چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس جدید

A.Apex-002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,388,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس جدید را اگر بخواهیم مورد بررسی قرار دهیم مهم ترین عامل بحث نوع ساختار و چگونگی شکل گیری این محصول می باشد که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید این چادر مسافرتی را خریداری نمایید. فضاهای کناری این محصول به گونه ای تولید شده که می توانید وسایل خود را در این محل ها قرار داده و با خیال راحت از فضای مرکزی و بزرگ این چادر برای استراحت و نشستن استفاده کنید. هم چنین بهره مندی از راه اندازی ساده و اسان نیز باعث شده تا درمدت زمان بسیار کوتاهی بتوانید بدنه اصلی چادر را راه اندازی نموده و پس از ان نیز برای مقاومت بیشتر با استفاده از میخ و طناب های موجود در بسته بندی این محصول ان را به زمین محکم کنید تا تکان نخورد. علاوه بر این ها شما می توانید درب ورود این محصول را باز کرده و با بستن ان و جمع کردنش به سمت بالا ، به راحتی و بدون دردسر عبور و مرور کنید. رنگ این چادر مسافرتی هم مزید بر علت شده است تا یک انتخاب هوشمندانه و زیبا به شمار رود. در کنار این موارد بهره مندی از رویه پلی استر و ضد اب این محصول هم از دیگر خصوصیات و ویژگی های مهم این چادر به شمار می رود که پیشنهاد می کنیم ان را به سادگی از دست ندهید.

نوع مسافرتی
 طول 210 سانتی متر
 عرض 210 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش بله
 ضد آب بله
 تعداد پنجره -
 سایر ویژگی ها ظرفیت 6 نفر
 ابعاد بسته بندی: 77 در 19.5 در 19 سانتی متر
 دارای پشه بند و هواکش
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ و طناب نصب

 

چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس جدید

شرکت تهران اینتکس این روز ها محصولات متنوعی را خصوصا در حوزه چادر های مسافرتی در سایت خود موجود کرده و ان ها را به مشتریان خود ارائه می کند. یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی هم که برای استفاده خانواده ها مناسب بوده و ظرفیت 6 نفره را هم می تواند به سادگی در داخل خود تحمل کند ، چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس جدید می باشد که جدید ترین مدل چادر های آ.اپکس نیز به شمار می رود. این مقاله را دنبال کنید تا با خصوصیات این چادر جدید بیشتر اشنا شوید...

نوع طراحی و ساختار محصول

چادر های مسافرتی معمولا از نظر نوع ارگونومی ساخت اکثرا ظاهری مربعی شکل را دارا می باشند و همین عامل هم باعث شده تا خیلی از نظر تنوع خصوصا در محصولات ایرانی نباشید. در همین مورد و در تکمیل این موضوع باید عنوان کرد که چادر مسافرتی 6 نفره آ.اپکس جدید هم ساختاری مربعی شکل دارد که تقریبا از نظر اصول طراحی هم بسیار ساده شکل گرفته است. علاوه بر این ها باید به این نکته هم اشاره کنیم که از نظر رنگ بندی شما می توانید بر روی بدنه اصلی این محصول رنگ سبز را هم مشاهده نمایید که قرار گرفتن رنگ نارنجی بر روی درب و پنجره های این محصول نیز باعث شده تا جلوه دو چندانی این محصول بگیرد. البته بخش های توری و پشه بند دار این چادر مسافرتی را هم رنگ سفید تشکیل داده است. بهره مندی از سه پنجره و یک درب بزرگ سبب شده تا این چادر مسافرتی عبور و مرور راحت و هم چنین شرایطی ایده ال برای عبور و به جریان افتادن هوا را در اختیار شما قرار دهد. نکته دیگر در خصوص این محصول هم به بحث ساختار و شیوه راه اندازی این چادر مسافرتی تعلق می گیرد که به ان هم اشاره خواهیم کرد.

شیوه راه اندازی

شاید این سوال برای شما یک دغدغه به شمار رود که به چه صورت می توان این چادر مسافرتی را به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان ممکن نصب و راه اندازی کرد. در پاسخ به این سوال هم باید عنوان کرد که این مسئله را به هیچ عنوان برای خود دغدغه به شمار نیاورید زیرا این چادر مسافرتی قابلیت راه اندازی به صورت اتوماتیک را دارا بوده و شما می توانید به سادگی و با خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی در کمترین زمان ممکن و در عرض چند ثانیه این چادر را راه اندازی نمایید. البته جمع اوری این کالا هم کاری ساده می باشد که معمولا با یاد گرفتن قلق این چادر به سریع ترین شکل ممکن می توانید این چادر را هم در داخل بسته بندی ان قرار دهید.

ویژگی ها و اقلام همراه

یکی از ویژگی های مهم این چادر مسافرتی که باید به ان اشاره کنیم بحث اقلام همراه و همین طور ویژگی هایی استکه باعث شده تا این چادر مسافرتی با بهره مندی از ان ها به یک محصول کامل بدل گردد. در همین رابطه باید عنوان کرد که این چادر دارای بدنه ای ضد اب می باشد کهشاید مهم ترین خصوصیت این چادر به شمار رود. هم چنین بهره مندی از هواکش و پشه بند نیز سبب شده تا یک چادر کامل را شاهد باشیم. در کنار این موارد باید به دارا بودن طناب و میخ نصب این چادر هم اشاره کرد که می توانید با بهره مندی از این موارد این چادر را خیلی محکم بر روی زمین نصب نمایید. هم چنین دارا بودن ساک حمل هم یکی دیگر از اقلام همراه این چادر به شمار می رود.

ضمانت و خدمات پس از فروش

این چادر مسافرتی با بهره مندی از کیفیت خوبی که دارد باعث شده تا خاطر شما به صورت کامل راحت شود اما اگر باز هم این سوال برای شما پیش امده است که به چه صورت می توان بیش از پیش به ان اطمینان کرد باید عنوان کنیم که نمایندگی اینتکس با خدمات پس از فروش این محصول باعث شده تا شما از این نظر خیالتان هم بیشتر راحت شود. البته این چادر مسافرتی دارای ضمانت نمی باشد که باید به این مسئله هم اشاره کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...