چادر مسافرتی چهار نفره 2019

TENT-35268

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی چهار نفره 2019 از محصولات بسیار جدید و با کیفیت بوده که با استفاده از آن می توانید با اعضای خانواده و یا دوستان به یک مسافرت لذت بخش بروید . طراحی این محصول ترکیب اشکال نیم دایره و مثلث بوده که یک ساختاری خارق العاده ای را بوجود آورده و در آن رنگ هایی نظیر سبز ، زرد و نارنجی به کار رفته است که این ترکیب رنگ و طراحی جذابی که داراست این محصول را به یک کالای چشم نواز و جذاب تبدیل می کند . جنس بدنه این محصول از پلی استر ضد آب بوده و پایه های آن از فایبر گلاس می باشد ، به همین دلیل دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر تنوع آب و هوایی و صدمات احتمالی خواهد داشت . قابل ذکر می باشد که این چادر دارای یک در و یک پنجره بوده که به هر یک یک پارچه توری پشه بند متصل شده است  تا در هنگام تمشای بیرون و تهویه هوا ، از ورود حشرات موذی نیز جلوگیری بکند . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 ظرفیت 4 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 تعداد درب 1
 هواکش بله
 ضد آب خیر
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها  راه اندازی آسان
  ابعاد بسته بندی: 7 در 10 در 60 سانتی متر
 اقلام همراه  ساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی چهار نفره 2019 از سری محصولات کمپین و سفر بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است که هم اکنون در سایت تهران اینتکس قابل سفارش و خریداری می باشد . ما در این نقد و بررسی قصد داریم تا به کمک متخصصانمان به بررسی این محصول پرداخته و نکات مثبت و منفی آن را به طور کامل برای خریدار شرح بدهیم تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطمینان خاطر داشته و سپس برای خرید خود تصمیم گیری بکنید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول ترکیبی از دو شکل نیم دایره و مثلث بوده که در آن رنگ های سبز ، زرد و نارنجی به کار رفته است و به همین دلیل آن را بسیار چشم نواز و جذاب می کند . طراحی قسمت بالایی این محصول به صورت ساختمان های شیروانی بوده تا در هنگام بارش باران و یا برف آن ها را به خود جذب نکند . این کالا دارای یک در و پجره بوده که به هر یک از آن ها توری پشه بندی متصل بوده تا در هنگام تماشای مناظر طبیعت لذت بخش و تهویه هوا ، از ورود حشرات موذی جلوگیری و محافظت بکند .

جنس بدنه

همیشه محصولاتی که برای کمپین و یا مسافرت طراحی و ساخته می شود باید دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی باشد ، زیرا احتمال برخود صدمه و یا آسیب در طبیعت و یا فضای بیرون بیشتر خواهد بود . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پلی استر ضد آب بوده و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد داشت . پس با خیالی آسوده از این محصول استفاده کرده و با اعضای خانواده و یا دوستان لذت ببرید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت نفر و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 300 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر ، ارتفاع : 110 سانتی متر ، ظرفیت : 4 نفر و وزن آن 1 کیلو گرم بوده که بسیار سبک بوده و با ساک حمل خود می توانید به آسودگی آن را حمل و یا جا به جا نمایید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا در قسمتی که می خواهید تا چادر را نصب بکنید دقت کرده تا اشیا تیزی نظیر سنگ و یا شیشه خرده در آنجا نباشد ، سپس پایه های آن را در جایگاه های مخصوص چادر وارد کرده و در نهایت این پایه ها را درون زمین متصل کرده تا این کالا راه اندازی شده و به آسودگی بتوانید از آن استفاده کرده و لذت ببرید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که به هیچ وجه بیشتر از 4 نفر به طور همزمان از این کالا استفاده نکنید ، همچنین وسایل تیز را به آن نزدکی نکرده و حتما پس از استفاده از این محصول در اسرع وقت اقدام به جمع کردن این محصول کرده و آن را درون ساک اصلی خود قرار بدهید تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود و محصولی با طول عمر بالایی را داشته باشید . برای تعمیر چادر مسافرتی می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس اورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول دریافت کرده و از آن با خیالی آسوده استفاده نمایید .

جمع بندی

چادر مسافرتی چهار نفره 2019 یک محصول با کیفیت و جدید بوده که مناسب کمپین ها و سفر هایی با اعضای دوستان و یا خانواده می باشد . طرذاحی این چادر مسافرتی بسیار جذاب و چشم نواز بوده و در آن رنگ های سبز ، زرد و نارنجی به کار رفته است . جنس بدنه این محصول از پلی استر بوده و پایه های آن از فایبرگلاس می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی خواهد داشت . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...