشن هستند تا  به راحتی در طبیعت دیده شده و در صورت گم شدن نیز دوستان دیگر آن ها را به راحتی پیدا کنند .

چادر مسافرتی فنری فوق به دلیل داشتن ابعاد بسیار بزرگ بسیار مناسب برای استفاده تیمی و گروهی بوده که می توانید از آن برای استفاده در طبیعت و بیشتر شرایط آب و هوایی استفاده کنید . در ادامه مطلب قصد داریم به مواردی همچون طراحی بدنه چادر مسافرتی و البته نوع سازه آن و ویژگی های هر دو ، و البته به بررسی جنس پایه و بدنه و راه اندازی محصول بپردازیم .

طراحی بدنه چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل

ساختار و طراحی چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل به صورت مربعی است که با توجه به سازه فنری خود به یکی از منحصر به فرد ترین چادر های مسافرتی تبدیل کرده است که می توانید آن را در کمترین زمان راه اندازی کنید . چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل دارای طول و عرض 320 در 280 سانتی متری است که ارتفاعی 180 سانتی متری دارد ، تا اینچنین چادر مسافرتی به یک چادر ایده آل برای سفر تبدیل شود به خصوص برای استفاده خانوادگی .

اغلب چادر های مسافرتی فنری ایرانی دارای طراحی های مشابه بوده و تفاوت میان آنها اغلب به واسطه رنگبندی و سایز آن ها می باشد و تنها ممکن است درب و پنجره های متفاوت را نیز داشته باشد . اما به صورت کلی بسیار شبیه به هم هستند . همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل دارای یک درب و سه پنجره است که تمامی آن ها مجهز به توری یا همان پشه بند می باشد که می توانید با بستن آن از ورود حشرات به داخل چادر مسافرتی جلوگیری کنید . 

جنس چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل

جنس چادر مسافرتی از مهم ترین فاکتور ها برای افزایش کیفیت محصولات می باشد و یکی از دلایل اینکه بایستی به جنس بدنه چادر مسافرتی دقت داشته باشید ، مسئله ضد آب بودن محصول می باشد که چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل با توجه به استفاده از پارچه اصل کره ای آکسفورد کاملا ضد آب شده است که به خوبی می تواند در برابر رطوبت و بارش شدید باران مقاوم باشد . این پارچه شبیه به پارچه های شمعی پلی استری بوده و از نظر کیفیت چندان تفاوتی ندارد . 

طول عمر پارچه آکسفورد بسیار بالا بوده و به خوبی می تواند در برابر فشار باد و رطوبت و البته نور خورشید مقاوم باشد . البته این پارچه عایق در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز می باشد . در کنار استفاده از پارچه کره ای آکسفورد از فایبرگلاس نیز برای ساخت سازه این چادر استفاده شده است که به دلیل داشتن سازه فنری یکی از بهترین اجناس برای ساخت چادر ، استفاده از فایبرگلاس می باشد . 

طول عمر فایبرگلاس بسیار بالا بوده و در برابر رطوبت نیز مقاوم است ؛ از این رو بسیار برتر از فلزات بوده و زنگ زدگی در آن اتفاق نمی افتد . از سایر ویژگی های بسیار خوبی که هر دو جنس یاد شده دارند ، سبک بودن آن هاست که به همین علت می بینیم که چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل با داشتن چنین ابعاد بزرگی تنها 6 کیلوگرم وزن دارد .

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره آکسفورد اصل بسیار ساده است زیرا برای تولید آن از سازه فنری استفاده شده است که از خصوصیات بسیار خوب این نوع سازه می توان به راه اندازی بسیار ساده و آسان آن اشاره کرد . شما می توانید به صورت اتوماتیک چادر را پس از خارج کردن از ساک حمل باز کرده تا شاهد شکل گیری آن باشید . زیرا سازه به صورت یک فنر جمع شده می باشد که با باز کردن بخش های تا شده فرم اصلی را به خود می گیرد ، با توجه به وصل بودن بدنه به پایه دیگر نیازی به راه اندازی و نصب نخواهید داشت .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...