چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی

ac 32114

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی جزو بهترین و با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد که در ابعاد بزرگ برای استفاده خانواده طراحی و ساخته شده است. جنس بدنه این چادر زیبا از پارچه برزنتی بوده که مقاوم نسبت به ابزار نوک تیز می باشد و در مقابل شاخ و برگ درختان نیز دچار آسیب نمی شود . با وجود چنین مزیتی می توان آن را جزو دسته چادر های مسافرتی دانست که در سفر به جنگل می تواند مورد استفاده خانواده و کمپینگ شود. میله های سازنده این چادر که در بین دیواره قرار دارد در پوششی از جنس ابریشم می باشد .

در آرگونومی این چادر زیبا یک درب بزرگ به همراه دو پنجره به کار رفته که تمامی این بخش ها حاوی توری بوده و در مقابل هجوم حشرات مقاوم می باشد . دیگر مزیت این چادر باکیفیت سقف برزنتی دو لایه آن است که در مقابل باران غیر قابل نفوذ بوده و موجب شده تا محصول برای استفاده در مناطق پر باران و کوهستانی مناسب گردد. به وسیله ساک حمل که در بسته بندی این محصول وجود دارد می توان به راحتی آن را به نقاط مختلف انتقال داد. برای انتخاب و خرید چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی می توان به فروشگاه اینتکس در تهران و شهرستان ها مراجعه نمود .

انواع چادر های مسافرتی

چادر های مسافرتی مدل های مختلفی دارند که دستان شما را برای انتخاب باز گذاشته است ، به همین دلیل شما می توانید چادر های مسافرتی خود را در ابعاد مختلف و ظرفیت های متناسب با استفاده خود خریداری کنید . همچنین در این محصولات ، تفاوت هایی از نظر ظاهری و همچنین ساختار سازه ها متفاوت است که می توانید در مدل های عصایی ، فنری و اتوماتیک آن ها را خریداری کنید . البته مدل چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی به صورت فنری می باشد که در این رابطه در بخش نقد و بررسی توضیحاتی ارائه خواهیم کرد . 

جنس چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی

برای تولید چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی از پارچه برزنتی ضخیم استفاده شده است که می توان آن را از پوئن های مثبت این چادر به شمار آورد ، زیرا چادر های مسافرتی که از برزنت ساخته شده باشند ، کیفیت ساخت بسیار عالی داشته و به خوبی می توانند در برابر رطوبت نیز مقاوم باشند ، چادر های مسافرتی برزنتی می توانند تضمین کننده چادر مسافرتی شما از نظر ضد آب باشند ، لذا به راحتی و با اطمینان می توانید از چادر های مسافرتی خود در شرایط بارانی نیز استفاده کنید .  پارچه های برزنتی همچنین طول عمر بالایی داشته و در برابر نور آفتاب نیز مقاوم هستند ، به همین جهت میتوانید با خیال راحت سال های سال از آن ها استفاده کنید .

برای ساخت سازه چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی نیز از پایه ها و میله های فایبرگلاسی استفاده شده است که به دلیل انعطاف پذیری بسیار خوب خود توانسته است خاصیت فنری را به چادر مسافرتی ببخشد . فایبرگلاس نیز وزن بسیار سبکی دارد ، به همین دلیل نیز استفاده از آن برای ساخت چادر مسافرتی بزرگی در ابعاد 320 در 320 سانتی متر هم سبب افزایش وزن چندان زیاد چادر مسافرتی نشده است . لذا در خرید های خود به خصوص خرید چادر مسافرتی فنری بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که دارای سازه فایبرگلاسی باشد . 

از تنها عیبی که می توان نسبت به سازه فنری اشاره کرد ، حجم نسبتا زیاد آن در هنگام بسته بندی می باشد که شاید برای کسانی که دوست دارند توسط کوله پشتی یا با دست آن را حمل کنند مناسب نباشد . بنابراین استفاده از چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی بیشتر جنبه خانوادگی داشته و برای کوهنوردی و موارد اینچنینی مناسب نیست . در بخش نقد و بررسی به صورت کلی در رابطه با راهنمای خرید چادر مسافرتی ، طراحی و ساختار چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی و نحوه راه اندازی آن توضیحاتی را ارائه کرده ایم .

جمع بندی

شما عزیزان و همراهان گرامی فروشگاه تهران اینتکس می توانید خرید های خود را به صورت اینترنتی ، حضوری تلفنی از فروشگاه اینتکس انجام دهید . خرید حضوری می تواند شامل تخفیف های ویژه شما گردد . شما می توانید حتی با مشاوره از فروشگاه اینتکس خرید های خود را به بهترین شکل انجام دهید . برای کسب اطلاع از موجودی قیمت محصول مورد نظر خود می توانید با فروشگاه تماس بگیرید .

نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه برزنتی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی از چادر های مسافرتی بزرگ فروشگاه اینتکس می باشد که در ابعاد بیش از سه متر تولید شده است ، به همین دلیل می تواند برای استفاده جمعی و خانوادگی مناسب باشد . چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی از نمونه چادر های مسافرتی بسیار عالی و ضد آب است که می توانید از آن در اغلب شرایط آب و هوایی استفاده کنید . حمل نقل بسیار ساده و راه اندازی آسان آن ، سبب شده است تا بسیاری از مشتریان اقدام به انتخاب و خرید آن کنند .

شما می توانید با استفاده از این چادر مسافرتی زیبا و دوست داشتنی ، سفر هایی به مراتب لذت بخش کرد و راحت تر و البته کم هزینه تر را برای خود ایجاد کنید . در بخش های بعدی شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کرده و به مواردی همچون نوع طراحی و ساختار محصول ، ویژگی ها و خصوصیات آن و همچنین نحوه راه اندازی و توصیه های مهم در نگهداری از چادر مسافرتی را اشاره خواهیم کرد .

راهنمای خرید چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی

چادر های مسافرتی موجود در بازار از نظر ظرفیت عمدتا از 1 نفره شروع شده و بزرگترین آن ها به 12 نفره می رسد که البته مدل های بزرگتری نیز طراحی شده اند که بیشتر چادر هایی هستند که برای اسکان طولانی مدت در نظر گرفته شده و در دسته چادر مسافرتی قرار نمی گیرند ، بنابراین شما می توانید در این بازه خرید های خود را انجام دهید ، فروشگاه اینتکس با در نظر داشتن ابعاد محصولات ، ظرفیت آن ها را مشخص کرده است تا خریداران بتوانند بهتر مدل مد نظر خود را یافته و محصول را خریداری کنند .

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی با توجه به ابعادی که دارد ، از بزرگترین مدل هایی است که می توانید برای مصارف خانوادگی استفاده کنید . چادر های مسافرتی برای آب و هوای خاصی عمدتا طراحی می شوند و بایستی به این نکته نیز توجه داشته باشید که هدف از مسافرت شما ، به کدام منطقه با چه نوع آب و هوایی است ؟ به عنوان مثال چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی مناسب برای سه فصل بهار ، پاییز و تابستان می باشد که به بهترین شکل می توانید از آن ها در سفر های خود استفاده نمایید .

اما برای زمستان بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که ضد سرمایشی بوده و بتواند عایق حرارتی نیز برای شما باشد و گرما را حفظ نماید . هر چه تعداد درب و پنجره های یک چادر مسافرتی زیاد باشد ، شما می توانید تهویه هوای بهتری را داشته باشید . همچنین در خرید های خود به نوع سازه محصولات نیز توجه کنید زیرا هر چادر مسافرتی از ساختار متفاوتی برخوردار است .

طراحی و ساختار چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی در واقع از دو بخش کلی بدنه و پایه تشکیل شده است که به پایه های آن فریم نیز گفته می شود ، برای ساخت بدنه چادر های مسافرتی عمدتا از پارچه استفاده می شود که پارچه های استفاده شده عمدتا ضد آب هستند ، همچنین برای پایه ها ، بر اساس سازه ای که محصول دارد ممکن است از فلز ، پلاستیک ، فایبرگلاس و ... استفاده شود . در مدل فوق که چادر مسافرتی به صورت فنری طراحی شده است ، بدنه متصل به پایه ها بوده و غیر قابل جدا شدن است ، چرا که پارچه به دور پایه ها دوخته شده است .

بنابراین برای راه اندازی نیز نیازی به نصب نخواهد بود . چادر مسافرتی فوق دارای دو پنجره و یک درب است که تمامی آن ها از پشه بند و توری برخوردار هستند ، به همین دلیل نیز شما می توانید از آنها به بهترین شکل استفاده کرده و در روز های گرم درب و پنجره ها را بدون اینکه حشرات مزاحم شما شوند باز بگذارید .

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی

راه اندازی چادر مسافرتی فنری 12 نفره برزنتی به صورت اتوماتیک انجام می شود ، در بخش طراحی و ساختار چادر مسافرتی فنری اشاره شد که بدنه به پایه ها متصل است ، سازه این چادر نیز خاصیتی ارتجاعی و فنری دارد که می تواند با تا شدن و فشرده شدن ، در ابعاد کوچک تری در بیاید و بسته بندی شود ، برای راه اندازی این نوع از چادر ها تنها کافیست محصول را از قسمت تا شده باز کنید تا به صورت اتوماتیک چادر مسافرتی شما فرم بگیرد ، ساده ترین روش راه اندازی را چادر های مسافرتی فنری دارند .

مهدی عبدالهی

سلام چادر دارای چند رنگ است؟

471 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...