چادر مسافرتی 12 نفره عصایی کلمبوس

EUROPA 320

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره عصایی کلمبوس یکی از بهترین چادر های سفری با قابلیت راه اندازی به وسیله فریم ها یا همان پایه های مجزا بوده که از کیفیت و ساختار مناسبی برخوردار می باشد. این چادر جنس بدنه ای از نوع پلی استر داشته و از ضخامت قابل قبولی برخوردار است. بدنه ای که قابلیت دوام در برابر بارش باران تا 3000 میلی متر داشته و از دوخت های پرسی برای جلوگیری از نفوذ آب و یا گرد و غبار برخوردار است. این چادر از یک پوشش دوم برای سقف خود بهره مند بوده و از یک سایه بان برای قسمت جلوی چادر به شکل عصایی برخوردار می باشد. چادری که به دلیل حجم و وزن مناسب خود قابل حمل و جا به جایی در هر مکانی خواهد بود. از دیگر ویژگی های این کالا می توان داشتن جیب سرخود برای نگهداری اشیای کوچک در داخل بدنه اشاره نمود. همچنین طناب و میخ مخصوص نصب چادر بر روی زمین نیز در کنار این چادر قرار داده شده است.

 نوع عصایی
 طول 320 سانتی متر
 عرض 280 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 3
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمبوس اسپانیا
 ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای سایه بان
 دارای جیب داخلی
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره عصایی کلمبوس

چادر مسافرتی 12 نفره عصایی کلمبوس یکی از ساده ترین و در عین حال شکیل ترین محصولات موجود در بازار می باشد که طراحی زیبایی دارد. این محصول ساخته شده از رنگ اصلی ابی می باشد که فوق العاده چشم نواز است. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این محصول دقیقا مانند اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار می باشد. این محصول تقریبا ظاهری مربعی شکل دارد. همان طور که گفته شد رنگ اصلی این محصول ابی بوده و تنها لبه های پایینی این محصول نارنجی رنگ است. هم چنین لبه های این محصول هم تماما نارنجی رنگ می باشد. علاوه بر این ها در کناره ها و جلوی این محصول نیز پنجره های این محصول قرار گرفته است که خاکستری رنگ بوده و جلوه بیشتری به این محصول میبخشد. نکته مهم دیگر در بخش طراحی این محصول این است که در کناره ان نام تجاری سازنده این چادر و لوگو ان نقش بسته است که نشان از اصالت این محصول داشته و با خیال رحت می توانید اقدام به خرید این محصول کنید. هم چنین در جلوی این محصول یک عدد سایه بان نیز قرار گرفته است که از تابش مستقیم نور خورشید به داخل چادر جلوگیری می کند. هم چنین این محصول دارای سه عدد پنجره ، یک عدد درب ورودی بزرگ و یک جیب داخلی می باشد که همه این موارد از خصوصیات خوب طراحی این چادر می باشد.

جنس بدنه

این محصول در دسته بندی چادر های مسافرتی مقاوم قرار گرفته است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این چادر ساخته شده از بدنه ای مقاوم از جنس پلی استر می باشد. هم چنین این محصول ساخته شده از فریم هایی از نوع الومینیومی می باشد که انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی اسیب نخواهد دید. هم چنین بدنه این محصول به صورت ضد اب طراحی و تولید شده است که از موارد خوب این چادر می باشد.

ابعاد و وزن

طول این چادر 320 سانتی متر و عرض ان هم 280 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 180 سانتی متر می باشد. این ابعاد به گونه ای طراحی شده که می توانید به سادگی در داخل ان عبور و مرور کرده و به استراحت بپردازید. هم چنین این محصول ظرفیت دوازده نفره داشته و به صورت درازکش می تواند تا 6 نفر را در داخل خود جای دهد. هم چنین وزن این محصول تنها 6.5 کیلو گرم می باشد که به سادگی می توانید ان را حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول کاری فوق العاده ساده و اسان می باشد که در مدت زمان کوتاهی می توانید به سادگی ان را نصب کنید. در ابتدا کافی است این محصول را بر روی زمین قرار داده و تجهیزات ان را از داخل بسته بندی خارج کنید. سپس در ابتدا اقدام به نصب ستون های این محصول بر روی زمین کنید و پس از ان پارچه اصلی این محصول را بر روی پایه ها قرار دهید. پس از انجام این عمل نیز می توانید با رد کردن طناب های این محصول از داخل بدنه اقدام به سر پا کردن این چادر نمایید. این کار معمولا 15 تا 20 دقیقه زمان می برد. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم بهتر است که در هنگام نصب این چادر با پایه های این محصول با ملایمت برخورد نمایید. هم چنین از ضربه زدن و فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این چادر خودداری کنید تا باعث سوراخ شدن و یا افت کیفیت این چادر نشود. با رعایت این نکات می توانید تا سالیان سال از این محصول بدون افت کیفیت استفاده نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره عصایی کلمبوس محصولی است که قابل استفاده در سفر های کوهستانی و کمپینگ بوده و می توانید به سادگی ان را نصب و راه اندازی کرده و لذت استراحت در ان را تجربه کنید. این محصول دارای جیب داخلی می باشد که اشیا کوچک را می توانید در ان قرار دهید. هم اکنون می توانید این چادر فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نموده و ان را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...