چادر مسافرتی 14 نفره اتوماتیک

Tahoe Gear 2332

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 14 نفره اتوماتیک حرفه ای بزرگ نسل جدید از چادر های مسافرتی سایز بزرگ بوده که با توجه به ساختار جذاب و متفاوت و همچنین راه اندازی اسان مورد استقبال عموم واقع شده است. این محصول ساختاری مستطیل شکل داشته که از بدنه با جنس پلی استر با روکش پلی اورتان ساخته می شود. محصول به دو بخش اصلی تقسیم شده و قسمت ابتدایی ان دارای پنجره هایی بزرگ و سراسری مجهز به توری از جنس پلی استر بوده که این مدل طراحی تا میانه محصول که درب ورود و خروج ان قرار داده شده ادامه می یابد. در قسمت داخلی چادر مسافرتی بعد از عبور از درب ورودی دیواره ای از جنس بدنه چادر تعبیه شده که فضای داخلی را مجهز به یک اتاق خواب مجزا می کند. سقف محصول شامل چهار مستطیل بزرگ توری بوده که موجب تهویه مناسب هوا و همچنین نورگیر بودن فضای داخلی می شوند. برای جلوگیری از ورد اب در زمان بارندگی به داخل محصول سقف ان مجهز به یک پوشش دوم شده است. سازه های اتوماتیک محصول از وزن بسیار کم و طول عمر بالایی برخوردار هستند. با توجه به این ساختار شما می توانید در تمامی شرایط جوی اب و هوایی و در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا بارندگی از این کالا استفاده نمایید. نمایندگی مرکزی اینتکس این محصول را با قیمتی مناسب به بازار عرضه می کند.

 نوع اتوماتیک
 طول 609 سانتی متر
 عرض 356 سانتی متر
 ارتفاع 213 سانتی متر
 ظرفیت14 نفره
 جنس بدنه پارچه پلی استر 
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک 
 دوپوش 
 ضد آب 
 تعداد پنجره 6
 
سایر ویژگی ها
 ساخت شرکت Tahoe Gear
 ظرفیت دراز کش 14نفر
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

چادر مسافرتی 14 نفره اتوماتیک حرفه ای بزرگ خانوادگی محصولی کارامد در میان انبوهی از چادر های مسافرتی با ابعاد بزرگ بوده که با توجه به نشیمنگاه استاندارد ان تعداد 14 نفر به راحتی می توانند در این فضا بخوابند. این محصول با توجه به نوع متفاوت پنجره ها و همچنین هواکش ایده ال خود در قسمت سقف دارای محیطی با گردش ازادانه هوا بوده که کاملا نورگیر می باشد. ساختار ضداب محصول با طول عمر بالای ان موجب شده تا در تمامی شرایط جوی اب و هوایی به راحتی از ان استفاده نمایید. در این قیمت قصد داریم تا با نقد و بررسی محصول برای خرید چادر مسافرتی مناسب شما را راهنمایی کنیم. پس برای یک انتخاب مناسب و خریدی مطمئن توصیه می کنیم تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت این محصول مستطیل شکل از جمله دلایل محبوبیت بالای ان به شمار می رود. این محصول در قسمت داخلی به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول ان از بخش ابتدایی تا بعد از درب محصول واقع شده که دارای شش ردیف پنجره سراسری مجهز به توری بوده که به زیبایی محیط داخلی می افزاید. این پنجره ها از بخش سقف محصول تا حدود انتهایی ان ادامه داشته و موجب گردش ازادنه هوا در فضا داخلی و نورگیر بودن این محیط می شود. بعد از درب ورود و خروج محصول در بخش داخلی شاهد یک لایه پوشش هستیم که فضای داخلی را تفکیک کرده و موجب ایجاد یک اتاق خواب مجزا می شود. در بدنه این چادر مسافرتی یک عدد درب برای ورود و خروج وجود دارد که مجهز به توری می باشد و از ورود حیوانات به داخل چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری به عمل می آورد. در بخش سقف محصول نیز یک دریچه هوا تعبیه شده است. اما ویژگی منحصر به فرد این محصول مربوط به پوشش دوم ان می شود. این پوشش تمام بخش سقف را در برگرفته و مانع از ورود اب را داخل چادر می شود.

جنس بدنه

برای تولید بدنه این محصول از جنس پلی استر استفاده شده که درای روکشی از جنس پلی اورتان می باشد. این جنس بدنه از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار بوده و ساختاری کاملا ضداب دارد. همچنین در بخش کف این چادر مسافرتی از پارچه دو لایه استفاده شده است که خیال شما را از نفوذ آب از کف چادر نیز به طور کامل راحت می کند . همچنین ستون های استفاده شده در ساخت این محصول از جنس فایبرگلاس نیز است که علاوه بر استحکام بالایی که دارد دارای انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد و از همین رو در برابر بادهای شدید نیز می تواند مقاومت قابل قبولی را از خود نشان دهد. به همین دلیل استفاده از این محصول در معرض بارش باران و برف و همچنین تابش مستقیم نور خورشید اسیبی به بدنه ان وارد نخواهد ساخت.

ابعاد و وزن

همانطور که گفته شد این محصول ساختاری مستطیل شکل داشته که طول ان برابر 609 سانتی متر و عرض ان برابر 365 سانتی متر و ارتفاع استاندارد کالا معادل 213 سانتی متر است. به همین جهت فضای داخلی این محصول کاملا استاندارد و مناسب خواب برای 14 نفر می باشد. وزن بدنه محصول به همراه اقلام همراه ان تنها 19 کیلوگرم می باشد. به همین جهت برای همراه داشتن در سفر های طولانی و پیاده روی های کوهستانی یک انتخاب مناسب به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

سازه های این محصول از نوع اتوماتیک بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان بسیار کوتاهی دارد. برای نصب این چادر باید ابتدا بدنه اصلی را کاملا باز کرده و سپس با توجه به نحوه قرار گیری فریم ها، پایه ها را داخل دریچه های سرخود تعبیه شده روی بدنه اصلی قرار دهیم. این کار را باید تا زمانی ادامه دهیم که این چادر شکل کامل را به خود بگیرد.  برای مراقبت از محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به پوشش بدنه خودداری کنید. همچنین از وارد کردن ضربه سنگین به پایه های ان جدا پرهیز نمایید.

جمع بندی

چادر مسافرتی 14 نفره اتوماتیک دوپوش محصولی با بدنه ای خوش رنگ زیبا و ساختار داخلی استاندارد بوده که زمان راه اندازی بسیار کوتاهی دارد. این محصول که مناسب استفاده در سفرهای دسته جمعی و خانوادگی بوده از طریق فروشگاه اینتکس با مناسب ترین قیمت به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...