چادر مسافرتی 6 نفره امریکایی

1001 candora

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 6 نفره candora را می توان یکی از جدید ترین چادر های مسافرتی و همچنین پر فروش ترین چادر مسافرتی کمپانی کندورا دانست ، این محصول به واسطه ابعاد ، ظاهر و کیفیت بسیار بالایی که دارد در میان مردم بسیار محبوب شده است . این چادر مسافرتی قادر است تا 6 نفر را در درون خود جای دهد که البته به صورت دراز کش 4 نفر می توانند به خوبی از محصول استفاده کنند از این رو می توان چادر مسافرتی 6 نفره candora را مناسب برای استفاده گروهی و خانوادگی دانست . جنس استفاده شده در ساخت محصول اعم از بدنه و پایه ها بسیار با کیفیت و درجه یک هستند از این رو می توان از چادر مسافرتی فوق در هر نوع شرایط آب و هوایی مانند آب و هوای شرجی و ساحلی ، آب هوای معتدل ، آب و هوای گرم و خشک و آب و هوای بارانی ، سرد و کوهستانی نیز استفاده کرد . راه اندازی این محصول بسیار ساده است و به صورت اتوماتیک قابلیت راه اندازی دارد به همین سبب به سرعت می توانید محصول را راه اندازی و استفاده کنید . برای خرید محصول فوق با نازل ترین قیمت از فروشگاه اینتکس می توانید آن را به صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری خریداری کنید .

 نوع فنری
 طول 290 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 130 سانتی متر
 ظرفیت 6 نفره
 جنس بدنه پارچه شمعی پلی استر
 جنس پایه ها فایبرگلاس
 اتوماتیک بله
 دوپوش خیر
 ضد آب بله
 تعداد پنجره 2
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت candora
 ظرفیت دراز کش 4 نفر
 از مقاوم ترین و بهترین چادر مسافرتی 6 نفره
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 قابل استفاده در تمامی شرایط جوی
 استحکام بسیار بالا
 مناسب برای خانواده
وزن سبک
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ 8 عدد و طناب نصب 4

چادر مسافرتی 6 نفره candora یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین چادر های مسافرتی کمپانی کاندورا می باشد که می توانید آن را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . استفاده از چادر مسافرتی در سفر ها می تواند سری راحت تر و ساده تری را در پیش روی شما قرار دهد چرا که هر لحظه که بخواهید می توانید برای خود یک سرپناه و یک حریم خصوصی برای استراحت کردن ایجاد کنید . چادر مسافرتی 6 نفره candora نیز یکی از برترین نمونه ها است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر ، سایر ویژگی ها و خصوصیات آن را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد .

طراحی و آرگونومی ساخت

یکی از فاکتور هایی که می تواند باعث تمایز یک چادر مسافرتی با سایر چادر های مسافرتی گردد نوع طراحی و آرگونومی ساخت محصول می باشد . چادر مسافرتی فوق نیز در ابعاد بزرگ و با ساختار بسیار عالی طراحی شده است و می تواند بستر مناسبی برای استفاده شما در تمامی شرایط باشد . این چادر مسافرتی ساختاری بیضی شکل دارد که در دو طرف آن درب بزرگی برای ورود و خروج طراحی گردیده است که شما می توانید در صورت نیاز هر دو سمت را باز نگه دارید . در کناره ها نیز پنچره های بزرگی قرار گرفته اند که می توانید توسط آن ها نور دهی بهتر و دید بهتری به محیط بیرون داشته باشید . درب و پنجره های محصول دارای توری می باشد که در صورت نیاز می توانید آن را ببندید تا حشرات وارد چادر نشوند . در زیر هر پنچره جیب هایی قرار گرفته است که می توانید وسایل خود را به مانند گوشی موبایل و ... در آن قرار دهید . قسمت های بیرونی بدنه چادر مسافرتی دارای گره هایی می باشد که می توانید با استفاده از آن ها چادر مسافرتی خود را به زمین متصل کنید . نوع سازه این محصول نیز خاصیت فنری داشته و به سهولت می توانید چادر مسافرتی خود را راه اندازی کنید .

جنس

بدنه چادر مسافرتی 6 نفره candora از پارچه شمعی پلی استر ساخته شده است به همین دلیل نیز چادر فوق کاملا ضد آب شده است . پلی استر یکی از مرغوب ترین پارچه ها برای ساخت چادر مسافرتی می باشد که بسیاری از شرکت ها و تولیدی های بزرگ از آن برای ساخت محصولات خود استفاده می کنند . این نوع پارچه ها اگر از 100% پلی استر ساخته شده باشند حتی در نازک ترین حالت خود نیز ضد اب خواهد بود . طول عمر این نوع از پارچه ها نیز بسیار زیاد است و علاوه بر خاصیت ضد آبی که دارند در برابر اشعه های مضر خورشیدی نیز عایق بسیار خوبی است . و اما پایه های چادر مسافرتی فوق نیز از فایبرگلاس ساخته شده است . فایبرگلاس از مقاوم ترین اجناس غیر فلزی هستند که استحکام آن ها بسیار بالاست . از طرفی وزن آن نیز بسیار پایین است و باعث سبک شدن محصول می شود .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

ابعاد چادر مسافرتی فوق برابر با ( طول : 290 سانتی متر ، عرض : 200 سانتی متر و ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که می توان گفت فضای بسیار خوب و بزرگی را دارد . این فضا برای استفاده 6 نفر مناسب است ، البته در صورت دراز کشیدن در حدود 3 نفر می توانند از چادر استفاده کنند که بسته به سایز افراد حتی تا 4 نفر نیز می توانند در داخل این چادر بخوابند . وزن کلی محصول فوق تنها 3.7 کیلوگرم می باشد در قیاس با ابعاد بسیار بزرگ آن ناچیز است به همین دلیل به سهولت می توانید چادر خود را حمل کنید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری

راه اندازی بسیار ساده چادر مسافرتی 6 نفره فوق باعث شده است تا بسیاری از افراد این مدل را انتخاب کنند چرا که سازه آن خاصیتی فنری داشته و اتوماتیک وار راه اندازی می شود . برای راه اندازی صحیح و نحوه جمع کردن آن می توانید به دفترچه راهنمای محصول مراجعه کنید . توصیه می شود تا همواره چادر مسافرتی خود را در محل های تمیر و به دور از شاخ و برگ و سنگ ها راه اندازی کنید . در صورت خیس شدن ، چادر مسافرتی خود را خشک کرده و سپس آن را جمع کنید . وسایل نوک تیز و برنده می تواند منجر به آسیب دیدن رویه شود .

سخن پایانی

با توجه به تعاریف گفته شده می توان چادر مسافرتی 6 نفره candora را یکی از مناسب ترین چادر های مسافرتی خانوادگی دانست . شما می توانید برای تعطیلات آخر هفته و حتی در سفر های دور و نزدیک  و در تمامی شرایط آب و هوایی مانند اب و هوای گرم و خشک و یا سرد  و بارانی از آن استفاده کنید . اگر قصد خرید چادر مسافرتی 6 نفره candora را دارید می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس به صورت حضوری ، تلفنی و اینترنتی به سادگی سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...