چادر مسافرتی 1 نفره فرینو

Ferrino BIVY 1 Highlab Te

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,550,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 1 نفره فرینو محصولی زیبا و جدید ساخت این شرکت بوده که مناسب برای استفاده در تمام شرایط جوی و اب و هوایی می باشد. این چادر در بدو ورود به بازار مشتریان زیادی را کسب کرده و در رده پر فروش ترین محصولات قرار گرفته است. یکی از مزایای این چادر وزن کم ان است که به راحتی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید. این چادر ساخته شده از جنس پلی استر بوده و با پوششی از نوع پلی اورتان ساخته شده است که باعث شده تا در وهله اول ضد اب بوده و از ورود اب به داخل جلوگیری کند و در وهله دوم مقاومت بالایی داشته و به راحتی پاره نشود. هم چنین داخل این چادر جیب های داخلی جاداری تعبیه شده است که مصرف کننده می تواند وسایل خود را درون ان نیز قرار دهد. هم چنین پایه ها و حلقه های نگهدارنده ای بر روی این محصول وجود دارد که ساخته شده از جنس الومینیوم بوده و مقاومت بالایی دارد. هم چنین این چادر در برابر طوفان مقاوم بوده و دارای مهره های درخشانی می باشد که برای نصب و راه اندازی ان در شب دید بهتری را برای شما فراهم کرده است. این محصول هم چنین دارای کیت تعمیرات هم می باشد که در صورت بروز مشکل می توانید به ان مراجعه کرده و به راحتی چادر را ترمیم نمایید. این محصول منحصر به فرد را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع مسافرتی
 طول 80 سانتی متر
 عرض 250 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 ظرفیت 1 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها الومینیومی
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت فرینو
 ظرفیت دراز کش 1 نفر
 مناسب سفر های مختلف
 ابعاد بسته بندی: 37 در 13 سانتی متر
 وزن : 1.05 کیلو گرم
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب،کیت تعمیرات

چادر مسافرتی 1 نفره فرینو

چادر مسافرتی 1 نفره فرینو محصولی فوق العاده زیبا و جذاب ساخت شرکت فرینو می باشد که به دلیل رنگ شاد و نوع ساخت فوق العاده این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این چادر به گونه ای طراحی شده که یک نفر به صورت دراز کش می تواند به سادگی از ان استفاده کند. در ادامه این مطلب قصد داریم به طور کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس ما را تا انتها دنبال کنید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی و ساخت این محصول به گونه ای است که ظاهری مستطیلی شکل دارد و در عرض دارای ابعاد بزرگتری می باشد. درب ورود این چادر در جلوی ان قرار گرفته است که عبور و مرور از طریق ان انجام می شود. علاوه بر این ها این چادر دارای یک عدد هواکش بوده که جریان هوا به سادگی از طریق ان انجام می گیرد. بخش جلوی این محصول به صورت شیب دار تولید شده که به زیبایی این محصول کمک شایانی کرده است. در رابطه با رنگ بندی این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که لبه های پایینی این چادر ساخته شده از رنگ مشکی می باشد و رنگ اصلی بدنه ان به صورت نارنجی شکل طراحی و تولید گردیده است که این عامل باعث شده تا از فواصل دور هم بتوان این محصول را رویت کرد. البته این تضاد رنگی باعث شده تا این چادر جزو محصولات چشم نواز موجود در بازار قرار گرفته باشد. در رابطه با نوع و ارگونومی ساخت این محصول هم باید به این نکته اشاره کرد که بخش مرکزی این چادر طول بیشتری نسبت به بقیه نقاط این چادر داشته و بخش انتهایی ان نیز نسبت به سایر نقاط این چادر کم ارتفاع تر است. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای این محصول و طراحی بی نظیر ان دارد.

جنس بدنه

یکی از نکات مهم در انتخاب یک محصول جنس بدنه ان است. در ارتباط با این محصول هم باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع پارچه پلی استر می باشد که بسیار مقاوم و مستحکم ساخته شده است. هم چنین پایه های این محصول هم ساخته شده از نوع الومینیومی می باشد که انعطاف پذیری بالایی داشته و ان ها هم به راحتی اسی نمی بینند. تمام این موارد طبق استاندارد های بین المللی ساخته شده است.

ابعاد و وزن

از دیگر مواردی که باید با توجه به قد و ابعاد شخص اقدام به خرید یک محصول کرد ، ابعاد و وزن ان است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این چادر دارای طول 80 سانتی متر و عرض 250 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها ارتفاع این محصول هم 60 سانتی متر می باشد. این چادر مناسب برای استفاده یک نفر بوده و به دلیل داشتن وزن 1.05 کیلوگرم به سادگی می توانید ان را حمل و جا به جا کنید. هم چنین این چادر در ابعاد بسته بندی 37 در 13 سانتی متر طراحی و تولید گردیده است که بسیار کم حجم می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی و مراقبت از این محصول در وهله اول باید عنوان کرد که این چادر دارای دفترچه راهنما و همین طور میخ و طناب نصب می باشد. در ابتدا باید این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و تمام قطعات را بر روی زمین قرار دهید. سپس در ابتدا اقدام به نصب پارچه اصلی چادر کنید. پس از ان نیز باید طناب های نصب را از داخل چادر رد کنید تا به طور مقاوم از داخل چادر عبور کند. در انتها هم باید میخ های نصب را به صور محکم در زمین قرار دهید تا چادر به صورت مقاوم راه اندازی گردد. این کار در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد. هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است از فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این چادر جدا خودداری کنید. هم چنین از ضربه زدن به بدنه اصلی این محصول و یا خم کردن پایه ها و یا فروکردن میخ ها در داخل سنگ و ... خودداری کنید. نکته مهم در ارتباط با این محصول این است که در کنار بسته بندی این کالا کیت تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کنید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 1 نفره فرینو محصولی با کیفیت می باشد که دارای وزن کم ، مقاومت بالا و همین طور رنگ شاد و جذاب می باشد. هم چنین این چادر در کنار خود دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب و همین طور کیت تعمیرات را می بیند که از مزایای خوب این محصول به شمار می رود. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...