چادر مسافرتی فنری 12 نفره سامسونگ

sam 32112

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,290,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 12 نفره سامسونگ یک محصول بسیار با کیفیت است که شما با خیال راحت می توانید به ان اطمینان کرده و این محصول را خریداری کنید. در ارتباط با همین چادر باید عنوان کرد که شما می توانید به سادگی در عرض چند دقیقه این محصول را راه اندازی کنید. این چادر همان گونه که از اسمش پیداست به صورت فنری تولید گردیده است. در ارتباط با جنس این چادر نیز باید گفت که پارچه این محصول از نوع شمعی برزنتی بوده که از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و در صورت وارد نکردن شی نوک تیز به داخل ان می توانید سالیان سال بدون افت کیفیت از ان استفاده کنید. هم چنین این محصول یک درب بزرگ داشته و دارای دو عدد پنجره نیز می باشد که به گردش هوا در داخل چادر کمک شایانی کرده است. در کنار این موارد می توان به ضد اب بودن این محصول هم اشاره کرد که جزو مزایا و نقاط قوت این محصول به حساب می اید. اگر قصد خرید یک چادر مسافرتی دوازده نفره را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

 نوع فنری
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 12 نفره سامسونگ

چادر مسافرتی فنری 12 نفره سامسونگ یک محصول با کیفیت و بی نظیر می باشد که بدنه ای فوق العاده مقاوم داشته و به راحتی می توانید به ان اطمینان کنید. این کالا رنگ بندی شادی دارد که می توانید ان را از فواصل دور نیز مشاهده کرده و ان را رویت کنید. هم چنین بدنه مقاوم این محصول هم یکی از دلایلی است که می توان به ان اطمینان کرد. با ما همراه باشید تا این محصول را به طور کامل نقد و بررسی کنیم.......

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت این محصول به صورتی است که دقیقا مانند نود درصد چادرهای مسافرتی موجود در بازار است. بدنه اصلی این محصول ابی رنگ بوده و نواحی دور پنجره و همین طور سقف این چادر هم سبز رنگ است که این رنگ بندی باعث شده تا فوق العاده چشم نواز باشد. بر روی بدنه این محصول دو عدد پنجره تعبیه شده است که این پنجره ها را می توانید به سادگی باز کرده و از ان ها استفاده کنید تا هوا در داخل چادر به گردش در بیاید. هم چنین دور تا دور این محصول ستون های ان قرار گرفته است که باعث شده تا بتوانید با اطمینان خاطر این محصول را خریداری کنید. در جلوی این محصول یک عدد درب بزرگ نیز قرار گرفته است که دارای پشه بند بوده و از ورود حشرات مضر به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین در کناره های این محصول پارچه به گونه ای طراحی شده است که از داخل می توانید به سادگی وسایل خود را در ان بگذارید. علاوه بر این ها درب و پنجره های این محصول را می توانید با استفاده از بندی که در بالای درب و پنجره ها قرار گرفته است محکم نگه داشته تا باز نشود. تمام این موارد باعث شده تا بتوانید با خیال راحت از این محصول استفاده کرده و از طراحی ان لذت ببرید.

جنس بدنه

یکی از موارد مهمی که در انتخاب یک محصول تاثیر بسزایی دارد جنس بدنه ان است. در ارتباط با همین محصول نیز باید گفت که پایه های این محصول الومینیومی بوده و مقاومت و انعطاف پذیری بالایی دارد. هم چنین بدنه این محصول نیز از نوع پارچه شمعی برزنتی می باشد که از کیفیت خوبی برخوردار بوده و به راحتی اسیب نخواهد دید.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این محصول باید گفت که طول این چادر 320 ، عرض ان 280 و ارتفاع این محصول هم 180 سانتی متر است. این محصول دارای دو عدد پنجره بوده و ظرفیت دوازده نفر را می تواند به صورت نشسته در داخل خود جای دهد. هم چنین شش نفر به صورت دراز کش می توانند از این کالا استفاده کنند. نکته مهم دیگر در ارتباط با این محصول این است که این چادر تنها 6 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید این چادر را با خود حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این چادر مسافرتی سامسونگ 12 نفره بسیار ساده می باشد. چادر های فنری معمولا در حدود پنج دقیقه زمان نیاز دارند که به صورت کامل راه اندازی شوند. در همین ارتباط باید گفت که در ابتدا این چادر را از داخل بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین قرار دهید. سپس با توجه به محل دوخت و قرار گیری پارچه های دور تا دور این محصول به سادگی اقدام به داخل کردن پایه های فنری این محصول کنید. پس از اتمام این عمل هم می توانید به سادگی این محصول را رپا کرده و به طور کامل بر روی زمین قرار دهید و از ان استفاده نمایید. برای جمع کردن این کالا هم باید گفت که در ابتدا این پایه ها را از داخل این محصول خارج کرده و سپس خود پارچه اصلی این چادر را هم تا کرده و جمع اوری کنید. هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است اشیا نوک تیز را از کنار ان دور کرده و ان ها را داخل این محصول نکنید چون با این عمل امکان سوراخ شدن این چادر وجود دارد. هم چنین باید وسایل مشتعل زا را هم از کنار ان دور کنید تا اتش نگیرد و دچار حریق نشود.

جمع بندی

چادر مسافرتی فنری 12 نفره سامسونگ یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که از رنگ زیبایی ساخته شده و کیفیت بالایی هم دارد. این محصول به صورت ضد اب بوده و از بارش باران و وردو ان به داخل چادر جلوگیری می کند. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...