چادر مسافرتی فنری 12 نفره ایرانی

ch 223359

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,690,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی ارزان 12 نفره ایرانی یک محصول زیبا و جذاب می باشد که توسط فروشگاه اینتکس ارائه شده است. این محصول به خاطر کیفیت فوق العاده اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است و جزو پر فروش ترین محصولات و چادر های موجود در بازار است. رنگ بندی این چادر به گونه ای است که درب و ناحیه های بالایی این محصول به صورت ابی رنگ است. بقیه نقاط این چادر نیز تمام قرمز رنگ می باشد. البته لبه های درب این محصول با پارچه سفید رنگ دوخته شده است. این تضاد رنگی باعث شده تا یک محصول چشم نواز را شاهد باشیم. از این چادر در حالت خوابیده شش نفر و در حالت نشسته دوازده نفر می توانند استفاده کنند. علاوه بر این ها این محصول دارای پشه بند می باشد که از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین این کالا دارای کیف حمل و نقل نیز می باشد که جا به جایی ان را بسیار ساده و اسان کرده است. هم چنین این محصول جای کمی را اشغال می کند و به دلیل داشتن وزن کم می توانید به سادگی ان را با خود حمل کنید. راه اندازی این محصول نیز بسیار ساده بوده و تنها کافی است ان را از بسته بندی خارج کرده و با باز کردن پایه ها ان را به سادگی راه اندازی کنید. این محصول جذاب را می توانید هم اکنون با قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل

چادر مسافرتی فنری ارزان 12 نفره

چادر مسافرتی ارزان 12 نفره یک محصول مقاوم با طراحی ساده و زیبا بوده که از تولیدات ایرانی می باشد. این محصول دارای بدنه ضد اب بوده و مزیت هایی همچون پشه بند و ساک حمل را نیز دارا می باشد. در ادامه این پست قصد داریم این چادر مسافرتی را نقد و بررسی و به جزئیات بیشتری از ان بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

از نظر طراحی این محصول می توان گفت که شکل ظاهری این چادر مانند اکثر چادر های مسافرتی دیگر و به صورت ایستاده می باشد. در ناحیه جلوی این محصول یک عدد درب مستطیلی شکل تعبیه شده است که دارای پشه بند می باشد. رنگ خود درب به صورت یک دست آبی بوده و لبه های کناری ان نیز دارای رنگ زرد است. درب این محصول دارای زیپ بوده که به راحتی می توانید ان را باز کرده و با لول کردن و جمع کردن ان و با استفاده از اویزی که در بالاترین قسمت درب تعبیه شده است درب را نگه دارید. پشه بند قرار گرفته بر روی درب این کالا نیز از وسط به دو طرف باز می شود که به جریان هوا در داخل چادر کمک می کند. در رابطه با رنگ این محصول نیز باید گفت که گوشه ها و لبه های چادر و نقاطی که پایه ها قرار دارند همگی دارای یک لایه زرد رنگ هستند. بدنه اصلی خود چادر نیز تمام قرمز رنگ بوده و تنها سقف و ناحیه بالایی این چادر است که به رنگ آبی تولید شده است. این ترکیب رنگ های قرمز و ابی و این تضاد رنگی باعث شده تا یک چادر منحصر به فرد تولید شده باشد.

جنس بدنه

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید مشتری به ان توجه میکند جنس بدنه یک چادر مسافرتی می باشد. یک سری از چادر های موجود در بازار از کیفیت خوبی بهره نمی برند برای همین یکی از دغدغه های خرید چادر جنس پارچه و پایه های ان محصول است. در رابطه با این محصول باید گفت که جنس بدنه ان از نوع پارچه پلی استر است که ضد اب بوده و در برابر بارش بیش از حد باران مقاوم است و از ورود ان به داخل چادر تا حدود زیادی جلوگیری می کند. علاوه بر ان خود چادر نیز به راحتی اسیب نمی بیند و مقاومت بالایی دارد. هم چنین پایه های این محصول ساخته شده از فایبر گلاس هستند که علاوه بر داشتن انعطاف پذیری بالا ، دارای مقاومت زیادی می باشند.

ابعاد و وزن

یکی دیگر از نکاتی که باید به ان اشاره کرد ابعاد و ظرفیت یک چادر مسافرتی است. در رابطه با این محصول باید گفت که این محصول 12 نفره بوده که در حالت نشسته هم زمان می توانند 12 نفر از ان استفاده کنند. اما در حالت دراز کش و خوابیده این محصول قابلیت جا دادن 6 نفر را در خود دارا می باشد. این چادر دارای طول 300 سانتی متر می باشد. عرض این چادر هم مانند طول ان 300 سانتی متر است و ارتفاع ان نیز 200 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها به خاطر داشتن وزن مناسب و هم چنین دارا بودن ساک حمل به راحتی می توانید ان را با خود جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می گیرد. باید گفت که برای نصب چادر های مسافرتی عصایی تنها کافی است که چادر را از ساک خود بیرون آورده و با توجه به شکل پایه های آن اقدام به باز کردن و رها کردن چادر کنید تا چادر برپا گردد. در زمان جمع اوری نیز کافیست با توجه به نوع تا شدن فریم ها ان ها را به اسانی جمع کرده و در انتها در ساک حمل خود چادر قرار دهید. نصب و راه اندازی این نوع چادر ها در مدت زمان کمتر از 1 دقیقه انجام می شود. در رابطه با نگهداری و مراقبت از این چادر نیز باید گفت که در هنگام استفاده نکردن از ان بهتر است ان را جمع اوری کنید. هم چنین از وارد کردن اشیا نوک تیز به داخل چادر خود داری کنید تا اسیب نبیند. با رعایت این نکات ساده می توانید تا سالیان سال با همان کیفیت ابتدایی از این محصول استفاده کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی ارزان 12 نفره یک محصول زیبا ، مستحکم و مقاوم بوده که به صورت عصایی طراحی شده است و پایه های ان از جنس فایبر گلاس است. بدنه این چادر ساخته شده از جنس پارچه پلی استر است که بسیار مقاوم است. هم چنین این محصول دارای پشه بند بوده و ساک حمل نیز دارد. اگر به دنبال خرید یک چادر مسافرتی جا دار و با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست ندهید و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس با قیمت مناسب خریداری کنید و درب منزل ان را تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...