چادر مسافرتی 9 نفره امریکایی

CORE-40069

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چادر مسافرتی 9 نفره امریکایی محصولی امریکایی و جدید با طراحی خاص و بسیار زیبا می باشد که توسط برند محبوب core به تازگی تولید و روانه بازار شده است. در ابتدا باید ذکر نمود که طراحی و ساختار این محصول با توجه به معیار های استاندار جهانی طراحی و ساخته شده که به همین دلیل هیچ مشکلی در هنگام راه اندازی و استفاده از آن نخواهید داشت . رنگ بدنه این محصول ساخته شده از سه رنگ زرشکی ، خاکستری و سفید بوده که بسیار جذاب می باشد ، همچنین از دیگر نکات این محصول می توان به داشتن 4 پنجره در قسمت های مختلف آن اشاره کرد که می توانید سوای تماشای مناظر طبیعی ، از آن ها به عنوان تهویه هوا نیز استفاده بکنید . اما به طور کلی باید توصیه نماییم که برای خرید و استفاده از محصولات کمپینگ و یا مسافرتی ، از خرید کالا هایی با کیفیت پایین خودداری نموده تا در سالیان سال از آن استفاده کرده و لذت ببرید که به همین دلیل ، جنس بدنه این چادر مسافرتی از پلی استر و پایه های آن از فایبر گلاس می باشد و از کیفیت و استحکام ساخت بالایی برخوردار است تا با خیالی راحت در هنگام بارش باران و یا برخورد طوفان ها به بدنه آن ، بدون هیچ مشکلی از آن استفاده نمایید . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس ، سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

نوع کوهنوردی - صخره نوردی - کمپینگ
 طول 427 سانتی متر
 عرض 274 سانتی متر
 ارتفاع 198 سانتی متر
 ظرفیت 9 نفر
 جنس بدنه پارچه پلی استر
 جنس پایه ها  فایبرگلاس
 اتوماتیکخیر
 دوپوشخیر
 ضد آببله
 تعداد پنجره 1
 سایر ویژگی ها ظرفیت دراز کش 5 نفر
 دارای پشه بند و هواکش
 مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید
 اقلام همراهساک حمل ، دفترچه راهنما ، میخ

چادر های مسافرتی را می توان از جمله لوازم لازم و ضروری برای برپایی کمپینگ هایی با تعداد نفرات بالا دانست . کیفیت چادر مسافرتی یکی از مهمترین مسائلی می باشد که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید زیرا در برآورده کردن نیازهای شما و همچنین کاهش ریسک نقش بسزایی دارد . جنس پارچه استفاده شده در ساخت این چادر مسافرتی آمریکایی از نوع ضد آب و ستون های استفاده شده در بدنه آن از نوع فایبرگلاس مقاوم می باشد که از جمله نقاط قوت این محصول به شمار می آید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید چادر مسافرتی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل چادر مسافرتی 9 نفره امریکایی همراه ما باشید .

طراحی این چادر مسافرتی به صورت مستطیلی شکل می باشد که ابعادی بزرگ و مناسب و استاندارد برای استفاده 9 نفر به صورت نشسته و همچنین 5 الی 6 نفر به صورت خوابیده را فراهم آورده است . این حجم از جایگیری نفرات درون این چادر مسافرتی آن را به بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت های خانوادگی تبدیل کرده است . رنگبندی زیبای بدنه و استفاده شده سه رنگ شاد و زیبای زرشکی ، سفید و خاکستری بر جذابیت این چادر مسافرتی به خوبی افزوده است .

درون این چادر مسافرتی تعدادی جیب داخلی تعبیه شده است که برای نگهداری لوازم شخصی خود می توانید از آن ها بهره ببرید . همچنین آویز در سقف وجود دارد که برای نگهداری روشنایی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و علاوه بر وجود روشنایی تعداد پنجره های متعددی که در ساختار بدنه این محصول تعبیه شده است روشنایی داخلی چادر را به خوبی تضمین می کند . لازم به ذکر است که تعداد دو درب برای ورود و خروج هر چه راحت تر و همچنین 4 عدد پنجره مجهز به توری در ساختار بدنه تعبیه شده است که از ویژگی های مثبت به شمار می آید .

پارچه تشکیل دهنده بدنه این چادر مسافرتی از نوع پلی استر ضد آب می باشد که خیال شما را به طور کلی از بابت نفوذ آب به بخش های داخلی چادر راحت می کند . همچنین به منظور اطمینان بیشتر در بخش کف این چادر مسافرتی از پوشش دو لایه استفاده شده است و درزهای این محصول توسط دوخت های متراکم و الماسی آب بندی شده اند . به طور کلی این چادر مسافرتی را می توان ضد آب و بهترین گزینه برای استفاده در آب و هوای بارانی و برفی همراه با بادهای شدید دانست .

اما یکی دیگر از نقاط قوت این چادر مسافرتی آمریکایی را می توان ستون های متعدد آن دانست که توسط طناب های محکم و همچنین میخ های فولای به زمین متصل شده اند . ستون های کارگزاری شده در این چادر مسافرتی از نوع فایبرگلاس می باشد که استحکام چادر را تضمین می کند و همچنین در شرایط وزش بادهای شدید عملکرد ایده آلی را از خود در تست های انجام شده به نمایش گذاشته است .

راه اندازی این چادر مسافرتی به راحتی و توسط ستون های مجزا ، میخ و طناب های نصب که به همراه این محصول برای شما ارسال می شود در مدت زمان تقریبی 4 الی 5 دقیقه امکان پذیر است . برای برپایی این چادر باید توجه داشته باشید که بر روی سطحی صاف و به دور از اشیا تیز اقدام به اسمبل کردن چادر نمایید . وزن این چادر مسافرتی آمریکایی برابر با 10.7 کیلو گرم می باشد که به توجه به ابعادی که دارد بسیار ایده آل است و جا به جایی آن توسط ساک حملی که دارد به سادگی امکان پذیر است . چادر مسافرتی 9 نفره امریکایی را همین حالا می توانید از نمایندگی فروش چادر مسافرتی تهران اینتکس سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

مهدی شریفی

سلام و عرض ادب
آیا این چادر فقط پارچه ای است که با میله های جداگانه نصب میگردد یا در خود میله های فنری هم دارد؟
شریفی خوزستان 09167865695

382 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...