چسب تعمیرات وان بادی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
110,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چسب تعمیرات وان بادی حمام کودک و بزرگسال اینتکس از جمله با کیفیت ترین چسب های مخصوص وان حمام به شمار می رود. این محصول از یک لایه pvc به طول 20 ساتی متر و یک چسب مایع مخصوص پلاستیک تشکیل شده است. شما با استفاده از این دو محصول می توانید هر وع بریدگی و اسیب بدنه وان حمام بادی خود را ترمیم نمایید. توجه داشته باشید چسب مایع مخصوص این بسته با دیگر چسب های موجود در بازار تفاوت داشته و از چسبندگی بالایی برخوردار است. البته از این چسب برای تعمیرات سایر محصولات بادی در تمامی برند ها می توانید استفاده کنید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را با مناسب ترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید.

  • برچسب تعمیرات وان حمام بادی کودک و بزرگسال
  • دارای یک لایه پلاستیک PVC
  • قدرت چسبندگی بالا
  • مناسب وان حمام بادی

چسب تعمیرات وان بادی

چسب تعمیرات وان بادی از بهترین وسیله ها و ابزار ها برای تعمیرات وان های بادی و سایر محصولات بادی مشابه وان های بادی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن ها به سادگی و در کمترین زمان ممکن ، وان بادی آسیب دیده خود را تعمیر کرده و دوباره آن را به مانند روز اول استفاده کنید . چسب تعمیرات وان بادی قدرت تعمیری بسیار بالایی دارد و می تواند به بهترین شکل ممکن از خروج باد جلوگیری کرده تا شما بتوانید مثل همیشه از وان بادی خود استفاده کنید . چسب های تعمیراتی مدل های مختلفی دارند ولی بهتر است که برای تعمیر کردن وان بادی ، حتما چسب تعمیرات وان بادی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . در ادامه مطلب شما را با چسب تعمیرات وان بادی آشنا کرده و نحوه استفاده و تعمیر وان بادی را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد . 

چسب تعمیرات وان بادی شامل دو تکه است ، یکی از آن ها چسب مایع بوده و دیگری برچسب یا همان لیبل است که شما می توانید با استفاده از چسب مایعی که در کنار محصول قرار گرفته است ، به سادگی و در کمترین زمان ممکن ، وان بادی را تعمیر کرده و آن را پنچرگیری کنید . معمولا آسیب هایی که در بدنه وان های بادی رخ می دهد ، در حد سوراخ شدگی بوده و می توانید به بهترین شکل ممکن با استفاده از چسب تعمیرات وان بادی تعمیرات را انجام دهید . ولی اگر آسیب دیدگی وان بادی زیاد باشد ، شاید بهتر باشد که وان های بادی را به دست فروشگاه اینتکس بسپارید تا آن را تعمیر کرده و تحویل شما دهد . البته گاهی ممکن است که وسعت آسیب دیدگی بسیار زیاد باشد که در نتیجه غیر قابل تعمیر بوده و بایستی محصول را دور بیاندازید . 

چسب های تعمیراتی از جنس پی وی سی ساخته شده اند و از آن جا که بدنه خود وان های بادی نیز بیشتر از جنس پی وی سی می باشد ، این تعمیرات به بهترین شکل ممکن می تواند صورت بگیرد ، بنابراین شرکت اینتکس که تولید کننده چسب تعمیرات وان بادی می باشد ، سعی کرده است تا برچسبی را تولید کند که بهترین شرایط در هنگام تعمیرات وان بادی رخ دهد و تعمیرات به بهترین شکل ممکن انجام شود . برای تعمیر کردن شما باید در ابتدا محل آسیب دیده را پیدا کرده و مقداری از برچسب تعمیرات را برداشته و آن را به اندازه قسمتی که آسیب دیده است ، برش دهید . پس از آن بخش برش داده شده را برداشته و آغشته به آن چسب مایعی بکنید که در داخل بسته تعمیرات قرار داده شده است . 

پس از این مرحله لیبل را بر روی محل آسیب دیده بچسبانید و آن را برای مدت طولانی تحت فشار قرار دهید تا به بهترین شکل ممکن به بدنه وان بادی بچسبد . بهتر است که پس از 24 ساعت وان بادی را تست کنید تا ببینید که تعمیرات به خوبی انجام شده است یا خیر . معمولا این روش تعمیر برای آن دسته از وان های بادی که بدنه آن ها در حد سوراخ شدگی جزئی است ، کاملا جوابگو بوده  شرایط ایده آلی را برای شما محیا خواهد کرد . در نهایت دیگر نیازی به استفاده از روش های دیگر نیست . 

شما می توانید با استفاده درست از وان های بادی ، از آسیب رسیدن به بدنه وان ها جلوگیری کرده تا بتوانید سال های سال از این محصولات استفاده کنید ، بدون اینکه مشکلی برای آن ها به وجود بیاید . بهتر است که اگر از وان بادی در محیط های بیرون از خانه مانند حیاط استفاده می کنید ، از زیرانداز ها استفاده کنید و وان را بر روی آن قرار دهید . همچنین سعی کنید که از برخورد اجسام تیز و برنده با بدنه وان بادی جلوگیری شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...