چادر مسافرتی 8 مسافرتی امریکایی

36424G

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 8 مسافرتی امریکایی از سری محصولات خانواده و با دوامی است که فروش بالای آن ، نمایانگر کیفیت و ارزش خرید این محصول بوده است . بدنه این چادر مسافرتی ساخته شده از پلی استر بوده که قسمت کف آن از پلی اتیلن می باشد و دارای پایه هایی از فایبر گلاس خواهد بود که نسبت به کیفیت ساخت بسیار بالایی که دارد ، می توانید از آن با خیالی آسوده در سرما و یا گرما استفاده کرده و لذت ببرید .

در این محصول از رنگ های سبز ، کرم و سفید به کار رفته که بسیار زیبا می باشد . اما لازم به ذکر است که ساختار بدنه این چادر مسافرتی آمریکایی به صورتی بوده است که در هنگام فصول گرما می توانید روکش بدنه آن را باز کرده ، و در فصول سرما روکش بدنه را به آن متصل نموده تا به صورت کامل ، درون چادر مسافرتی گرم باشد . راه اندازی این کالا در کم تر از شش دقیقه صورت گرفته و به راحتی می توانید از آن با دوستان و یا اعضای خانواده لذت ببرید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع کمپینگ
 طول 426 سانتی متر
 عرض 365 سانتی متر
 ارتفاع 213 سانتی متر
 ظرفیت 8 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 4 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ

چادر مسافرتی 8 نفره آمریکایی 36424G چادر های مسافرتی کمپینگ باید دارای ساختار هایی متنوع باشند تا بهترین لحظات را بتوانند در مسافرت به همراه خانواده و یا دوستان برای شما فراهم آورند . این چادر مسافرتی را به جرت می توان یکی از چادرهای مسافرتی با ساختاری مهندسی شده و متنوع دانست . محیط داخلی این چادر مسافرتی از دو اتاق تشکیل شده است که در بخش جلویی آن اتاقی که وجود دارد ، دارای دیواره هایی کاملا توری می باشد که برای شب نشینی های خود می توانید از آن استفاده کنید .

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا اقدام به نقد و بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم . توری های موجود در بدنه این چادر مسافرتی زیبا از جنس پی وی سی با تراکم بالا می باشد که از ورود پشه و مگش به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین این اتاق بسیار مناسب برای استفاده در آب و هوای گرم تابستانی و یا آب و هوای معتدل بهاری می باشد و لذت وصف نشدنی شب نشینی به همراه خانواده را برای شما فراهم می آورد . در بخش پشت این اتاق یک عدد درب دایره ای ماننده تعبیه شده است که شما را راهی اتاق داخلی چادر مسافرتی می کند . دیواره های این اتاق از جنس پلس استر می باشد . در بخش دیواره های اتاق داخلی پنجره هایی وجود دارد که به گردش هوای داخلی کمک شایانی می کند .

همچنین سقف اینچادر مسافرتی نیز مجهز به هواکش است و هوای داخلی را مطلوب برای استفاده در دورهمی های کمپینگ می کند . پارچه پلی استر استفاده شده در بدنه این چادر مسافرتی به صورت ضد آب می باشد و عملکرد فوق العاده ای را در هنگام بارش باران های حتی شدید از خود به نمایش می گذارد . درزهای موجود در بدنه این چادر مسافرتی به منظور بالا بردن مقاومت در برابر نفوذ آب به خوبی آب بندی شده اند و توسط پارچه هایی پلاستیکی دوخت شده اند . اما بخش کف این چادر مسافرتی دارای پارچه ای متفاوت می باشد . در کف این چادر مسافرتی از پارچه دو لایه از جنس پلی اتیلن استفاده شده است که علاوه بر جلوگیری از نفوذ آب ، از ورود سرما به بخش داخلی چادر مسافرتی به خوبی جلوگیری می کند . از دیگر نقاط قوت این چادر مسافرتی می توان به ستون های از جنس فایبرگلاس آن اشاره کرد .

این ستون ها با استحکام بالا درون زمین قرار گرفته و در بخش سقف این چادر به صورت تودرتو درون یکدیگر مستحکم می شوند تا در هنگام وزش بادهای شدید و طوفان های زمستانی استحکام بالایی را از خود به نمایش بگذارند . اما علاوه بر ستون های این چادر مسافرتی ، طناب های نگهدارنده آن نیز می تواند نقش بسزایی در پایداری این چادر ها ایفا کند . میخ نصب و طناب های مورد نیاز برای این چادر مسافرتی زیبای کمپینگ به همراه آن برای شما عزیزان ارسال می شود که خیال شما را از بابت راه اندازی به طور کلی راحت می کند .

شایان ذکر است که ستون های این چادر مسافرتی به صورت کاملا اتوماتیک و هیدرولیک تعبیه شده است تا راه اندازی و همچنین جمع آوری آن را به راحتی و ظرف مدت کوتاهی امکان پذیر کند . راه اندازی چادر مسافرتی 12 نفره آمریکایی ظرف مدت زمان 6 دقیقه امکان پذیر می باشد که مدت زمان استانداردی است . وزن این چادر مسافرتی بالغ بر 10.7 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی است . کیف حمل مخصوص اورجینال این چادر مسافرتی نیز یکی دیگر از نقاط مثبت این محصول به شمار می آید .

ابعاد این چادر مسافرتی به صورت استاندارد تعبیه شده است و ظرفیت جای گیری افرد درون آن به صورت درازکش 8 نفر و به صورت نشسته 12نفر می باشد که ایده آل برای کمپینگ هایی با تعداد نفرات متوسط است . این چادر مسافرتی یکی از برترین چادرهای مسافرتی آمریکایی برای استفاده در کمپینگ هایی در شرایط آب و هوایی معتدل و مطلوب می باشد که توسط فروشگاه تهران اینتکس در ایران عرضه شده است . شما عزیزان می توانید چادر مسافرتی 8 نفره آمریکایی را با برترین کیفیت و قیمت از نمایندگی تهران اینتکس تهیه کنید و آخر هفته شادی را به همراه خانواده و دوستان برای خود رقم بزنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...