چادر مسافرتی فنری 5 نفره اتاق دار

ch 4009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی فنری 5 نفره اتاق دار محصول استثنایی با ساختاری متناسب با نیاز خانواده در زمان سفر و کمپینگ بوده که با امکانات جانبی متنوع طراحی و تولید شده است. این محصول متفاوت دارای سازه هایی فنری بوده به همین دلیل روکش بدنه به طور کامل به سازه های آن متصل بوده و به محض خارج کردن محصول از بسته بندی محصول به فرم استاندارد خود تغییر شکل می دهد. طراحی ظاهری این محصول از نوع گنبدی بوده که از دو اتاق تشکیل می شود. بخش اصلی این محصول مجهز به دو عدد درب و سایبان بوده به همین دلیل برای خوابیدن مناسب نمی باشد بخش داخلی محصول نیز از یک اتاق با درب متصل به بخش خارجی و دو عدد پنجره بوده و ظرفیت خواب برای 3 نفر و ظرفیت نشستن برای 5 نفر را دارد. این محصول یکی از تجهیزات مورد نیاز کمپینگ بوده زیرا از فضای داخلی ایمن در برابر دماهای مختلف هوا ، وزش باد شدید ، بارندگی و تابش مستقیم نور خوشید برخوردار بوده و وزنی کم با امکان راه اندازی سریع را دارد. این محصول دارای ساک حمل با امکان راه اندازی اتوماتیک بوده که بر روی بدنه آن شکافی برای اتصال کابل الکتریکی وجود دارد. این محصول جذاب قابل استفاده در تمامی سفر های شما از جمله مناطق کوهستانی ، ساحلی ، جنگلی و.. می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این چادر مسافرتی را با تخفیف عالی خریداری نمایید.

 نوع فنری
 طول 490 سانتی متر
 عرض 230 سانتی متر
 ارتفاع 200 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 قابلیت تبدیل اتاق به 2 اتاق مجزا از هم
 دارای انباری پشتی
 دارای ایوان در قسمت جلویی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی فنری 5 نفره اتاق دار

چادر مسافرتی فنری 5 نفره اتاق دار یک محصول با امکانات جانبی متنوع و سایزبزرگ مناسب خانواده بوده و موجب یک اقامت درجه یک در طبیعت می شود. این چادر مسافرتی بدون دخالت دست و کاملا فوری راه اندازی شده و می تواند پاسخگوی نیاز تفریحات گروهی و دسته جمعی شما باشد. بدنه ضدآب و همچنین طول عمر چشمگیر این چادر مسافرتی از دلایل اصلی محبوبیت آن به شمار می رود. در بخش نقد و بررسی می توانید با مشخصات کامل این چادر مسافرتی اعم از فنی و ظاهری اشنا شوید. پس توصیه می کنیم تا انتهای این بخش با ما همراه باشید.

مشخصات فنی چادر مسافرتی فنری

این چادر مسافرتی دارای ساختار ضدآب بوده زیرا از روکش بدنه ای با پارچه پلی استر طراحی و تولید شده است. پارچه پلی استر علاوه بر ضدآب بودن دارای استحکام بالا در زمان وزش باد و طوفان بوده و همچنین می توانند از شدت نور خوشید و اشعه فرابنفش آن جلوگیری کند. سازه های فنری این چادر مسافرتی نیز از نوع فایبرگلاس انتخاب شده که وزن کم و ساختاری منعطف داشته و از استحکام کافی برای ثابت باقی نگه داشتن محصول بر روی سطح زمین برخوردار می باشد. سازه های فنری این محصول از طریق یک روکش ابریشمی به طور کامل به بدنه اصلی چادر وصل بوده به همین دلیل این چادر مسافرتی می تواند در کمترین زمان ممکن برای استفاده شما اماده شود. به این صورت که با خارج کردن محصول از ساک حمل بدون دخالت دست فرم اصلی چادر مسافرتی شکل خواهد گرفت. کف چادر مسافرتی از پارچه دولایه برزنتی شمعی بوده که یک مانع خوب برای جلوگیری از ورود رطوبت و آب به بخش داخلی محصول به شمار می رود. این چادر مسافرتی دارای یک ساک حمل برای سهولت در جا به جایی و همچنین میخ و طناب نصب می باشد.

مشخصات ظاهری چادر مسافرتی فنری

این چادر مسافرتی فنری از ابعاد بزرگ و یک اتاق مجزا برخوردار بوده به طوری که گنجایش درازکش برای 5 نفر بزرگسال را دارد. بخش ابتدایی محصول از یک سایبان و تعداد دو عدد درب تشکیل شده که می تواند محلی مناسب برای اماده سازی غذا ، نگهداری ازحیوانات خانگی و یا حتی قرار دادن تجهیزات سفری شما باشد. این محصول یک جایگاه مناسب برای لذت بردن از محیط اطراف به شمار می رود. بخش دوم این محصول یک اتاق با دارای بودن تعداد 2 عدد پنجره و یک درب بوده که درب آن دقیقا از بخش سایبان ابتدایی تعبیه شده است. این فضا از ارتفاع مناسب برای تردد تمام افراد خانواده بوده و از یک شیب مناسب برای جلوگیری از تجمع آب باران بر روی سقف بهره مند می باشد.

روش های مراقبت از چادر مسافرتی فنری

این چادر مسافرتی با سازه های فنری تولید شده که نیاز به مراقبت ویژه از این سازه های برای حفظ طول عمر محصول وجود دارد. به همین دلیل توصیه می کنیم از پرش بر روی این سازه ها خودداری کرده و در زمان وزش باد چادر مسافرتی را با استفاده از میخ و طناب نصب همراه بر روی سطح زمین ثابت باقی نگه دارید. روکش بدنه محصول را از اجسام نوک تیز و یا حرارت بالا دور نگه داشته زیرا پوشش پلی استر به شدت قابل اشتعال می باشد. توجه داشته باشید سایبان ابتدایی محصول را در زمان وزش باد و طوفان کاملا جمع اوری کنید. این محصول می تواند به راحتی 5 نفر بزرگسال را در زمان خواب داخل خود جای بدهد. پس هرگز برای افزایش ظرفیت داخلی به روکش بدنه و یا سازه های محصول فشار وارد نکنید.

سخن پایانی

چادر مسافرتی فنری 5 نفره اتاق دار یک نمونه موفق در زمینه چادر مسافرتی های فنری امریکایی مخصوص خانواده ها بوده که در میان محصولات کمپینگ فروش ویژه برای سال نو قرار دارد. این محصول استثنایی با بهره مندی از متریال روز دنیا و با بالاترین مرغوبیت جنس بدنه تولید شده تا پاسخگوی نیاز شما در تمامی فصول سال باشد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این چادر مسافرتی اورجینال را با تخفیف عالی خریداری نمایید.

رامین

عالی حتما خرید کنید

364 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...