چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد

ac 32115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد از جمله چادر های با کیفیت و بادوام ارائه شده از شرکت اینتکس می باشد که دارای ساختاری مستطیل شکل است واز جنس پارچه آکسفورد با روکش شمعی ساخته شده است . سازه های تشکیل دهنده این محصول زیبا که در بین دیواره ها قرار دارند به شکل فنری قابل انعطاف می باشد که در پوششی از پارچه ابریشم قرار گرفته است و در مجموع حالت کله قندی را پدید آورده است . این جنس بدنه نسوز بوده و با توجه به سقف دولایه ای که دارد در مقابل باران مقاوم است . در آرگونومی ظاهری این چادر مسافرتی با کیفیت یک درب بزرگ برای ورود و خروج و دو عدد پنجره موجود می باشد که همگی این قسمت ها دارای توری غیر قابل نفوذ در برابر حشرات و گرد و خاک است که برای استفاده خانواده و کمپینگ در تفریحات و مسافرت ها به جنگل و مکان های تفریحی دیگر طراحی و ساخته شده است .

در بسته بندی این چادر مسافرتی 12 نفره یک ساک حمل موجود می باشد که کار حمل و نقل به هر مکانی را آسان نموده است. با توجه به جنس بسیار مقاومی که پارچه سازنده این چادر دارد در مقابل آفتاب سوختگی نیز دوام بالایی دارد و می توان آن را برای استفاده خانواده در مدت طولانی مورد استفاده قرار داد. چادر مسافرتی فنری 12 نفره کله قندی را می توان از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری نمود . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل و مفید به بررسی چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد بپردازیم و ویژگی های آن را بیان کنیم .

سازه چادر مسافرتی چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد

سازه چادر مسافرتی فوق یعنی چادر مسافرتی چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد از نوع فنری می باشد که این سازه فنری می تواند برای چادر مسافرتی ساختاری اتوماتیک را به همراه داشته باشد . این نوع ساختار به دلیل استفاده از میله ها و ستون های فنری که خاصیت تا شو دارد ، فریم کلی یک چادر را تشکیل دهد . به صورت کلی چادر های مسافرتی به سه دسته فنری ، عصایی و اتوماتیک دسته بندی می شوند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند .

شما می توانید به سادگی چادر های مسافرتی فنری را راه اندازی کنید که در میان سایر چادر ها نیز سریع ترین می باشد . همچنین چادر های مسافرتی فنری دارای ابعاد بزرگی بوده و به همین جهت بیشتر چادر های مسافرتی بزرگ از جمله چادر فوق که برای استفاده 12 نفر می باشد ، از این نوع سازه برخوردار هستند . دیواره ای این چادر ها آبگریزی بسیار خوبی داشته و ساختاری هرمی دارد . 

جنس چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد

برای تولید بخش بدنه چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد از پارچه ای به نام آکسفورد استفاده شده است که یک پارچه کره ای ضد آب می باشد که برای تولید این مدل از پارچه اصلی استفاده شده است که کیفیت ساخت بسیار خوبی را داشته و یکی از مناسب ترین پارچه ها برای تولید بدنه چادر مسافرتی می باشد . زیرا در نازک ترین لایه های خود نیز به خوبی می تواند در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد و البته باد را از خود عبور نداده و می تواند عایق بسیار خوبی در برابر نور خورشید نیز باشد .

در کنار پارچه آکسفورد برای تولید فریم و پایه های فنری چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد نیز از فایبرگلاس استفاده شده است که فایبرگلاس نیز نوعی کامپوزیت پلیمری است که از وزن بسیار سبکی برخوردار است ، فایبرگلاس ها مدل های نرم و انعطاف پذیر و همچنین سخت دارند که با توجه به اینکه سازه چادر مسافرتی فوق فنری می باشد یعنی برای تولید آن از سازه فنری استفاده شده است .

راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد

بدون شک سریع ترین راه اندازی را در میان چادر های مسافرتی چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد دارد که دلیل آن نیز پیش تر اشاره شد که آن هم سازه فنری محصول می باشد ، در ابتدا نیاز است تا چادر را از ساک حمل خارج کرده و آن را باز کنید تا ببینید که چگونه فریم چادر که فشرده شده است به مانند فنر جمع شده باز می شود ، پس از مرحله اول چادر حالتی مثلثی به خود می گیرد که می توانید با خارج کردن پایه داخلی از میان دو لایه ، چادر را کاملا به صورت ایستاده قرار دهید تا قابل استفاده شود .

