چادر مسافرتی 12 نفره Travel Tent

Travel Tent T12

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 12 نفره Travel Tent از چادر های مسافرتی دارای رنگ شاد می باشد که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است . این چادر دارای دو پنجره می باشد که به علت رو به روی یکدیگر قرار گرفتن به خوبی می تواند کار تهویه هوای داخل چادر را انجام دهد . همچنین جنس این چادر مسافرتی از پلی استر می باشد که از کیفیت بالایی در برابر نفوذ آب در شرایط نامساعد جوی و همچنین سایش و پوسیدگی برخوردار است . همچنین دارای ستون هایی از جنس فایبرگلاس است که دارای مقاومت بالا در برابر باد و یا طوفات می باشد و درزهای این چادر به خوبی آب بندی شده است تا از نفوذ آب به داخل چادر جلوگیری شود . جنس پارچه زیرین این چادر از پلی استر می باشد تا از نفوذ آب و جیس شدن کف استخر در شرایط بارانی جلوگیری کند . چادر مسافرتی 12 نفره Travel Tent در فروشگاه اینترنتی اینتکس با بهترین کیفیت و قیمت موجود می باشد که می توانید پس از بررسی و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کمترین زمان درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی
 طول 300 سانتی متر
 عرض 300 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 ظرفیت 12 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک خیر
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 12 نفر
دارای دو پنجره دارای پشه بند
 ابعاد بسته بندی: 66 در 15 در 10 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما

چادر مسافرتی 12 نفره Travel Tent

اگر شما هم خانواده ای پر جمعیت هستید و قصد دارید تا یک چادر مسافرتی با کیفیت را خریداری کنید پیشنهاد می کنیم چادر مسافرتی 12 نفره Travel Tent را مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید کنید. این چادر از سری محصولات مقاوم و جذابی است که به تازگی روانه بازار شده و در بدو ورود چشم ها را به خود خیره کرده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل در ارتباط با این محصول با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید...........

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید گفت که این چادر ارگونومی ساخت هلالی شکلی داشته و به صورت مربعی با سقف فرو رفته و انعطاف پذیر طراحی شده است. ستون های اصلی این کالا فنری بوده و در هر چهار طرف این چادر به چشم می خورد که از پایین ترین نقطه شروع شده و در قسمت سقف این کالا جمع می شود. هم چنین این چادر از سه رنگ مختلف ساخته شده است. دو سمت این چادر یک دست نارنجی بوده و دو سمت دیگر ان نیز ابی رنگ است که این تضاد رنگی چادری شکیل را تشکیل داده است. هم چنین پایه ها و لبه های پایینی این محصول نیز بنفش می باشد که رنگی زیباست. بر روی بدنه اصلی این چادر هم چنین دو عدد پنجره نیز دیده می شود که هر دوی ان ها دارای پشه بند بوده و از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند که باعث شده تا از ورود حشرات مضر به داخل چادر تا حدود بسیار زیادی جلوگیری شده و با باز کردن این پنجره ها در فصول گرم سال هوا در داخل چادر به صورت کامل به جریان بیفتد. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای این کالا دارد.

جنس بدنه

بدنه اصلی این چادر ساخته شده از نوع پلی استر است. این پارچه به صورت ضد اب طراحی شده است که از ورود اب باران به داخل چادر تا حدود زیادی جلوگیری کرده و بسیار با کیفیت می باشد. هم چنین گفتنی است که این پارچه انعطاف پذیری فوق العاده بالایی داشته و به سادگی اسیب نخواهد دید. هم چنین پایه های این چادر هم همگی از نوع فایبرگلاس ساخته شده اند که فوق العاده انعطاف پذیر بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

ابعاد و وزن

این محصول دارای طول و عرض مشابه 300 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 180 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این کالا در بسته بندی با ابعاد 66 در 15 در 10 سانتی متر طراحی و تولید شده است که به راحتی می توانید ان را حمل و نقل کنید. هم چنین این کالا دارای ظرفیت 12 نفره بوده و تنها 3.4 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول بسیار ساده و اسان می باشد. شما در ابتدا باید این چادر مسافرتی را بر روی زمین قرار داده و تجهیزات و طناب ها و پایه های این محصول را هم از داخل بسته بندی خارج کنید. از طریق محفظه های دوخته شده ای که بر روی این چادر به چشم می خورد شما باید در ابتدا این پایه ها را رد کرده و در هر سمت از این محصول این پایه ها را به صورت محکم کیپ کنید تا تکان نخورد. پس از انجام دادن این عمل شما نیاز دارید تا پارچه اصلی را بر روی زمین قرار دهید و این چادر را به صورت سر پا و ایستاده بر روی زمین رها کنید. هم چنین برای مراقبت از این کالا هم باید مراقبت پایه های این محصول باشید و فشار بیش از اندازه ای به ان وارد نکنید. هم چنین از ضربه زدن ، سوراخ کردن و وارد کردن اشیا نوک تیز و داغ به داخل رویه اصلی این چادر هم جدا خودداری نمایید تا بتوانید سالیان سال از این چادر با کیفیت استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 12 نفره Travel Tent یک چادر مسافرتی شکیل و زیبا می باشد که وزن کمی داشته و جا به جایی و هم چنین راه اندازی ان نیز وقت کمی را می خواهد. این محصول هم چنین دارای دفترچه راهنما بوده و در کنار خود ساک حمل هم موجود دارد که می توانید از ان ها هم در مواقع لازم استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...