چادر مسافرتی 1 نفره با کیفیت فرینو

Ferrino SINTESI 1 Tent

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 1 نفره با کیفیت فرینو از استاندارد ترین و با کیفیت ترین چادر های شرکت فرینو می باشد که تولید ان برگرفته از جدیدترین فناوری های روز دنیا می باشد. این محصول مناسب برای تمام افراد در کوه نوردی ، کمپینگ و یا استراحتگاه های جنگلی می باشد. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و به خاطر داشتن فضای جادار داخلی ، شرایط راحتی را برای فرد مصرف کننده فراهم کرده است. از مهم ترین ویژگی این محصول می توان به ضد اشتعال بودن ان اشاره کرده که مطابق با استاندارد 84-CPAI تولیدو عرضه شده است. رویه این محصول ساخته شده از جنس نایلون مقاوم بوده که با رویه پلی اورتان پوشش داده شده است و در برابر بارش باران تا 3000 میلی متر مقاوم خواهد بود و از ورود ان به داخل چادر جلوگیری می کند. پایه های این محصول نیز همگی از جنس الومینیوم هستند که مقاومت و انعطاف بالایی دارند و به راحتی اسیب نمی بینند. هم چنین این محصول به خاطر وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. در کنار این محصول کیت تعمیرات هم قرار دارد که در صورت بروز اسیب می توانید از ان استفاده کنید. هم اکنون می توانید این محصول با کیفیت را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 100 سانتی متر
 عرض 235 سانتی متر
 ارتفاع 80 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 1 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 دارای ساک حمل
 وزن : 1 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

چادر مسافرتی 1 نفره با کیفیت فرینو یکی از برترین و پر فروش ترین چادر های مسافرتی می باشد که توسط شرکت فرینو ساخته شده است . این چادر همانطور که از اسمش پیدا است برای استفاده ی یک نفر طراحی شده است . بدنه ی مقاوم آن باعث شده تا به راحتی آن را در هر جا و در هر شرایط آب و هوایی استفاده کرد ، چرا که بدنه ی آنها به خوبی در برابر آب و مایعات مقاومت می کند و راه نفوذی نمی گذارد . از این چادر های مسافرتی می توان در اردو های تفریحی و کمپینگ ها استفاده کرد چرا که بسیار سبک هستند و به راحتی قابل حمل هستند و حجم زیادی را اشغال نمی کنند . در ادامه ی این مطلب نیز قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر محصول مد نظر ، شما را با ویژگی های بیشتر آن اشنا سازیم تا با اطلاعات بیشتر اقدام به خرید چادر مسافرتی محبوب خود کنید . پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این چادر مسافرتی به شکل مستطیلی ساخته شده است که با توجه به ابعادی که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت ، برای قرار گیری یک نفر طراحی شده است و فضای بازی را در اختیار استفاده کننده قرار خواهد داد . بدنه ی آن به صورت جدا می باشد و خاصیت اتوماتیکی ندارد بلکه باید به صورت دستی اقدام به برپا کردن چادر کنید . ویژگی های بدنه ی غیر اتوماتیک و جداگانه این است که در برابر فشار باد و دیگر عوامل مقاومت بیشتری دارد . این مدل دارای پنجره نمی باشد و فقط یک درب در جلوی چادر برای ورود و خروج افراد به داخل چادر تعبیه شده است . بدنه ی مقاوم آن باعث شده تا این مدل را بتوان یکی از بهترین چادر هایی که برای استفاده در کوهنوردی و یا جنگل ها که آنجا رطوبت زیاد است ، دانست. وجود روکش جداگانه ای که از جنس پلی اورتان می باشد این اجازه را می دهد تا در شرایط بد آب و هوایی از آن استفاده کرد و دیگر خیالتان از بابت ورود سرما یا رطوبت به داخل چادر راحت باشد . 

جنس بدنه

جنس بدنه ی این چادر مسافرتی از نایلون و پارچه ی شمعی به اسم پلی استر می باشد که این ماده یکی از بهترین مواد برای تولید چادر های مسافرتی می باشد ، چرا که ضد آب بوده و مقاومت زیادی در برابر سرما یا گرما دارد ، به همین علت پوسیده نمی شود و طول عمر بالایی  دارد . به همین خاطر بسیاری از تولد کنندگان مطرح این نوع محصولات ، از پلی استر برای تولید چادر های مسافرتی خود استفاده می کنند تا در نهایت محصولی با کیفیت را به مصرف کننده ارائه دهند و رضایت مشتری را جلب کنند . جدا از بدنه ی پلی استر این مدل ، یک روکش مقاوم دیگری که از جنس پلی اورتان می باشد در کنار محصول قرار داده شده است که می توان از آن در صورت بروز طوفان یا باران شدید استفاده کرده و از نفود آب به داخل چادر به خوبی جلوگیری کرد . جنس ستون ها و پایه های این چادر نیز از آلومینیوم می باشد . همانطور که می دانید آلومینیوم یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین فلز ها می باشد که وزن کمتری نیز نسبت به بقیه ی فلز ها دارد . 

ابعاد ، وزن

ابعاد این چادر مسافرتی به ( طول : 100 سانتی متر ، عرض : 235 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با دیگر چادر های مسافرتی یک نفره مقیاس بزرگ تری را دارد و فرد می تواند بدون کمبود فضا به راحتی دراز بکشد و از لحظات خود لذت ببرد . وزن کلی این چادر مسافرتی به 1 کیلوگرم می رسد ، و همانطور که میبینید یک کیلوگرم برای چادر مسافرتی وزن زیادی نیست پس به راحتی می توان آن را حمل کرد . وجود ساک حمل زیبا و کوچک این چادر نیز به مراتب جابجایی آن را ساده تر کرده است .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این چادر مسافرتی به دلیل یک نفره بودن و ابعاد کوچکی که دارد ، بسیار ساده است و مدت زمان کمی را برای برپا سازی می طلبد . به علت اینکه سازه ی آن به صورت جداگانه است ، به صورت دستی باید چادر را راه اندازی کرد . برای این کار می توانید از دفترچه ی راهنمایی که در کنار محصول برای شما ارسال می شود استفاده کنید . جنس بدنه ی مقاوم این چادر باعث شده است تا در هر مکان و با هر شرایط آب و هوایی بتوان آن را راه اندازی کرد . وجود روکش جداگانه پلی اورتان خیال شما را بابت هر چیزی راحت کرده است چرا که به بهترین شکل ، حتی از ورود سرما نیز به داخل جلوگیری می کند و تمام درز ها را می پوشاند . در حفظ و نگهداری چادر نیز کوشا باشید و از اجسام تیز و برنده را به بدنه نزدیک نکرده و ضربه نزنید . با توجه به اینکه بدنه ی این چادر مسافرتی غیر اشعال می باشد اما سعی کنید وسایل داغ و پر حرارت را نیز به بدنه نزدیک نکنید .

جمع بندی

با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با چادر مسافرتی 1 نفره با کیفیت فرینو گفته شد به طراحی مهندسی و بی نظیر ، جنس بدنه ی مقاوم و مستحکم در برابر شرایط جوی متفاوت ، ابعاد بزرگ استاندارد  و همچنین وزن بسیار کم آن پی بردیم و دیدیکم که یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در جنگل یا کوهستان همین مدل است . در همین راستا و به دلیل کارایی بالای این چادر مسافرتی ، فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز تصمیم گرفت این چادر مسافرتی بی نظیر را در دسته بندی چادر های مسافرتی خود اضافه کند تا شما عزیزان این محصول را با بالاترین کیفیت و قیمتی ارزان خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...