چادر مسافرتی 3 نفره کولتیوا بست وی

bestway 68046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 3 نفره کولتیوا بست وی ، طول: 340 سانتی متر ، عرض: 180 سانتی متر ، ارتفاع: 125 سانتی متر ، ظرفیت: 3 دارای سایه بان

چادر مسافرتی 3 نفره کولتیوا از سری چادر های مسافرتی مقاوم و حرفه ای شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس پارچه شمعی با روکش دو لایه برزنتی می باشد. محصولی که از قابلیت هایی همچون مقاومت در برابر سرما ، آب باران و همچنین شرایط جوی مختلف بهره برده به همین دلیل می توان در اکثر سفر های کوهستانی و جنگلی استفاده نمود. محصولی که از سایه بان های کناری و مقابل درب ورودی بهره مند بوده و به صورت مجزا نصب و یا جمع می شوند. اما درب تعبیه شده در این کالا دربی بزرگ بوده و از پشه بند و روکش برخودار است. این چادر می تواند به راحتی حمل شود، دلیل این راحتی سبک بودن وزن آن و همچنین داشتن ساک حمل مناسب می باشد. از دیگر ویژگی های این چادر می توان به بدنه کوت شده و مقاومت آن در برابر حرارت اشاره کرد.

 نوع عصایی
 طول 340 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 125 سانتی متر
 ظرفیت 3 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی برزنتی
 جنس پایه ها آلومینیوم
 اتوماتیک خیر
 دوپوش بله
 ضد آب 
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن: 4.2 کیلوگرم
 ظرفیت دراز کش 3 نفر
 دارای سایه بان
 دارای کیسه نگهداری اشیای داخلی
 دارای پشه بند
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

شرکت بست وی از تولیدکنندگان محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد که در سالهای اخیر توانسته است محصولاتی با کیفیت تولید کند و محبوبیت بسیاری در زمینه محصولات بادی و چادر های مسافرتی کسب کند . البته رقبایی همچون کیت ، کلمن و شاتل نیز در تولید چادر های مسافرتی وجود دارند که آنها نیز محصولات با کیفیتی تولید می کنند . در ادامه به بررسی چادر مسافرتی سه نفره کولتیوا بست وی خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود . 

طراحی و ارگونومی ساخت

چادر مسافرتی سه نفره بست وی در دو رنگ مختلف تولید شده است که بستگی با توجه به سلیقه خود می توانید یک محصول را انتخاب کرده و خریداری کنید . رنگ های سفید و سبز استفاده شده در این محصول به زیبایی چادر کمک بسزایی نموده است . در قسمت جلویی این محصول یک درب ورودی بزرگ تعبیه شده است که دارای توری مخصوص برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد خاک به داخل چادر می باشد که از ویژگی های آن محسوب می شود . همچنین برای درب ورودی این محصول سایبان نیز تعبیه شده است که می توانید از آن برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب به داخل چادر استفاده کنید . در اطراف چادر نیز محل های مخصوصی برای قرار دادن میخ های مخصوص و همچنین طناب های اطمینان تعبیه شده است که به کمک آنها می توانید چادر را به زمین متصل کنید و در روز های طوفانی از برهم خوردن تعادل چادر جلوگیری کنید . 

جنس بدنه

بدنه این چادر مسافرتی بست وی پارچه شمعی برزنتی می باشد که مقاومت بالایی در برابر آب و همچنین ضربه و فشار دارد . بدنه ی این چادر مسافرتی به سبب استفاده از این نوع پارچه به طور کامل ضد آب بوده و می توانید از آن در روز های بارانی استفاده کنید و مشکلی برای چادر پیش نخواهد آمد . همچنین پایه های آلومینیومی استفاده شده در این محصول کاملا مستحکم و ضد فرسایش می باشند و همچنین به کمک انعطاف پذیری بالای آنها می توانید مدت طولانی از چادر استفاده کنید . در داخل چادر نیز کیسه مخصوصی برای قرار دادن اشیاء اضافی تعبیه شده است که می توانید از آن برای قرار دادن وسایل خود استفاده کنید و فضای بیشتری داخل چادر در اختیار داشته باشید . 

ابعاد و ظرفیت

طول این چادر مسافرتی 340 سانتی متر ، عرض آن 180 سانتی متر و ارتفاع آن 125 سانتی متر می باشد که اندازه مناسبی برای یک چادر مسافرتی سه نفره بوده و در هنگام استفاه با مشکل کمبود فضا مواجه نخواهید شد . ظرفیت اعلام شده برای این چادر سه نفر می باشد که البته در بررسی هایی که همکاران ما انجام دادند این ظرفیت بیشتر بوده و تا 5 نفر نیز می توانند از این چادر استفاده کنند . از تمامی قسمت های چادر به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی این چادر مشاهده نخواهید کرد . همچنین به کمک اندازه مناسب می توانید از آن در فضاهای کوچک نیز استفاده کنید . از دیگر ویژگی های این چادر می توان به ساک حمل کوچک آن اشاره نمود که پس از جمع کردن چادر می توانید آن را درون ساک قرار دهید و به راحتی به همراه خود حمل کنید . همچنین وزن 4.2 کیلوگرمی این چادر مسافرتی حمل و نقل آن را برای شما راحت تر خواهد کرد .

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از قرار دادن آن بر روی سطحی صاف اقدام به برپایی آن کنید . راه اندازی چادر های عصایی نسبتا زمان گیر تر از چادر های فنری و اتوماتیک می باشد که البته با تکرار کردن این کار این کار برای شما آسان تر شده و همچنین زمان کمتری را خواهد گرفت . زمان لارم برای برپا نمودن این چادر حدود 1 دقیقه می باشد و جمع کردن آن نیز همین مقدار زمان نیاز دارد . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست ار پاره شدن بدنه ی آن جلوگیری کنید . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . همچنین می بایست از آسیب رسیدن به پایه های چادر جلوگیری کنید تا چادر شکل خود را از دست ندهد . 

جمع بندی

چادر مسافرتی سه نفره بست وی محصولی جدید از شرکت بست وی می باشد که از بدنه ای مستحکم و همچنین ضد آب تهیه شده است که به کمک این بدنه مستحکم می توان از آن در کوهستان و یا مکان های سرد نیز استفاده نمود و مشکلی برای چادر پیش نخواهد آمد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و وجود سوال می توانید از بخش ارتباط با ما سوالات خود را مطرح کنید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...