چادر مسافرتی چهار نفره حرفه ای بست وی

bestway 68077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی چهار نفره حرفه ای بست وی یکی از حرفه ای ترین و با کیفیت ترین چادر هایی است که شرکت بست وی سعی کرده تا ان را در سال جدید میلادی تولید و روانه بازار کند. این محصول به قدری زیباست که خریداران ان همگی از داشتن این محصول ابراز رضایت کرده و این چادر را محصولی با کیفیت در نظر گرفته اند. در همین راستا باید عنوان کنیم که ساختار این چادر به گونه ای است که این محصول از دو بخش جداگانه طراحی و تولید شده است که در یک سمت ان دو عدد درب ورود قرار گرفته که دو نفر می توانند در ان بخش به استراحت بپردازند که هر دو درب نیز دارای توری می باشد. هم چنین بخش دیگر این محصول هم باز به دو قسمت تقسیم شده است که بخش میانی این چادر دارای فضای باز تری بوده و دو نفر دیگر هم به صورت دراز کش می توانند در داخل ان به استراحت بپردازند. هم چنین قسمت جلویی این محصول هم به درب اصلی این کالا تلق می گیرد که دارای افتاب گیر بوده و از تابش مستقیم نور خورشید به داخل جلوگیری می کند. تمام این موارد در کنار رنگ جذاب و هم چنین ساختار خاص این محصول سبب شده تا یک کالای زیبا و دیدنی را شاهد باشیم که می توانید هم اکنون ان را خریداری نمایید.

 نوع کمپینگ و کوهنوردی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 150 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای  هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی چهار نفره حرفه ای بست وی

یکی از حرفه ای ترین چادر های مسافرتی که در این سال ها روانه بازار شده است ، چادر مسافرتی چهار نفره حرفه ای بست وی می باشد. این محصول با خصوصیات حرفه ای و جذابی که دارا می باشد باعث شده تا یک محصول تمام عیار را شاهد باشیم که از نظر ساختار و خصوصیات قابل مقایسه و برتری نسبت به تمام چادر های رقیب خود خواهد داشت. در همین خصوص نیز سعی داریم تا به صورت کامل و موشکافانه این محصول را برای شما بررسی کنیم تا قبل از خرید با تمام قسمت های ان اشنا شوید...

طراحی و ارگونومی ساخت

معمولا چادر های مسافرتی همگی از یک ساختار خاص تبعیت می کنند و همین عامل سبب شده تا خیلی از نظر ظاهر نتوانند خصوصیات خاصی را به نمایش بگذارند. این محصول اما سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن طراحی بی نظیری را در اختیار مشتریان خود قرار داده و سعی کند تا با خصوصیات خوبی که دارا می باشد یک پیشنهاد فوق العاده به حساب اید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا به سه بخش مجزا تقسیم می شود. بخش اول این محصول درب ورودی ان است که در جلوی این چادر نمایان بوده و به صورت نیم دایره ای شکل طراحی شده است. این بخش نیز به راحتی باز شده و می توانید عبور و مرور ساده ای را داشته باشید. هم چنین بخش میانی این محصول هم خود دارای یک درب دیگر بوده که به صورت جدا باز خواهد شد. نکته اخر در خصوص این محصول به بخش ان تعلق می گیرد که خود دارای دو درب بوده و باعث می شود تا دو نفر به صورت مجزا از هم بتوانند در داخل این چادر مسافرتی به استراحت بپردازند. هم چنین رنگ های استفاده شده از این محصول هم باعث جذابیت هر چه بیشتر این کالا شده است.

جنس بدنه

این محصول رویه ای از جنس پلی استر را دارا می باشد که این از مهم ترین خصوصیات این چادر مسافرتی به شمار رفته و باعث شده تا یک محصول مقاوم و ضخیم را شاهد باشیم. هم چنین بدنه اصلی این کالا به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است که از خصوصیات فوق العاده این محصول به شمار می رود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا به پایه های این محصول تعلق می گیرد که از نوع فایبرگلاس طراحی و تولید شده اد و انعطاف پذیری خوبی را هم دارا هستند.

ابعاد و وزن

اینکالا در کنار خصوصیات خوبی که دارد ، دارای ابعاد و وزن مناسبی هم می باشد که فضای خوبی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در همینرابطه نیز باید عنوان کنیم که این کالا دارای طول 210 سانتی متر ، عرض 190 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 150 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است. این محصول مناسب برای استفاده چهار نفر بوده که به صورت هم زمان و دراز کش می توانند در داخل این چادر به استراحت بپردازند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاریساده بوده و تنها مقداری زمان می خواهد که بتوانید به درستی و به صورت مقاوم این محصول را سرپا نمایید. در همین راستا باید عنوان کنیم که در گام اول شما می بایست این چادر و تمام تجهیزات ان را از داخل بسته بندی خارج کنید. پس از ان نیز باید در ابتدا سعی کنید که ستون های این محصول را از قسمت های مخصوص و تعبیه شده بر روی این چادر عبور داده و سپس سعی کنید که بدنه این چادر را به صورت صحیح بر روی زمین قرار دهید. در ادامه نیز سعی کنید تا با استفاده از طناب ها و میخ های موجود در داخل بسته بندی این کالا به بهترین شکل ممکن این چادر را به زمین محکم کرده و سعی کنید تا از تکان خوردن ان نیز جلوگیری نمایید. با رعایت این نکات می توانید از این محصول در هر شرایطی استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی چهار نفره حرفه ای بست وی یک چادر مسافرتی بی نظیر و با دوام است که با ساختار خاصی که دارا می باشد باعث شده تا مشتریان این محصول را در اولویت خرید خود جای دهند. از این محصول می توانید در سفرها ، کمپینگ ، کوهستان و دیگر نقاط استفاده کرده و لذت ببرید. این کالا هم اکنون از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران قابل تهیه می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...