 نوع فنری
 طول 330سانتی متر
 عرض 330 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پارچه آکسفورد با رویه شمعی
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 6 نفر
 دارای توری در پنجره و درب
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد از سری چادر های بسیار محبوب به خصوص در ایران است که به دلیل داشتن ویژگی های بسیار خوب و راه اندازی بسیار ساده و آسان به یکی از محبوب ترین مدل ها تبدیل شده است . البته داشتن ابعاد بزرگ نیز به این محبوبیت اضافه کرده است تا اینچنین مسافرین با استفاده از یک چادر مسافرتی با کیفیت و مطعن در طول سفر برای خود یک خانه ای کوچک و یک حریم خصوصی عالی داشته باشد تا اینچنین حتی در دل طبیعت نیز بتوانند سکونت داشته باشند و از مناظر استفاده کند .

با به همراه داشتن یک چادرمسافرتی بزرگ دیگر نیازی به خانه نداشته و می توانید در هزینه های اضافی مانند اجازه سوئیت یا ویلا و ... نیز به دور باشید . با توجه به علاقه مسافرین به چادر های مسافرتی فنری و البته راهنمایی بیشتر شما در خرید چادر مسافرتی ، قصد داریم تا در ادامه مطلب به صورت کامل و جامع به بررسی چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد بپردازیم و ویژگی های این محصول را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه دهیم .

خرید چادر مسافرتی خانواده

در خرید چادر مسافرتی نیاز است تا به یک سری از موارد مهم توجه داشته باشید تا پس از خرید دچار مشکل نشوید . توجه داشته باشید که برخی از چادر های مسافرتی ممکن است ظرفیت مشخصی داشته باشند ، اما بهتر است که به ابعاد محصول نیز توجه داشته باشید و ببنید که طول و عرض چند متری دارد ، این در حالی است که فروشگاه تهران اینتکس با بررسی این موضوع و با توجه به ابعاد بزرگی که این چادر مسافرتی دارد ، آن را برای استفاده خانوادگی و گروهی مناسب دانسته است .  چرا که این چادر مسافرتی مربعی دارای مساحتی 330 سانتی متر مربعی دارد که می توان گفت طول و عرض آن بیش از سه متر می باشد ، به همین دلیل نیز می تواند در داخل خود حدودا 12 نفره را  به صورت نشسته جای دهد .

این در حالی است که برای استراحت کردن و استفاده در حالت دراز کشیده و خوابیده این تعداد کمتر شده و حدودا 6 نفر می توانند در این حالت از چادر استفاده کنند و در آن استراحت کنند . بنابراین می توان گفت که چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد برای یک خانواع شش نفره کاملا مناسب است و در صورت استفاده از آن تنها برای صرف غذا تعداد بیشتری می توانند به داخل چادر مسافرتی بیایند و بنشینند . البته بایستی در نظر داشته باشید که همواره بهتر است چادر های مسافرتی بزرگ را خریداری کنید که در صورت نیاز بتوانید وسایل ضروری و مورد نیاز خود را که در طول سفر همراه داشته اید نیز به داخل چادر مسافرتی ببرید . 

نوع طراحی و ساخت چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد

از دلایلی که به این نوع چادر های مسافرتی کله قندی گفته می شود ساختار هرمی و مخروطی شکل آن ها می باشد که به واسطه طراحی بی نظیر خود ، بسیار آبگریز بوده و در برابر باد و باران شدید نیز به خوبی می تواند ایستادگی کند . چادر های مسافرتی به دلیل اینکه در فضاهای بیرون و در طبیعت استفاده می شود ، نیاز است تا این ویژگی ها را داشته باشد . در تصویر مشاهده می کنید که این چادر مسافرتی دارای رنگ زرشمی بوده که سقف آن نیز نقره ای است . شما می توانید همین محصول را در رنگبندی های دیگر نیز سفارش دهید . 

در بدنه چادر چادر مسافرتی 12 نفره کله قندی آکسفورد یک درب قرار گرفته است که در تصویر اول آن را مشاهده می کنید ، همچنین دو پنجره دیگر نیز در دیواره های کناری چادر مسافرتی تعبیه شده است که از آن طریق نیز می توانید به بیرون از چادر دید کافی داشته باشید و البته با بازگذاشتن آن ها نورگیری بهتر و همچنین تهویه هوای عالی داشته باشید . از سوی دیگر لازم است بدانید که تمامی درب و پنجره ها مجهز به توری است که در صورت باز گذاشتن پنجره نیز می توانید آن را ببندید تا اینچنین حشرات به داخل چادر راهی پیدا نکنند . تمامی آن ها به صورت زیپی باز و بسته می شوند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...